Sabah Zehra kalktığında hiç ses yoktu odadan çıkıp mutfağa baktıktan sonra oturma odasına gittiğinde Saliha koltukta uyuya kalmıştı iki büklüm."Burda uyunurmu ya" diyip Salihanın yanına gittiğinde elinde tuttuğu silahı görmüştü "Şşt kalk hadi,Saliha" dediğinde Saliha gözlerini hızlıca açıp elindeki silahı sıkmıştı "Sakin ol yok bişey" dediğinde dlindeki silahı koltuğun üzerine bırakıp gözlerini uvuşladı "Noldu?" diye sorduğunda Zehra niye geldiğini hatırlayıp konuştu "Burda uyumuşsun bide sabah biyere gitçez demiştin" dediğinde Saliha kafasını sallayıp konuştu "Handeleri uyandır bende üstümü değiştiriyim" diyip ayağa kalktığında Zehrada onunla birlikte kalkmıştı.Saliha üstünü değiştirmeye odasına gittiğinde Zehra ilk önce ablasının odasına girdi "Abla hadi kalk,Saliha dedi" diye seslendiğinde Hande yorganin içinde iyice kıvrılmıştı "Abla hadi ya" dediğinde yorganı üzerinden itip konuştu "Tamam hadi git" dediğinde Zehra göz devirip odadan çıkarken Hande arkasından bağırdı "Ablaya göz devirilmez zeze'cim" dediğinde Zehra İlkinin odadının kapısını vurup içeri girdiğinde içerisi savas alanı gibiydi,yerdeki kırık camlara basmamaya çalısarak perdeyi açtıktan sonra yatağa dönüp konuştu "Uykuculad kalkın hadi,Saliha dedi" dediğinde Elif gözlerini açmıştı ama İlkin Elife dahada sokulmuştu "Bu niye sürekli bağırıyor" diye sorduğunda Elifle Zehra gülmüştü,"Ben bağırıyorum,hadi kalk" derken İlkinle Elifin yanına gitmişti bile "Neden kalkıcaz peki?" diye soru yöneltmişti İlkin o sıra Elif İlkinden kurtulup yatakta doğrulmuştu "Bir yere gidicekmişiz,öyle dediler" dediğinde İlkinin gözleri anında açılmıştı "Hadi o zaman kalk" demişti Zehrayı iterek "Bazen şakamı yapıyorsun ciddimisin diye kendime soruyorum" demişti odadan çıkarken.
"Elif.. Teşekkür ederim", dediğinde Elif yatakta İlkine dönmüş konuşmuştu "Rica ederim ne zaman anlatmak istersen dinlerim" diyip yataktan kalktığında kendi odasına gitmişti..
Herkes üstünü değiştirip oturma odasına birleşince Hande konuştu "Dün akşam bizi takip etmişler bu yüzden diğer eve gidicez,Zehra sende geliyorsun" diyerek Zehrayı işaret etmişti.
"Biliyoruz herhalde dünden beri aynı tantana" dediğinde gözleri Saliha ile buluşmuştu "Bana hiç bakma ablan haklı" dediğinde Zehra bakışlarını İlkind çevirdiginde yere odaklanmıştı."O'nlarmı?" diye sorduğunda Hande İlkinin yanına eğilip konuştu "O'nlar ama hiç merak etme,iki gün sonra herşey biticek,bitirceksin" dediğinde İlkin başını kaldırıp konuştu "Ben artık yoruldum bir şeyleri düzeltmeye çalışırken başka seyleri bozuyorum" derken Elife çevirmişti bakışlarını,Elifte İlkine bakıyordu "Ve bu artık cok can sıkmaya başladı,Ben geri dönücem" dediğinde Saliha konusmuştu "İlkin biz geçdn ne konuştuk?Bumusun sen?" dediğinde İlkin ayağa kalktığında Handede kalkmıştı "İlkin herşey düzeliyor biraz daha sabret güzelim,lütfen" dediğinde İlkin iç çekmişti "Ben artık neye sabrediceğime şaşırdım" dediğinde Elif İlkinin yanına gitmişti "Hadi arabaya inelim" dediğinde birlikte evden çıktıklarında Zehra Handeye dönüp konuştu "Ya siz ne çeviriyosunuz,banada anlatın" dediğinde Handede konuşup çıkmıştı "Sen Zehrayla gel ben İlkilerle gidiyim" dediğinde Zehra Salihaya dönüp konuştu "Nereye gidiyoruz bari onu söyle" dediğinde Saliha konusmuştu "Bir tane dubleks bir ev var oraya gidiyoruz" diyip kapidan çıktığında Zehrada kapıyı çekip pesinden ç
gitmişti.. Arabaya bindikten sonra Zehra telefonla ilgilenirken Saliha dikkatle arabayı sürüyordu,Salihanın telefonu çaldığında ekranda "Eda Abla" yazısı çıkmıştı."Alo abla, efendim" ,
"Yoldayız geliyoruz birazdan",
"Handeler gitmiştir çoktan,ben Handenin kardeşiyle geliyorum"dedikten sonra telefonu kapattığinda Zehra ona bakıyordu "Ne bakıyon ya" dediğinde Zehra konuştu "O kim ve beni nerden tanıyor?" dediğinde Saliha tekrardan yola odaklanıp konuştu "Eda abla ve Meryem abla grubun bası gibi düşün.Onlar bizim gakkımızdaki herşeyi biliyolar" diye açıklama yaptığında Zehra arkasına yaslanıp telefonu çantasına atıp konuştu "Şarkı açsam sorun olurmu?" diye sorduğunda Saliha cıklayıp konuştu "İstediğini yapabilirsin ama arabesk olmasa iyi olur" dediğinde ikiside gülmüştü."Benim öyle bir seçeneğim yok merak etme" dedikten sonra şarkıyı açmıştı.
SalZeh biraz başbaşa kalsa iyi olur..
Bir sonraki bölüm İlkinin intikamını almak istiyorum, erken mi olur?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belkide İmkansız Değildir
Fiksi PenggemarSaliha Şahin-Zehra Güneş ship kitabıdır. Voleybolla ilgisi yoktur. Diğer voleybulcularda bulunmaktadır 💚💜