23|Vreau să te iubesc

20 3 6
                                    

P.o.v. Kit

  Stau în camera mea, gândindu-mă, cum să fac să rezolv chestia cu mama. Oricum, când fac 18 ani și sar afară din casă imediat. Nu cred că o să se împace cu gândul foarte repede și certuri nu vreau.
  Mă apuc să-mi caut de lucru, până merg la bazin, să nu stau degeaba. Păcat că nu mai pot merge tot timpul la atelierul domnului Dumitru. În schimb, trebuie să lucrez la un depozit de câcat. Acum că mama are grijă de noi, aș putea să nu muncesc nicăieri, DAR, e mult mai bine dacă am proprii bani. De când suntem aici, ea a încercat să se a proprie de Leo și Astra, a funcționat. Să repare situația cu mine? Nu, în niciun caz, pe moment, poate.

  Deci ca să nu pierd vremea fără să meșteresc ceva, încep să-mi fac o brățară, un șirag din bile de lemn, unele albe-gălbui altele maronii închis apropiat de negru. Una câte una pe rând prin ață. Termin și înod, am folosit o ață rezistentă asemănătoare sforii adică mai groasă, ca să reziste pentru mult timp. În fine, merg spre bucătărie, cu brățara pe mână. Păsesc în bucătărie și văd pe scumpa de Astra și scumpul de Leo. Merg să-i iau în brațe, ei fiind bucuroși că-s bine.
S-au gândit că dacă m-am certat cu mama, o să bubui sau ceva. Caragioșii de ei 😁. Mă pun la masă cu aceștia, îi privesc cum beau suc de mere. E frumoasă viața la vârsta lor.....ce tot vorbesc, este frumoasă viața în general( păcat că nu mulți oameni gândesc așa:/ ).

  Primesc un mesaj de la Florin, dar și unul din partea lui Chiwa. Evident că-l verific pe cel a lui Florin prima dată. Scrie că vrea să vorbim ceva important după ce venim la bazin. De preferat să dorm la el ca să discutăm.
  Apoi verific mesajul lui Chiwa, aproape e gata faza cu inelul și încurând vom împărții averi. Cuvintele lui, nu ale mele. Măcar a fost și el util financiar. Nu vreau să fiu rău. DAR, pentru niște oameni bogați, avuți, sunt cam chitroși. Poate după moartea unchiului Mino au sărăcit, mă îndoiesc de asta. În fine, văd cât este ceasul. Mai sunt 2 ore până să ies cu Florin, abia aștept să-l văd, chiar dacă au trecut doar câteva ore de când nu ne-am mai văzut.
  Ies din bucătărie și merg în camera de zi, acolo se afla mama. Țin pumni să nu zică nimic, păsesc până la fotoliul de lângă canapeaua unde era așezată, mă pun jos pe fotoliu. Și doar privesc la telefon.
I-am răspuns lui Florin și l-am întrebat dacă este despre ce s-a întâmplat azi noapte? Doar a răspuns că voi afla eu. Deci da, despre asta vrea să vorbim. Dar nu apuc să-i mai scriu ceva căci mama deci să mă întrebe:

-O să-l cunosc de curând? Face o pauză apoi continuă. Pe băiatul ăsta?

-Da' chiar, de când ești cu el? Pune întrebările astea de parcă nu avusem o ceartă ca în filmele cu proști......

-Suntem de aproape 2 luni. Răspund calm așteptându-i reacția.

-Nu-i așa de mult. Spune puțin mirată. L-am apărat ieri pe Florin în argumentul cu mama de parcă îl știu de 3 vieți. Ne cunoaștem numai de 2 ani dar nu-mi pasă. The only person who didn't treat me like shit! Îmi răsună acest gând în minte.

-Și când îl voi putea întâlni? Amintește de prima întrebare.

-Nu te îngrijora, o să ți-l prezint eu într-o zi..... Răspund sec, nu vreau să-i vină o idee să ne despartă.

-Și noi? Cănd îl vedem? Spuseră gemeni în cor stând în tocul ușii.

-Vor fi ocazii pentru asta. Adoră să stea cu și aibe grijă de frumuseți ca voi. Zic pe un ton alintat către mititei.

  Horiana(mama lui) își dă ochii peste cap și le spune Astrei și Leo, să se pregătească că merg la tata(Ronaldo, nu fotbalistul😀🥱). Interesant, au divorțat, însă mă gândesc că insistă să-și vadă copii. Ar trebui s-o' iau la întrebări pe mama despre adevăratul meu tată, cum l-or chema și pe el.
  Continui să răspund la mesaje, cele de la Riju, îmi mai scrie din când în când să vadă ce fac și când am putea ieși pe afară. Doar tastez înapoi o dată apropiată cănd nu-s ocupat. La fel îi fac și în cazul lui Saul, și el vrea să ieșim. Termin și cu telefonul, la momentul când le aud glasul micuților că pleacă de acasă. Îi salut pe micuți și pe mama apoi dau să-l sun pe Florin.

Singur în lumea mare(yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum