Înainte de a încep, vă prezint scena când se trezesc Kit și Florin.
P.o.v. Kit
Mă trezesc cu Florin pe pietul meu, moțăind adorabil. Vreau ca acest moment să nu se termine. Își deschide ochii încetișor, când realizează că doarme peste mine, zâmbește și își freacă capul ușor de pieptul meu.
Ciudat gest dar îl strâng oricum în brațe, îmi mut mâna stângă spre fundulețul său. Scoate un sunet deranjat, dar nu face nimic. Doar se preface că nu-i place, cu siguranță. Hihi, e așa atractiv și drăguț în același timp. Dar nu apuc să-i spun nimic că intră mama pe ușă, bine că aveam pătura peste noi, nu vreau ca mama să fi văzut cum îl ating pe Florin. Ne privește confuză, doar în pijama, tricoul ei larg și pantaloni maroni pufoși.-Hei, el este? Zise obosită, posibil s-a trezit special pentru noi?
-Da mama, el este Florin....iubitul meu..... . Ne ridicăm, Florin vrând să dea mâna cu mama, ea își scutură capul și dau mâna. Îl privește din cap până în picioare, confuză.
-Încântat de cunoștință, doamna- încearcă să spună Florin dar este întrerupt.
-Fără doamna și tanti. Horiana, să-mi spui Horiana. Sentimentu-i reciproc copilu'. (În mintea Horianei: AOLEU, și-o găsit bombonă' de băiet')
Mama doar se grăbește să meargă la muncă, rugându-mă să stau cu gemeni. Evident că eu am deja gândul să-i familiarizez pe gemeni cu Florin. Să stăm împreună.
Capitolul propriu-zis
P.o.v. Chiwa
Eram în pat cu Roxana, s-a certat cu mă-sa și tac-so și a venit la mine să doarmă, nu-i prima dată când împart patul cu ea. Măcar de data asta nu-i iubitu-so de vină. E certăreață, nu se lasă până nu ajunge la ce vrea, de multe ori asta înseamnă scandal. Văd că doarme bine în stânga mea. Cu mine n-are șanse de convingeri din ale ei. Prefer în momentul ăsta să fi fost Filip în locul ei, dar mă rog, ea nu dezamăgește niciodată când vine vorba de acțiune.
Eu mai de grabă, c-am refuzat-o aseară, păcat că e ocupat Filip, nu aș fi fost consolatorul Roxanei aseară. Încăpățânatul nu mă lasă să-l ajut financiar, chiar dacă îmi permit să-i întrețin toată familia. Nu vrea să fie un golddigger. O să-l ajut eu cumva, și poate în timp o să țină el la mine cum țin eu la el. Roxana se mișcă puțin deschizându-și ochii, când realizează că-i cu mine în pat, se ridică în fund și mă privește supărată, pentru cel mai stupid motiv.Cringe warning
Ridicat și eu în fund, cu mâna stângă, o trag jos, înapoi pe spate cu ea. Mă pun de asupra ei, îndepărtez pătura ce-o învelea și-i examinez corpul parțial gol. Ea doar mă privește tentată de ce poate urma. Își duce mâna la boxeri mei, eu jucându-mă cu sânul ei descoperit. Scoase un geamăt scurt după ce o mușc ușor de umăr.
-Ți-a venit mintea la cap! Exclamă ea, fața ei înroșindu-se treptat. Simt că "omulețul" tău e pregătit?! Zise excitată dând să mă sărute dar o opresc.
-Știi care-i partea cea mai bună? Întreb știind ce răspuns voi da.
-Că ai toată ziua liberă pentru mine? Zise încercând să-mi dea jos boxeri.
-Că nu vei avea parte de nimic.... . Doar mă ridic din pat și merg în baie, deparcă nu s-a întâmplat nimic.
Acolo îmi fac rutina de dimineață, și încerc să-l calmez pe "omuleț". Tot ce aud e Roxana înjurându-mă din camera alăturată, e fată bună dar și disperată după sex, să fiu mai exact, sex cu mine. De acum, doar Filip are permisiunea să mă atingă.....asta dacă mă va iubi el?!.....Voi reuși, doar să nu-l forțez .
Vine supărată, stă în tocul ușii, cu hanoracul meu maro larg. Se apropie de mine lovindu-mă ușor cu pumnul, pfaii, i-am rănit sentimentele.
CITEȘTI
Singur în lumea mare(yaoi)
General FictionUrmăriți povestea unui biet adolescent care trăiește cu bunica sa și ar face orice pentru sora și fratele săi mai mici. Vedeți de poate ține piept lumii largi care nu pare a fi blândă și înțelegătoare.