14|Ursulețul lui

7 3 0
                                    

P.o.v=Florin

  Trezirea mea se face datorită luminii ce pătrunde în camera mea,lumina dimineții,ridicându-mă din pat cu ochii între deschiși.Mergând la baie o privesc pe soră-mea pe hol îndreptându-se vioaie spre baie, a dormit mai bine decât mine.Se oprește în fața ușii așteptându-mă, ajung lângă ea și rostește:

-Domnișoarele primele!!!nația-ta de copilă

-Timea,vezi că te bat!râde și-mi răspunde că nici de aș încerca nu aș reușii

-Mulțumesc!....zic cu un zâmbet forțat și intru în baie făcând nevoile firești nouă

-Și?!dacă nu aveți frați să știți că nu prea ai intimitate la budă:\

-Și ce?!spun în timp ce Timea se pregătea să se spele pe dinți

-Cum ești cu iubițelul? vai nu și tu

-Astăzi se întoarce de la mătușă-sa.Ș-am să ies cu el astăzi.Poate vine la noi,să nu faci vro' prostie.după spusele astea mă spăl și eu pe dinți

-Uuuu! Voi doi,singuri-

-Nici să nu te gândești la asta.

-Bine bine bine.Dar să-mi spui să plec cu ceva timp înainte.ce te bat eu pe tine:)

-Hai să vedem ce au mama și tata planificat pentru astăzi.schimb subiectul și ne îndreptăm spre bucătărie

  În bucătărie,părinții se bucurau de cafeluța de dimineață numa' că noi nu avem cafea deci gândiți-vă la o versiune sănătoasă. Par concentrați pe propriile gânduri cu niște replici rapide de parcă comunicau telepatic și nu au înțeles o frază deci trebuiau s-o clarifice. Vai,bunica,mama tatei fusese la noi săptămâna trecută și îi tot întoarce împotriva mea și a Timeei. Bine că nu vine des pe la noi și-i pot împăca pe părinți, dar sunt anunțat că vine astăzi......Te cotă' moartea acasă deci te duci în vizită la fii-tu.:)
  Îi anunț că o să ies cu Kit astăzi și o să vină acasă, Timea le spune că va fi plecată la muncă apoi la repetiții, Ea joacă teatru și mai cântă câteodată iar jobul e faptul că părinții nu-i dau bani să își cumpere prostii deci lucrează pentru ele, Eu n-am job încă și nici altă activitate.
Nu mi-era foame așa că nu am luat micul dejun și am plecat în cameră să-mi schimb hainele între timp îmi sun ursulețul. E 8 dimineața deci nu știu dăcă-mi răspunde.....O FACE!!!

-Iubii?!Cum ești? La cât vii astăzi?spun nerăbdător luându-mi tricoul pe mine și pantalonii

-Sunt foarte bine,iubire,sunt pe drum.O să ajung în vreo oră și ne putem întâlnii în 2 ore dacă vrei?

-Normal că vreu'.Abia aștept să ne revedem!pot auzii o altă voce vorbind iar Kit îmi spune că trebuie să închidă

  Încep de acum să-mi pregătesc hainele pentru când ieșim, nu vreau s-o denumesc întâlnire dar putem să-i spunem și așa,vai,câte chestii vreau să facem împreună, putem să ne plimbăm prin parc, mers la cumpărături, ar trebuii să-l târăsc și pe el la bazin. Ies din dormitor îndreptându-mă spre camera surorii mele, mi-a luat telefonul, hoața aia mică. Intru în camera sa și-ncerca să-mi ghicească,rapid îmi iau telefonul înapoi,find înalt nu ajunge la mâna mea întinsă în sus deci plec cu telefonul meu. Oare când mi-a luat telefonul?! S-a furișat cât timp îmi alegeam hainele.
În cameră încep să-mi pregătesc ghiozdanul pe saptămâna viitoare.          Pun cărțile respective zilei și când închid fermoarul, simt o amețeală cu o durere de cap pulsantă,ăsta-i semnul că trebe' să mânc' ceva câtuși de puțin. Cobor pe scări și zbor în bucătărie, părinții au plecat cu treburile lor, sora numai ce a plecat cu ce și-a propus să facă azi, sunt singur. Cel mai frumos moment să gătesc, mă apuc și încep am-i face o gustărică micuță și prin micuță vreau să spun medie, după ce termin de mâncat continui cu exerciții în camera de zi și finalizez cu un duș rece.
  Ajung din baie în dormitorul meu cu un prosop înconjurându-mi talia în jos și-l dau de pe mine pe pat, eu îmbrăcând hainele alese mai devreme, abia aștept să-l văd pe ursulețul meu drăgălaș.

Singur în lumea mare(yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum