13|Un mister

9 3 7
                                    

  În seara ultimei zile acasă la mătușa Karuna

  Glumeam și mai bârfeam,mi-era dor de momentele astea când puteam să-mi uit problemele....pe cine păcălesc,eu îmi și visez problemele,nici nu mă lasă să dorm liniștit.
Eram toți în camera de zi,acum îi seară,și stau lângă frățiorii mei.Astra stă pe fotoliu în brațele mele iar Leo în picioare lângă fotoliu,avea mâna pe cotiera fotoliului iar eu peste a lui.Vrea să le arăt cât mai multă afecțiune.
  Chiwa era foarte tăcut.A fost așa de când am venit de la casa de vacanță acum 2 zile.Tușica Karuna le povestea,verișoarelor Yuki și Yuni,inocente,de' ar ști cei cu lumea asta....las că învață ele treptat cum mai am și eu de învățat unele chestii.Se termină și poveștile iar eu merg să mă asigur că perechile de gemeni se culcă,stau cu ei ceva timp iar fetele adorm.Leo adoarme cu greu dar înainte îmi adresează o întrebări neașteptate,"Când vin părinții acasă?!" Și "Ai spus că-s plecați deci când vin?",îmi venea să plâng la auzul acestora dar mă abțin și-i răspund sec că vor venii într-o zi.

  În bucătărie sunt,stau și mai povestesc cu mătușa,despre una despre alta până când își face apariția verișorul meu drag,zise mătușii că o caută cineva la telefon,se duce să răspundă iar eu rămân singur cu el.

-Ai vrea să vii cu mine și prietenii mei?așezat la masă zise prietenește

-Dacă te vedeam ieșind din casă,te-aș fi urmărit deci bine că întrebi.Răspunsul meu este da.

-Ok.La 10 plecăm și te aduc acasă pe la 11 maxim 11 jumate'.da' ce-s io un copil mic

-Măcar 12 că n-am 11 ani!spun pe un ton mai autoritar ridicându-mă de pe scaun și pășind spre acesta

-Bine dar tu răspunzi de te ceartă tușa!aprob și mă îndrept spre dormitor să mă schimb

  Ajung în cameră și tiptil cu grijă mă îmbrac cu țoale mai de stradă adică un tricou alb,pantaloni de trening gri din aceea care-s moale și teneșii mei verzi cu alb și cireașa de pe tort,o bluză de trening roșie.Toate hainele astea le am de la bunul meu verișor.Așa pomană să mai primești de la rude mai ales că toate-s de firmă.
  Cobor pe scări rapid prezentându-mă în fața sa pe hol,ridică o sprânceană când își rescunoaște hainele dăruite mie dar adaugă un comentariu cum că am noroc cu văru-mio,evident că-l ignor😑.
  Acesta purta un tricou negru iar partea superioară era albă și avea blugi albaștrii cu adidași negrii.
Îmi face cu mână să mergem anunțând-o pe tușa că plecăm,eu având și un pachet de țigării și bricheta mea de încredere.Poate apuc să fumez unde mergem.Bă io nu știu unde merem'.

-Deci încotro călărim,drumețule?!se întoarse zi-și că am 5 ani și spus-ai o înjurătură

-La un loc unde mă întâlnesc eu cu prietenii mei.O să vezi.asta nu-mi răspunde la întrebare deloc...poate puțin da-i vag

  Restul drumului a fost liniștit,puțin întunecat dar liniștit,stele cu frumusețea lor.Îmi aduc aminte de Astra și Leo.Aduce aminte de zâmbetul lui Florin,abia aștept să-l revăd,nu am uitat de propunerea sa de a dormii la el acasă.
Îndrăgostit,nu aș fi crezut vreodată că voi simții o atracție și o simpatie către un băiat dar Florin mă face să mă simt dorit și acceptat.

(A fi dorit este cel mai apropiat lucru de a te simții nemuritor):]

  Ajungem și cobor din mașină find condus spre un bloc de Chiwa,urcăm scările până la etajul 2,unde acolo,bate la ușă.Deschide o fată cu părul negru de înălțime medie cu ochii căprui și îmbrăcată în pijama.
Ne salutăm,ea poftindu-ne în casă,mă prezintă.Se pare că le-a mai vorbit despre mine,ciudat,acolo mai era și un băiat.Tot în pijama și avea ochi maronii,păr castaniu și era înalt.
  Pe băiat îl cheamă Ioan iar pe fată Ana,ce nume simpluțe.Deci ne așezăm pe patul din dormitorul acestora.După cum înțeleg io lucrurile,ea e prietena cu beneficii iar el este cel care fuma și tinerii par să fie un cuplu.....rezultatul procesului psihic personal îmi spune că văru-mio o făcut-o în trei cu ăștia.

Singur în lumea mare(yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum