1|Strada nopților nedormite

36 7 8
                                    

  Ar trebuii să mă întorc acasă,se face seară și nu vreau s-o îngrijorez pe Bunii din nou.Sting țigara și aruncând-o la coș mă îndrept acasă prin strada întunecoasă extrem de periculoasă la ora asta dar n-am ce face că îi cea mai rapidă cale spre garsoniera bunicii.Pășesc atent și privesc în fiecare unghi ca nu cumva să i-se năzărească unui idiot să fure copil de 16 ani ca mine.
  Până la urmă ajung,bătând la ușă o aud pe bunica venind pentru a deschide ușa.În fața mea stă o femeie de statură mică cu părul cărunt și ochi căprui.Poartă o vestă tricotată,bunica mea n-are nevoie de ochelari dar medicamente trebuie să ia.În fine,intru,dau bună seara...mai degrabă noapte bună căci Bunii mă atenționează:

-Copile!Nu mai sta așa târzâu că nu-i bine,mai ales prin părțile astea.mă ceartă puțin dar are tot dreptul,nu am să stau târziu pe afară de acum încolo

-Bine,bunico,n-am să mai stau.Micuții ce fac?întreb curios,sper că s-au culcat că îi deja 1 noaptea.

-Dorm,acuma merg și eu că am stat să te aștept.se îndreaptă spre singura cameră cu intenția de somn

-Nu trebuia!Oricum n-o să mă duc așa că tu să dormi la ora 10.zic urmând-o pe bătrânica care m-a crescut

  În cameră,bunica se pune pe canapea,frățiorii dormind duși în pat,eu,eu dorm pe niște pături puse deasupra podelii,prefer să-i las pe ei să fie confortabili.Încerc să adorm,un gând nu-mi lasă mintea-n pace.....de....de ce....au făcut asta?
Dintre toți oamenii din lume ei?Ei să comită așa fapt jegos și laș,leneș și-mpuțit.Mama și tata ne-au lăsat în grija bunicii când aveam doar 6 ani,micuții abia se născură,au trecut 10 ani de la actul nepăsării.Nu sunt ei în stare să aibă grijă de un copil da-păi 3.Au avut gemeni și au abandonat copii în grija mamei așa numitului "tată".
  El un curvar alcoolist.Ea o curvă drogată.Cuplul perfect ce să mai zic.Ne mai vizitează din când în când dar mai mult când nu-s copii mici acasă ca să o amenințe pe Buna să le dea bani pe care nu-s capabili să-i cheltuiască responsabil și așa sunt foarte puțini,trebuie să lucrez la negru de la o vreme la alta de vreau ceva sau nu sunt destui bani pentru ai întreține pe cei mici împreună cu bunica.

  Dimineața apare prea repede....mult prea repede.În fine,mă scol din pat să-mi fac treburile pe la baie apoi să-i pregătesc pe copilași pentru școală punând-ule pachețelul bunica pregătind uniformele lor dar și mie.De mânuță și la școală cu ei,în clasa a 4 sunt ei drăguții,l-e e simplă viața....mie...clasa a 10 îmi dă bătăi de cap deci îi las la școala primară și mă îndrept spre liceu.
Acolo urc scările ajungând în clasa mea plină de curve,proști,bârfitor și neșimțiți.Pe scaunul din ultima bancă mă așez ca de obicei așteptând sosirea profesorei de mate.Și uite-o pe baba suferinței mele,o femeie albă în cap,scundă cu ochelari ce avea o voce destul de groasă pentru o femeie bătrână.Când ți-e mai ok în clasa asta de handicapați are profa treabă cu tine.

-Haide Kit să rezolvi problema asta.zice baba privind direct spre mine

Mă ridic,merg spre tablă apoi încerc s-o rezolv dar cu ajutorul profei care mai striga și la clasă să tacă și la mine că nu fac bine vă puteți da seama că nu a fost o experință prea plăcută.Întorcând-umă îmi pune piedică un coleg tâmpit,eu căzând ca un brad.(da sunt înalt,1,78)

-Hahahaha!o căzut ca un brădet.hei asta am spus și eu

-Uită-te la el.Înalt ca bradu',prost ca gardu'.șoptii o curvă din clasă,restu' râdeau ca apucații

-GATA!!!strigase profa la ceilalți

Mă ridic și mă întorc în banca mea,controlează-ți lacrimile,nu poți plânge la școală Kit.Trebuie să-mi reamintesc zilnic asta la școală.Trecuse și ora de mate urmată de cea de istorie,pauza e scurtă dar așa să fie,mai puțin timp pentru colegi să le năzărească o idee proastă de a se lua din nou de mine.

-Kit vino încoace!aud strigătul unei colege,Miky,o fată scundă,blondă cu ochi albaștrii,toți băieții vor să-i facă controlul dacă știți la ce mă refer

-Vin!mă duc la banca sa,prima bancă de pe același rând ca mine

-Ce este?întreb privind de sus caietul cu jumătate de notițe pe care-l ține în mâini

-Tu știi lecția,așa-i?spuse pe un ton de fufă prinzând-umă de braț făcând niște ochi de cățeluș plouat

-Vreți să-l țin pe prof de vorbă ca să nu asculte tătă clasa că nu v-ați învățat deloc?îmi mișc brațul să mă lase de el

-Exact!Vezi ce băiat deștept ești.Nu știu de ce spune toată lumea că ești prost.se ridică de pe scaun pișcând-umă de obraj și zâmbea ca un copil mic

-Deci faci asta?adaugă și să așază înapoi pe scaun

-O fac doar pentru că m-ai rugat frumos.și prin frumos vreu să spui că am apucat să-i privesc sânii bombați(nu mă judecați,sunt doar un om)

  Ora de istorie începe,eu respectand promisiunea,pe scurt am făcut ca toată ora,profu' să nu asculte pe nimeni și să vorbească doar cu mine.Trece și ziua asta de școală cu greu dar trece.Înspre drumul ce duce acasă m-am oprit să cumpăr bunicii un trandafir roșu ca focul zici că era mac nu trandafir.
Când ajung bat la ușă și deschide Bunii,direct oferind-ui trandafirul de la spatele meu,a fost surprinsă dar și m-a atenționat să nu cheltuiesc în felul ăsta banii că ei nu-i trebuie cadouri ci să fiu eu și frații mei cuminți și sănătoși.

-Mulțumesc dragule!Nu trebuia.Aș vrea să te așezi jos.îmi spune făcând semn să fiu silențios că dorm micuții

-Ce este bunic-o?stăm pe canapea,eu find extrem de confuz

-Am ceva să-ți spun.Trebuie să știi adevărul.

Va urma.......

Singur în lumea mare(yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum