Intrăm în apartamentul său,nu era nimeni acasă,totul curat și aranjat.Ne așezăm pe patul din camera sa dar nu înainte de a mă servii cu niște gustărele și un pahar cu suc iară apoi începe a vorbii despre ai da o șansă lui Florin,normal că nu i-am spus numele,să mă cucerească,părea un plan scos dintr-un film cu adolescente și arată umpic cam toxic dar eu nu trebuie să fac multe deci merge plus n-am să-l urmez cap coadă.Nu-mi pun încrederea atâta de multă în Riju când vine vorba de relații.
Mă întreb dacă-i pe invers sau e doar un fanatic.Schimb subiectul la întâlnirea cu Yuri și Miky.Îl anunț că eu voi fi acolo,ușurare observând-use pe fața sa.-Ce bine!Nu voiam să nu cunosc pe nimeni a acolo.nu mă cunoști deloc dar mulțam de încredere
-Vreau să te avertizez.Yuri e deaia cum îi spune...de se joacă cu băieții.
-Playgirl.
-Așa.E panaramă de femeie să nu te îndrăgostești de ea.Ok?
-Vedem oricum nu cred că....cum arată?îi arăt o poză cu tipa
-Încă îi la liceu?!mirat de fata ce văzuse spune pițigăiat asta
-Da și e curvă.Câți o găurit-o,mai bine o iei pe Miky.Că ea măcar e de treabă jumate' din timp și e bombă.
-Îmi arăți poză?și eu credeam că-i pe invers,imediat îmi cere și să-i arăt nudurile care au ajuns publice,cum să nu?(sarcasm)
-Hai că-ți arăt.îi arăt o poză cu ea de la mare(hehe boy)oricum știa cum arată
Roșii puțin dar își revenii.După ce-l întreb cum de-i casa așa curată răspunse că el o face zilnic....și câteodată mâncare.Părinții lui find plecați la lucru,absenți foarte mult timp.Îmi sună cunoscută absența părințiilor.Primesc un telefon de la Buna să vin acasă că pierd vremea hai-hui prin oraș înloc s-o ajut.
Salut pe prietenaș și plec acasă ajungând destul de repede.
Acasă,bunica mă ceartă dar trec peste asta și o ajut cu treburile casei,sus,jos,stânga,dreapta și gata-i treaba.Leo și Astra se duseră afară cu bunica iară eu mă pregăteam pentru "întâlnirea" cu fetele astea și Riju.Îmbrăcat cu niște blugi negrii,adidași gri și un o bluză albă cu mâneci negre îmi iau telefonul,cheile,niște bani și merg la restaurantul din centru.-Ce faci?Nu au venit fetele astea încă?îl întreb pe Riju când mă pun la masă
-Uite-le că vin!și-m îndrept privirea spre fete care erau la ușa localului
-Salut băieți!Ne așteptați de mult?zise Miky așezând-use cu Yuri la masă
-Nu,abia am ajuns.dar Riju ne-a așteptat de ceva timp
-Tu ești Riju și tu ești Kit,așa-i?arată Yuri cu degetul spre Riju apoi spre mine
-Da.Tu ar trebuii să fi Yuri?cea mai mare curvă din școală
-Unica și inegalabila.bine-zis
- În fine după ce ieșim de la restaurant veniți cu noi la plimbare?spune Miky uitând-use spre Riju
-Da.de ce nu?răspunde băiețelul
-Vă aduc ceva?venise unul dintre chelneri
-Da.......și comandă toată lumea câteceva de băut
Vorbiserăm oră cât timp mâncam.Plătim nota și ieșim.Vai Yuri a fost o falsă tot timpul și-i tot făcea avansuri lui Riju.....dar și Miky îi făcea avansuri,ca un fel de competiție de replici de dat pe spate pentru puțulica ăstuia.HOOO CĂ AVEM 16 ANI NIMFOMANELOR!Bine că yuri are 18 ani dar asta-i partea cu corupere de minori(2 ani dar aș da-o în gât poliției)E măcar Florin mă iubește pentru cea ce sunt,ar trebuii să-i dau o șansă.
Ne plimbăm prin oraș,eu mai tăcut,nu doream să strict triunghiul de complicație că de iubire n-are cum să fie.Yuri zâmbea și-m șoptii cât timp privii spre mâinile lui Miky și Riju care se țineau strâns:-A funcționat planul meu.
-Ce vrei să spui?!șoptesc înapoi confuz
-Nu mie îmi plăcea de Riju și lui Miky așa că le-am făcut lipeala.Ea credea că mie îmi place de el dar am iubit,ea nu încă.surprins de ce a spus,fac ochii mari și un zâmbet invers apoi continuăm plimbarea.
-Noi mergem,voi puteți să mai stați dacă vreți!zic eu,stând la un foișor,era târziu pentru stat afară deci eu și Yuri voiam să plecăm
-Bine!Paa!grăiesc porumbeii iară eu o iau pe drumul meu și fata ista pe al ei
Acasă mă pregătesc de culcare dar nu înainte de ale citi o poveste pentru Leo și Astra.A fost odată ca niciodată....și v-am spus povestea așa.Blah blah povești de adormit copii.Buna și ea se așeză în pat să doarmă deci mă pun și eu la somn.
În mijlocul nopții....
Avusem cel mai ciudat vis dar nu asta contează.Este noapte și eu mă tot gândesc la familia mea și.....ei bine.....la Florin.Vreau să-i accept iubirea,e ciudat....nimeni nu s-a comportat frumos cu mine până acum dăcă nu i-o trebuit ceva de la mine.Sărutul și confesiunea.Asta e,am să-i dau o șansă și cu asta basta.Mâine îl voi chema să-mi spun eu confesiunea mea.
Primesc un mesaj de la Riju.La 3 noaptea,n-are somn copilul,cum că îmi mulțumește că l-am ajutat s-o întâlnească pe Miky.Fratele meu eu doar am fost prezent dar îi răspund cu un "Cu plăcere".Lungă o să fie și cartea asta Dar daR dAr o să fie extrem de interesantă cu multe peripeți,mai pe românește "futute",perfecte oamenilor care se plictisesc.
CITEȘTI
Singur în lumea mare(yaoi)
Fiksi UmumUrmăriți povestea unui biet adolescent care trăiește cu bunica sa și ar face orice pentru sora și fratele săi mai mici. Vedeți de poate ține piept lumii largi care nu pare a fi blândă și înțelegătoare.