Chiwa p.o.v.
Tot ce aud în secunda în care mă trezesc este telefonul, mă sună cineva, e ora 6 dimineața, ce vrea mafiotul ăsta fițos. Privesc adormit la telefonul care scoate un zgomot deranjant, a cărui apel îi aparținea lui nimeni altul decât Knox, un om înalt, cu pielea palidă, păru' negru și ochii căprui închis, de ziși' că-s negri. Îi răspund stând în fund la marginea patului. Sunt în apartamentul meu, credeam că astăzi nu o să fiu deranjat de nimeni, mama ei de treabă....
-Da?! Răspund apelului cu jumătate de gură. Gândindu-mă la toate posibilitățiile de sarcini pe care mi le poate da.
-Chiwa! Deci ce vreau să te rog astăzi. Off, iară începe.
-Ce? Spun complet dezinteresat.
-Zilele astea să ai grijă de Eric. Știi tu, să te asiguri că-i teafăr și nevătămat, că-și face treaba....a da, să faci și pe părintele.(adică să-i gătească și să curețe după el)
-Acum trebuie să vin? Omul ăsta mă termină câteodată, dar nu pot să-l las singur pe Eric....
-Da! Vezi ce surpriză frumoasă ți-am făcut. Nici n-am să menționez că aveam planuri mai bune de făcut, chiar dacă nu aveam, nu i-ar fi păsat deloc oricum.
-Bine. Dă-mi 20 de minute și o să fiu acolo. Măcar tu ești la club acum? Încep să mă pregătesc fiind la baie făcându-mi rutina de dimineață.
-Nu pot astăzi să vin dar este în camera lui. Probabil doarme. Evident că nu-i acolo.
-Înțeles. Acum te las. Paaa.... . Închid apelul și mă intru în cadă, încep să fac un duș rapid.
Apa caldă e cu adevărat revigorantă. Păcat că nu pot sta sub duș mai mult, ies din baie după ce sunt gata, plimbându-mă prin apartament gol că nu e nimeni înafară de mine. Caut niște haine. Uuuuffff, e prea de dimineață pentru modă. Iau pe mine niște pantaloni de trening negrii, o bluză gri din bumbac urmate de o bluză de trening tot gri și niște adidași negri.
De mâncat, o să mănânc cu Eric după ce-l aduc de la club. În rest e bine. Poate mă pun înapoi la somn, măcar pentru 15 minute. Ies pe ușa apartamentului închizând apoi ușa cu gândul la mama și ce minciuni poate să-mi scoată, o iubesc și țin la ea, că doră-i' mama în puii mei. Îi zice la mătușa Horiana că-mi place propria de mama.....ca să ascundă faptul, că altă cale mai bună n-o avut, că-mi plac băieții, Roxana e o excepție. A fost punctul meu de sprijin când am fost în cel mai jos moment al meu.
Pornesc mașina, o iau încetișor, abia m-am trezit de câteva minute. Dacă mă gândesc mai bine m-aș grăbii. Nu vreau ca un alt ciudat să intri în camera lui Eric cât timp e acolo, inconștient, dormind. A trecut prin multe și asta doar adaugă sare pe rană. Se trezeau oamenii care au locuri de muncă, nu de parcă n-aș avea unul dar mă refer la ce nașpa. Părerea mea. Îmi verific mesajele să văd dacă mi-a răspuns Filip la mesaj. N-a făcut-o, m-a lăsat pe văzut. Face pe inabordabilul ca de obicei. Vine când vrea de parcă îș piață. Mă gândesc că muncește mult și de asta. SPER!!
Ajung la club, intru și dau bună-ziua cu angajații pe care îi cunoșteam îndreptundu-mă spre camera de la capătul holului, camera lui Eric. Sunt în fața ușii și-o deschid, nu era încuiată ca de obiecei. Mă uit prin jur. O cameră de club puțin mai personalizată, cu o măsuță de cafea și 2 scaune lângă aceasta, o noptiera lângă pat. Acolo doarme, aș spune liniștit dar nu prea arată, pare că a dormit foarte puțin. Și numai el știe ce noapte a avut?
Pătura aruncată pe jos cât și una dintre perne, era doar într-un prosopel roșu scurt ce-i înfășura talia, avea mușcături pe la gât....aș fi înebunit dacă așa mi-era viața la 14 ani. O spun de zici că n-am comis omor la 15 ani....în fine, pun mâna pe căpuțul său cu păr puțin scurt de culoare albă și zic:
CITEȘTI
Singur în lumea mare(yaoi)
General FictionUrmăriți povestea unui biet adolescent care trăiește cu bunica sa și ar face orice pentru sora și fratele săi mai mici. Vedeți de poate ține piept lumii largi care nu pare a fi blândă și înțelegătoare.