20|Ce mai vreți acum?

13 3 5
                                    

Florin p.o.v.

  Sunt în camera de zi, stau pe canapea privind televizorul. Toate programele sunt plictisitoare, numai reclame peste tot, la produse inutile și servicii stupide. Oare ce să fac, nu stau eu așa de plictisit toată ziua. Mama și tata cu Timea sunt plecați....i s-a înrăutățit situația. Așa că părinții merg cu ea la spital de 2 ori pe lună. Luna asta au fost mai multe zile, acum 2 la rând, ieri și azi. Sper să fie bine. Nu, o să fie bine. Iară nu am spus bine. E bine și se vindecă.
  Poate are ceva? 100% sau 90% are legătură cu stilul ei de viață nesănătos. Dar, niciun dar, este atât, și numai atât. Abia îi sunasem 20 de minute în urmă, nu mai sun acum, dar tare-s curios să știu ce fac ei acum, cum se mai simte suri'. Închid televizorul și merg până în dormitor. Acolo verific dacă mai am ceva de făcut pentru școală. Abia aștept vacanța de vară.....o să-mi fie cald dar nu-mi pasă. Merg cu Kit la bazin și se rezolvă.
  Am terminat tot pe mâine la școală, acum ce fac, Kit e ocupat cu nu știu ce, nu l-am întrebat. Apăi' io', nu am ce face. Aș putea proba haine ca data trecută când mă plictiseam.🤔. Dap, nu am nimic de pierdut. Sunt în fața dulapului ce se întinde pe toată partea din fața patului meu. Cum intri în cameră, ușa fiind în dreapta, deci cum intri fix în dreapta ta îmi poți admira dulapul cu haine, tot felul de papuci, accesorii și alte. Am mai multe haine ca toată familia(exagerează😑).
  Mă uit printre haine și caut ceva pentru vară.

-Tricoul ăsta....pantalonii ăștia....papuciii din ăia.... . Zic eu cu voce tare pe un ton monoton și concentrat.

  Le îmbrac pe cele alese și mă privesc în oglindă, tricoul verde închis îmi vine bine puțin mai larg însă așa-mi place, pantaloni maro deschis care-s trei-sferturi cu două buzunare adiționale sunt combinația perfectă pentru ca stilul meu casual, care îl port mai mereu să fie complet, mai ales cu adidași negri sau niște bocanci maro închis. Să nu uit de șosete albe sau verzi, culoarea obișnuită. Fac o poză și i-o trimit lui Kit.
  Ca de obicei, verific dacă mi-se vede fundul, nu-mi place să dea impresie de plat. E decent, e de la pantaloni...
  Merg spre dulap și iau o cămașă albă cu flori tropicale portocalii, niște șlapi albaștri deschis, o nuanță apropiată de turcoaz, cu frunze mov-rozaliu, o pereche de slipi de o culoare asemănătoare cu șlapii, în final o pălărie galbenă cu aspect că-i făcută din paie, avea o panglică roșie.
  Mă îmbrac cu acestea și fac proba în fața oglinzii. Sunt drăguț. Fac din nou o poză și-i trimit lui Kit. Răspundeeeee. Nu o face deci doar îmi continui ce făceam acum câteva secunde. Fac proba fundului din nou....UUUuuu, de data asta arată bine;). Eu arăt bine. Yey.

  Dacă stau să mă gândesc mai bine, acum îmi dau seama de ce toți iubiți mei m-au vrut.......pentru corp....bine că toată lumea știe numai de unul! Doi dacă îl iau în considerare pe Kit, eu m-am băgat în seamă cu el și a fost puțin sceptic la început, poate nu are aceleași intenții.
  Câți o fost?.....vro' 5 fără ultimii 2 sau era 3-4. O fost blondul ca mine numai că avea ochii albaștrii(el are ochii verzi), apoi solidul acela scund, brunetul foarte înalt, roșcatul cu ochii roșii, Max și Kit. Îs' 6....ai de capu' meu. Mă așez pe covorul de sub picioare, privesc în gol când spre dulap, când spre șoldul stâng. Merg până la baie, acolo mă dezbrac complet și îmi îndrept privirea către șoldul stâng, număr toate linile, care s-au vindecat binișor, sunt 6, interesant.
  Mă întorc înapoi în cameră cu hainele în brațe, le pun înapoi, iau un tricou galben spălăcit pe mine, o pereche de boxeri albaștrii și cobor la parter până în grădina din spate, mă îndrept spre piscină vrând să sar în ea, mereu înotul mă face să mă simt mai bine. Dar când să sar, aud soneria de la intrare. Îndreptându-mă la ușa principală mă gândeam iritat cine ar putea fi, nu așteptam pe nimeni astăzi. Mă uit pe vizor.....CE PULĂ CAUTĂ ĂSTA AICI!??!!?!? Era Max....părea ciufulit.

Singur în lumea mare(yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum