Mini capitol 1. +18

8 1 3
                                    

AVERTIZARE
SCENE INDECENTE

Chiwa p.o.v.

 
 

Întins pe pat. Filip arăta dornic de ce va urma. Eu în secunda aceea mă gândeam dacă să port prezervativ sau nu? Nu vreau să-l insult.....(te fuți odată?😑)

-Ce mai aștepți, nu am toată ziua! Zise plin de nerăbdare. Ce conteză, nu are vro' boală.

  Îmi iau penisul în mână și intru încet, e așa strâmt și cald. El doar se înroșii scoțând un geamăt cât de silențios posibil, dar eu îmi doream ceva mai gălăgios, așa că îmi adânces mișcarea lentă. La văzul feței sale roșii care evita contactul vizual, continui a-mi mării viteza.

-Privește-mă în ochi, iubire!! Îi ordon cât mă apropii de fața sa, ochii săi frumoși, gemetele dulci.

-M-mai repede...te rog.

-Hehe. Cum dorești.

  Mă mișc și mai repede, gemetele lui mă înebuneau, încolocindu-și picioarele și brațele de corpul meu. Părul său roșu parcă strălucea și eu mă bucuram de săruturile pe piept ba chiar urmele de mușcături făcute din pasiunea momentului. Mă opresc chiar înainte să termin.

-De ce ai scos-o? Se plânge timid Filip.

-La cât vine soră-ta? Știu că cei mici nu-s aici de grabă.

-Păi, mai avem o oră, oră jumate', de ce-

  Nu apucă să-și termine întrebarea că-l întorc pe burtă și-mi continui activitatea favorita. Ca să alunece, pun puțin lubrifiant înainte să o bag din nou. Nu stau degeaba nici o secundă că încep a-l penetra adânc  până face niște gemete ca de fată. Mă pun cu totul peste acesta și-l prind de mâinile întinse spre pernele albe. Puteam observa că nu-și dorea ca acest moment să se sfârșească curând.

-Iubire, promite-mi că atunci când voi fi soțul tău, vom face asta în fiecare săptămână. Zise complet pierdut în sentimentul acțiuni.

-Vedem noi. Mă adâncesc cât de mult pot plesnindu-i o palmă peste fesa dreaptă.

-Bebe, te iubesc~

-Și eu, iubire~

  Apoi mă aplec să-l sărut pe ceafă. Mușcând umărul său stângă. Într-un final, jumăte' de oră mai târziu în care am încercat mai multe poziți, o scot și termin pe spatele lui Filip. Apoi mă las lat în dreapta sa. Gâfăiam amândoi ca niște armăsari care fugiseră zeci de kilometri neîncetați. Își ridică privirea din cearșaf, încercând să se târască până la mine. Îl trag aproape, își pune capul pe unul din sâni mei, apoi cu o mână pe celălalt, se juca cu sfârcul.

-O să fac eu, cumva, să putem sta mai mult împreună. Zise Filip, în șoaptă. Îi iau mâna de pe pieptul meu, punând-o exact în zona inimi.

-Și am încredere în tine. Tu mereu ai fost așa de dornic? Să zic așa.

-Poate, ce? Ești curios?

-Foarte. Tu mi-ai dat ignor multă vreme. Sau asta a fost doar o prefăcătorie.

-Cine ți-ar rezista? Asta mă face să râd și-i sărut căpuțul.

-Multă lume, precum, o lezbiancă. Asta îl face pe el să râdă.

-Haide! Soră-ta poate fi aici în orice clipă. Oftează și doar se lipește și mai tare de mine.

-Bine, nu aș dori să afle așa că suntem împreună. Ultimele cuvinte mă fac extrem de fericit.

-Deci suntem împreună. Doar scoate un sunet stânjenit și răspunde cu un "da, cred că era evident de 2 ani încoace".

  Îl iau pe sus și mergem în baie să facem un duș rapid, ce bine, după 15 minute, venise Miky acasă. Complet confuză cu o față perversă, la faptul că eram acolo. Mai ales că ne-a găsit în pat, îmbrățișați, eu fiind la bustul gol. Nu stă să mai pună nu știu io' ce întrebări. Deci doar îl mai drăgostesc pe Filip căci tre' să vorbesc cu Kit. Plus că e ceva, el știe și eu nu, deci merg să-l trag de limbă.

Capitolele scurte sunt rare dar acolo 👍. Conțin poveste deci să nu treci peste ele 😅
Altă chestie, invoc puterea wattpad să-mi meargă algoritmul😀

Singur în lumea mare(yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum