Pov, Kit
După 1 lună ce s-au mutat el și frații săi la mama lor.
Ora 1 noaptea:
Era noapte, se puteau auzii sunetul plăcut al nopții, acel static ud dar totuși uscat, șuieratul vântului, care părea ușor la depărtare, dar când te apropi și te lovește, este greu curentul de aer. Ca o piatră vișinie pe care o arunci persoane care te enervează. În fine, sunt acasă la Florin, după ce avusem o ceartă cu mama.....uuufff, am avut nevoie de suport moral. Doarme el așa de drăguț cu mine, pe pieptul meu. Mai ales că suntem coperiți' cu pătura lui de când era pe clasa 0.
Băiețelul a crescut, a crescut în ceva neașteptat de erotic.......pot spune că a dezvăluit o latură necunoscută mie în această noaptea. Nu-mi vine să cred că încă n-am 18 ani și am avut deja 4 experiențe sexuale......nu trebuia în seara asta să merg prea departe.... . Măcar de data asta am făcut-o cu cineva iubit.
Cu grijă îl mișc pe Florin puțin mai încolo, ca să mă pot ridica, dau pătura la o parte și merg spre geam, nu înainte de a lua pachetul de țigări și bricheta, nici nu mă chinui să găsesc ceva cu care să mă îmbrac. Deci merg gol, deschid geamul, mă sprijin de pervaz și-mi aprind o țigară. Admir stelele, sunt extrem de frumoase. Un lucru mititel care-mi place la Florin, este că el nu se pune cu frumusețea unei stele, unui copac, n-o să-mi impună să-l pun presus soarelui și lunii, un mic detaliu.
Trag un fum, îl aud cum se foiește Florin în pat, mormăind ceva, nu mă clintesc și mai trag un fum. Ce s-antâmplat azi, îmi amintește de ceva. Ceva similar, ceva ce-și lasă pata pe o persoană. Acum 2 ani am fost la o plimbare cu Miky, defapt am fost toată ziua cu ea. Era încă afectată de moartea părinților ei, eu, de faptul că ai mei sunt groaznici. Ne spuneam ofurile, durerile. Asta, părerea mea, a fost o scuză. Era, cel puțin părea foarte tristă. A fost o tactică de a ei să mă păcălească, pentru că, după toate plimbările noastre și discuții.Mergem la casa ei veche, "să mai stăm". Locul era proaspăt abandonat, aș putea zice. Abia se mutase ea și frații ei în altă parte. Intrăm, privesc prin jur, o casă frumușică, părinți ei aveau gust. Păcat că au sfârșit așa, într-un mod scârbos, mizerabil și neașteptat. În fine, Miky îmi face semn s-o urmez la etaj, în camera sa.
Acolo se așează pe pat privindu-mă încrezătoare, zise să mă duc la birou ei, fac asta și rămân șocat, mă așteptasem la asta dar era o posibilitate, imposibilă. Pe birou era un prezervativ......no', la 14 ani, băiat hormonal cum sunt și acum......am intrat în jocul ei. Din experința avută, este prima ei dată, de care sunt conștient. Ne-a ajutat pe amândoi, chiar am rămas prieteni, cea ce mi s-a părut ciudat, dar nu mă plâng.
Nu a fost prima mea dată totuși, mai făcusem cu actuala colegă de bancă a lui Miky, Alexandra, o țigancă domnoasă, cu pielea ca și caramelul, ochii maronii ca nămolul, părul ca pământul. La corp ca Miky. Cine ar fi știut că am s-o revăd, nici nu mă bagă în seamă. Când apar în vizorul ei, dispare mai repede ca tata.....(🤣🤣🤣).
Termin a 2-a țigară, mă pregăteam să o aprind pe a 3-a când se trezește Florin. Mă privește confuz, până realizează că fumez, îmi trage o mutră supărată către mine. Se ridică cu greu și se deplasează stângaci, merg să-l ajut luându-l pe sus în stil mireasă. Mă strânge cu brațele în jurul gâtului, cu o față extenuată. Chiar l-am obosit, nu glumă?! Nu-i de parcă nu-s la fel de obosit ca el, faza e că nu pot să dorm pe moment.
Îl duc pe el înapoi la pat, îi propun să ne îmbrăcăm, evident că acceptă și căutăm hainele aruncate prin cameră, luăm tricourile și boxerii azvârliți și ne acoperim corpurile. Vai ce corp superb are Florin, sper ca în viitor să descopăr că, cum îi arată corpul așa și sufletul său.
Îl așez cu grijă înapoi în pat, dar el insistă să stea cu mine. Deci îl duc până la pervaz, unde se așează, acum jumate' de fereastră este blocată de Florin. Încerc să-mi aprind țigara, evident fără nici măcar o avertizare, mi-o înșfacă direct.
CITEȘTI
Singur în lumea mare(yaoi)
General FictionUrmăriți povestea unui biet adolescent care trăiește cu bunica sa și ar face orice pentru sora și fratele săi mai mici. Vedeți de poate ține piept lumii largi care nu pare a fi blândă și înțelegătoare.