7|Promite-mi că mă vei iubii

16 3 7
                                    

  Astăzi după ce am terminat de făcut bagajul pentru dormitul la tușii,îi scriu lui Florin dacă ne putem întâlnii,vreau să-mi spună că n-o să se joace cu sentimentele mele,să-mi promită.Evident că răspunde cu "Orice pentru tine iubire:)",khwjbsizjw,DE CE E AȘA?!?!?He's trying to rizz me up.Și îi cam merge.Pregătind-umă,Leo se uită la mine de parcă văzuse o fantomă."De ce te-ai gătit așa?" rostii acesta confuz.

-Mă duc pe afară și nu m-am gătit așa!zic piciului ca să mă lase în pace

Bunica nu băgă de seamă și geamănul continuă a se juca cu surioara lui.Am atras atenția find îmbrăcat cu un tricou albastru,brățara oferită de Florin și blugi negrii.Ies din casă și mă duc direct în parcul din apropiere,locul stabilit.Mă aștepta....nu voiam să te fac să mă aștepți.Merg spre el,ne salutăm și-l sărut pe obraj,el roșii puțin iar eu îl țin de mână,pornirăm a ne plimba prin micul părculeț.

-Și despre ce ai vrut să vorbim?întrebase acesta privindu-mă cu ochi săi de îndrăgostit

-Despre ce ai spus în vestiar......eu.....te iub- sunt dispus să-ți ofer o șansă.toate cuvintele bâlbăite,inima bătea mai repede decât viteza unei nimfomane după pulă

-Deci vrei să-ți dovedesc că te iubesc?

-Da....și eu.... nu mă lasă și mă sărută scurt

-Scuză-mă dar erai prea drăguț.Sper că nu te-am supărat?!eu sunt uimit,roșu în obraji și-l sărut în răspuns

-Mami!mami!mami!spuse impacientată o fetiță mamei trăgându-o de haină

-Ce-i puiu mamei?întrebă aceasta privind la noi,unde degetul fetiței arăta spre

-S-o pupat băieții mamii!noi find încă unul aproape de celălalt nu puteam să ne prefacem că nu s-a întâmplat nimic

-Hai să mergem mamă!zise femeia acoperind ochii fetiței

  Noi doar râdeam de ce întâmplase continuându-ne plimbarea,evident că ne țineam de mână și-i mai sărutam obrajul din când în când.Off că e mai înalt ca mine și trebuie să-l aștept de se lasă mai în jos că vreu sărutare ai da.

-Vrei să vi până la mine acasă?Am o supriză acolo să-ți dau.

-Dar nu stăm mult!Azi merg la mătușă-mea și nu pot sta mai mult de 6.

-E ora 1,Kit.Și ai mei vor să te cunoască.

-Le-ai spus despre asta!țip speriat,poate are părinți homosexuali,poate,nu știu încă

-Da,stai liniștit.Ei m-au încurajat să-mi mărturisesc sentimentele

-Haide să mergem atunci.pornim dar până în punctul când ne i-a tatăl său

  Vorbeau deparcă n-aș fi acolo.Primul tată,oare care-i al-doilea?dacă este,sau poate o mamă ok?
Mă introduc lui și vorbim puțin,emoția sa era una calmă și fericită pentru fiul său.Ajungem acasă la acesta,mare și frumoasă,intrăm find întâmpinați de mama sa,părinți lui,arată ca fiu-so adică frumoși.
Mai erau și oameni care lucrau prin casă dar acum sunt luat la vorbe dulci de părinții acestuia.

-Tu trebuie să fi Kit?!mama

-Da,eu sunt.

-Deci tu i-ai picat cu tronc fiului nostru?tatăl

-Nu spuneți nimic jenant,vă rog!Florin

-Iuliana!încântată!

-Simion!dău mâna cu el

-Noi mergem în cameră mea dacă aveți nevoie de mine,strigați-mă.

-Pa părinții lui Florin.

  În camera sa,faină,el are una numai a lui,cu tot cei poftește inima,bogat și cu bun simț,mai rar,sentimentul ăsta ciudat nu vine de la banii,nici nu am știut că are atâția dar de la toate momentele în care avea grijă de mine la școală,ne punem în pat,eu pe spate și el peste mine.Îi destul de mare,mă acoperă complet,ca o pătură umană.....neh prea ciudat termenul.
  Capul său pe pieptul meu,așa stăm,nu s-a mai întâmplat asta niciodată,mie.

E așa de frumos că trebuie să fie adevărată

  Se ridică de pe mine și sărut pe frunte-mi dă,mă pun eu în strânsoarea caldă a sa.Acum eu sunt învelit de corpul său.

-Nu-mi vine să cred că le-ai spus că ai un crush,mai ales un băiat.

-Am o relație foarte strânsă cu ai mei.Le spun totul.Tu nu?simt tristețe și nu îmi vine să răspund

-N-nu.....mi-se formează mici lacrimi

-Off,nu trebuia să întreb....

-Nu-i nimic.....părinți mei au fost absenți aproape toată viața mea și complet din viața frațiilor gemeni ai mei.

-Sunt aici pentru tine dacă trebuie să te descarci.

-Mulțumesc.....plâng pe pieptul său,udasem puțin bluza pe care o purta în zona aceea

  Mă iubește,știu asta,am să-l iubesc și eu și-o să fim împreună orice ar fi.Vorbesc prea repede.O-m trăii și o-m vedea.Mi-se opresc lacrimile,zâmbeam privind în ochii săi fermecători,fețele noastre erau foarte apropiate,find deasupra sa încep un sărut simplu dar mă puse dracu' să-mi exersez abilitățile linguale pornind un dans senzual.
Eram roșii și gâfâiam,făcem contact vizual până mi-am revenit la realitate și direct sus de pe el am fost stând ghemuit lângă patul lui.

-Nu trebuie să te jenezi!spuse acesta așezându-se în dreapta mea.

-S-scuze n-nu am vrut să fac asta.ce scuză inutilă

-Dar să știi ceva....mă privea duios cum face de obicei

-Ce??întreb jenat

-Mi-a plăcut.Am mai putea face asta pe viitor.perversul

-Perversule!!!

-Cât este ceasul?zic arătând cu degetul spre telefonul său de pe noptieră

-2 jumate,de ce?

-Ar cam trebuii să mă duc acasă.

-De ce?!!?!Mai stai.....mă întinde pe jos și îmi imobilizează mâinile și picioarele

-Nu sări calul Florin.îmi dau seama după expresia sa că mai vrea un sărut cu scântei ca de mai devreme

-Pui,nu te mai pup dacă faci asta.

-Bine....și mă eliberă conducându-mă spre ieșire anunțând pe tatăl său să mă ducă acasă

  Cu mașina ajung în apropierea străzii mele mergând apoi pe jos până la garsonieră.Mă întreb de ce nu m-a mai sunat domnul Dumitru.N-o murii el,nici de boală n-o fi vorba dar aș putea să-i dau un telefon când ajung la mătușa acasă.
Acolo,în apartament văd pe gemeni fericiți și nerăbdători....oare era 3 ora când trebuia să mergem la tușii?Îmi iau bagajul și pe al gemenilor mergând în parcare să-i așteptăm pe tușii și fii-su.
Iată-i!!!Ne salutăm și urcăm în mașină dar nu înainte de a ne pune în portbagaj catrafusele.

Abia aștept să ajungem,am acolo un prieten la care mor de nerăbdare să-l revăd.

Va continua :)

Singur în lumea mare(yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum