Câteodată stau seara și mă gândesc care-i scopu' lumii ăsteia,sigur nu-i o simplă întâmplare care a apărut din nimic dar deloc nu mă gândesc că un bărbat sau o femeie au făcut lumea ista numa' să li se închine creația lor la picioare.Simt că e un scop,un motiv mai mare decât omul și universul dar mai ușor ca pana.
Alarma își face auzit glasul repetitiv și enervant.Ridicând-umă din patul micuților,avuseră azi noapte un coșmar și am dormit cu ei să se simtă în siguranță,deci mă ridic cu grijă să nu-i trezesc,nu au școală azi(norocoșii).Bunica încă dormea,n-o trezesc și mă pregătesc de școală în liniște ieșind pe ușă cu 20 de minute rămase până încep orele.
Ajuns acolo,privesc prin clasă de nu cumva să fie Florin,colegul meu de bancă,acolo în spatele clasei nema' el(o fi la chioșc că gagică n-are și de fumat nu fumează).
No' mă așez în bancă și-mi pregătesc cărțile pentru ora de informatică,vai și avem test.În fine, într-un final vine și Florin așezând-use la stânga mea noi find poziționați la perete în ultima bancă. Își verificase telefonul apoi scoase cărțiile după-mi răspunde la întrebare:-Unde ai fost ieri?el nu prea lipsește de la școală
-A trebuit să fac pe dădaca cu verișorii mei ș-apăi am lipsit,am ratat ceva?răspunse cu privirea la buzunarul meu(se află un pachet de țigări și o brichetă)
-Nu ai ratat nimic doar că nu lipsești des și am vrut să știu unde ai fost.fața sa încruntată mă face inconfortabil
-Ce?fac pe prostul apoi pune mâna pe buzunar
-Tu tot fumezi?
-... da...
-Lasă-te!
-Am încercat...dar e greu.
-Fă-o pentru binele și sănătatea ta.
Nu apuc să continui căci proful' de info intră în clasă fără teste,se așează la catedră și ne anunță că am scăpat azi de test că tre' să plece la jumătatea orei(YEY:]).Profu' de info find un bărbat mediu de statură cu părul negru și ochi căprui,purta ochelari și se-mbrăca obișnuit puțin cam de birou,de treabă omul numa' să nu-l enervăm că ne ia dracu'.Fără gagici omul,Single,mai face cu ochiul la profesoara de franceză(sări pe ea).
-La ce mai avem test azi?întreb pe Florin poate el știe
-Avem la română și parcă la biologie.zise schițând niște desene mici la colțul caietului
-La română știu.Biologie îmi dai tu să copiez,așa-i?spun și gesticulez cu mâna, degetul arătător îndreptând spre mine după spre el
-Te las să copiezi dacă joci fotbal cu mine și băieții la sport.oh ce condiție,îmi place fotbalul dar nu prea mă lasă colegii să mă joc cu ei
-Fie....dar dacă nu mă lasă colegii n-am ce face.
-O să te lase ei,am să fiu sigur că joci.
Florin îi un blondin cu ochii verzi,înalt(1,81),carismatic,are părinți cam bogătani.Ne-am împrietenit la începutul anului ăsta când s-a pus în bancă cu mine.Urmează ora de engleză.
După ora de engleză și testul de la română
Ce ușor o fost testul la română,ora de sport îi după testul de la bio care-i următoarea oră poate scap de promisiune(eh da' nu-i frumos să încalci o promisiune).Miky vine la banca mea.
CITEȘTI
Singur în lumea mare(yaoi)
General FictionUrmăriți povestea unui biet adolescent care trăiește cu bunica sa și ar face orice pentru sora și fratele săi mai mici. Vedeți de poate ține piept lumii largi care nu pare a fi blândă și înțelegătoare.