"Belkide hatırlamak istememişsindi" dediğinde Salihanın gözleri açılmıştı "Ben hatırlamak istiyorum,seni ve sevgimi" dediğinde Zehra gülümsediğinde Salihada gülümseyip Zehranın kulağına yaklaştıktan sonra fısıldadı "Güneşi gülüşune nasıl sığdırdın döndürür kalbimi çöle" dediğinde Zehra anın verdiği hazla gözlerini kapatıp fısıldadı
"Gözünden akan yağmurlar döndürür çölleri sele" dediğinde Saliha kafasını Zehranın yana yatırdığı için açılan boynuna koyup konuştu "Zamanımız varmı?" diye sorduğunda Zehra gözlerini açıp konuştu "Zamanımız var" dediğinde Saliha gülümseyip boynundan öpmüştü "Saliha yapma şunu" dediğinde Saliha başını kaldırıp konuştu, dipdibelerdi. "Neyi yapmıyım" dediğinde Zehra yutkunup konuştu "Dayanamıyorum sen böyle davranınca" dediğinde Saliha biraz daha yaklaşıp konuştu "Hm diyosun" dediğinde Zehra yutkunup konuştu "Saliha lütfen" dediğinde Saliha gözlerini kapatıp tekrar boynundaki yerini almıştı tekrardan "Burda olmak huzur veriyor" dediğinde Zehrada gözlerini kapatıp konuştu "Orda kalabilmen için herşeyi yaparım" dediğinde ikiside orda oturmuşlardı kapı çalana kadar.Handeden
İlkinle içeri girdiğimizde şarap ve kadehler vardı masada,yerlerimize oturunce Kumsal bana bakıp konuştu "Biz film izleriz diye düşündük uygunmu?" diye sorduğunda elimd kadehi alıp konustum "Ne isterseniz güzellikler" diyip göz kırptığımda Elif başını İlkinin omzuna koyduğunda Kumsal filmi başlatmıştı. Korku filmiydi ve hiç izleyesim olmadığı için kadehimi içtikten sonra kafamı arkaya atıp gözlerimi kapatmıştım..Belli bir süre sonra birinin beni dürtmesiyle kalkıp etrafa baktiğımda Kumsal konuştu "Elifle İlkin eve gitti senide sızdığın için burda bırakılar" dediğinde kolumdaki saate bakıp konuştum "Ben kalkıyım rahatsızlık vermiyim" dediğimde kolumdan tutup konuştu "Ne rahatsızlığı hem yarın Eliflerle dışarı çıkıcaz burdan birlikte gideriz. Tabi işin yoksa" derken sonlarda dudaklarını büzünce gözlerim oraya kaymıştı daha fazla beklemeden konuştum "Olur ee nerde yatıcam" diye sorduğumda kafasıni eğip konuştu "Misafir odasını hazırlıyım ben" dediğinde ayağa kalkıp yukarı çıkmıştı.
Beni yukarı çağırdığinda yatağın hazır olduğunu görünce gülümsemistim "Bir şey lazım olursa yan odadayım" diyip odadan cıktiğinda kendimi yatağa bırakmıştım.Gözlerimi kapatmış kendimi uykuya bırakmıştım..
Birinin yanıma gelip yanağımı okşamasıyla gözlerimi hafif açıp konuştum "Saliha senmisin?" diye sorduğumda ellerini şekip konuştu "Kumsal ben,şey.." dediğinde gözlerimi açıp doğrulduğumda konuşmaya başladı "Ben korkuyorum" demişti bir eliyle ensesini kaşırken "Neyden korkuyorsun?" diye sormuştum bütük bir ilgiyle. "Korku filmi izledik ya onun yüzünden" dediğinde kafamı sallayıp konuştum "Ne yapabilirim senin için" dediğimde gözlerini kaçırıp konuştu "Birlikte yatsak yanlış anlama ama" dediğinde belinden tutup çektiğimde üstümden geçip yana yatmasını sağladığımda şaşkın şaşkın bana bakıyordu "Yatmak istiyorsun diye yapmıştım" diye kendimi açıkladığımda kafasını sallayıp yastığa koymuştu. "Teşekkürler" dediğinde sırıtıp konuştum "Teşekkürmü edersin?" dediğimde utandığı için yüzünü yorganla kapatmıştı.
Tavana dönmüş tavanı izlerken düşunüyordum; normalde hiç kimseyle yatmazdım kardeşimle bile ama içimdeki bir ses Kumsalla yatmam için çaba göstermişti. Kendine çdken bir enerjisi vardı ve bunu sevmiştim.
Ben bunları düşünürken bir elini belime koymuştu ona dönüp baktığimda uyuduğunu farketmiştim.
Güzel bir bölümdü bence.
LaMort05 senin için bol para diliyorum yeni yıldan ama dolar ve eurolardan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belkide İmkansız Değildir
FanficSaliha Şahin-Zehra Güneş ship kitabıdır. Voleybolla ilgisi yoktur. Diğer voleybulcularda bulunmaktadır 💚💜