P.o.v=Riju
Ziua de ieri a fost perfectă,de o sută de ori mai bună ca o zi obișnuită iară "mama și tata nu știu nimic.Perfect".Mă ridic din pat și merg spre bucătărie.....părinții mei sunt acasă....foarte neobișnuit dar nu contează că mă așez la masă auzind părinții că vorbesc despre ceva nonsensuri ale vârstei.
Îi ignor,ei mă ignoră și își continuă argumentul stupid.Mai bine erau plecați.Avem o bucătărie mică și la ea numai un geam deci pășesc spre acesta privind betonul străzii de afară,se potolește sunetul,eu realizând că plecasa fiecare în treaba lui.Îmi pregătesc micul dejun și-l mănânc în liniște așa cum îmi place mie.Termin și mă întorc în cameră auzindu-mi telefonul că bâzâie.-Da?întreb pe mama care sigur uitase ceva ori vrea să-i fac o favoare din nou
-Riju,vezi că am stabilit cu profesorul tău de matematică să mergi astăzi la el.oofff numai de asta nu aveam nevoie
-Azi?!fac pe prostul că așa-mi mai spun părinții mei
-Da,nu fă mofturi.Numa' astăzi poate.îi răspund cu bine și-i închid,închide ea prima
Meditațiile sau mersul la ore cum se mai spune cu un bărbat bătut în cap și sever,"că așa se face școala bă copile",cuvintele lui tata nu ale mele.
Primesc un mesaj de la Miky,după 16 ore întregi și nu-mi place mesajul deloc."Riju tu ești un băiat bun dar nu-mi doresc o relație romantică.Putem rămâne prieteni dacă vrei?"
Ce să mai fac,îi scriu un mesaj de genu' că,e ok,nu-i nimica,putem fi pretini și destea.Îmi vine să mă arunc de la parter că nu-s nebun.A,și faza cu nu-mi doresc o relație romantică(cu tine).Trăsni-o ceru' că mi-a făcut speranțe false,mai are balta pește.
Nu-mi răspunde Kit,bată-l,să-l bată.Adică știu că-i plecat da' no',să dea un semn de viață.Îmi bâzăie telefonul din nou,acum e tata.-Da?
-Riju!După ce termini cu orele,o întrebat doamna Liliana dacă poți să te duci la ea.vai că ăștia doi își pun de toate dar contrazic mai ceva ca dracu' și nevastă-sa
-De ce?
-Știi că-i femeie bătrână.Să nu stea singură.mă pui să fac asta doar pentru că ți-a dat șpagă pe la primărie
-Bine merg să stau cu ea.nu era o alegere ci un ordin dar am vrut să mă mint singur
Închide direct,sunt perfecți făcuți unui celuilalt da-s proști făcuți grămadă.Știu să să bată,s-o antrenat pe copilul lor.Certificat,Aprobat și atât.Încep a mă pregătii,fac un duș,îmi aleg haine mai cinașe.Acum doar aștept.....mă duc să mă uit în oglindă,îmi dau jos tricoul și privesc vânătaia care mi-o făcuse mama aseară.
Când am venit acasă,ea,deșteapta lumii vorbise cu doamna Horiana și-i spuse ce s-a întâmplat ieri.Am picat la mijloc,că de ce merg cu străini(credeam că-s pretine) și din alea cu "nu ești ascultător,obrajnicule",mă lași cu câcaturi de nimica.Ating vânătaia care încă doare.Localizată în zona stomacului într-o parte pe dreapta.
Merg mai departe și-mi dai pantalonii jos rămânând doar în boxeri și-ncep să analizez loviturile de curea ale tatei,frumușele,de 4 zile sunt pe bulanele mele.În fine,sosește timpul să merg la orele mă-sii.Ajuns acolo,mai bine stăteam acasă și suportam consecințele.Îl salut pe bătrânul cărunt de 60 și ceva,ieși la pensie că mi-ai mâncat zilele:).Scund și puțin gras,nu-ți dorești o palmă peste cap de la el,mai ales când ai uitat să pui un minus ca să nu fie cu plus la finalul problemei.
-Haida să vedem la ce nu te pricepi.înloc să spună "hai să vedem la ce nu înțelegi" COMUNIȘTII AȘTIA
Îi arăt și începe ora de tortură,e bine că măcar la mate mă pricep cel mai bine,mint.Câte o palmă peste mână era de așteptat,numa' la școală folosește liniarul.Micuțul de mine.:(
CITEȘTI
Singur în lumea mare(yaoi)
General FictionUrmăriți povestea unui biet adolescent care trăiește cu bunica sa și ar face orice pentru sora și fratele săi mai mici. Vedeți de poate ține piept lumii largi care nu pare a fi blândă și înțelegătoare.