P.o.v. = Kit
Așezat pe scaunul de lângă geamul bucătăriei înguste, mă gândeam cum să falsific inelul, aș putea merge la atelierul domnului Dumitru. Fix de aia mi-a propus Chiwa să fac asta și cred că-i ceva la mijloc, o fi el șmecher că de când îl știu face combinații și iasă nevătămat dar să jefuiască o casă de bogătani, să fure un obiect cu raritate extrem de mare fără să fie prins sau suspect că ar face așa ceva, nu cred. Dacă merge totul conform planului mă aleg cu niște bani frumoși. În fine, continui a-m savura ceaiul, micuții se trezise din somnul de amiază, de obicei după ce vin de la școală se pun să doarmă de amiază. Un pui de somn nevinovat.
Intră în bucătăria micuță ca și aceștia, se așează pe scaune eu oferindu-le și lor niște ceai, refuză, de așteptat răspunzând cu "ceaiul este pentru oameni bătrâni" -_- . Bunica este plecată, nu știu unde că nu mi-a spus. Până la urmă îl conving pe Leo să bea ceaiul rămas din cratiță(oală), îl place, treaba mea e încheiată aici, nu chiar tot trebuie să stau cu ei până se întoarce bunica. Gemenii nu prea seamănă între ei, au aceeași culoare a părului dar în rest fiecare cu trăsăturile lui. Masculine și feminine.Pot să-mi aduc aminte, cu 3 serii din-nainte veștii date de bunica(face referire la capitolul 2), mergeam acasă, evident că la 12 noaptea, fumând o țigară, stă să plouă, norii nu se vedeau bine dar stropii de ploaie se simțeau fără îndoială. Ca să ajung mai repede acasă am luat-o pe scurtătură, și această scurtătură avea un club de noapte, ieșirea din spate mai exact, pe aceasta, eu ascuns după o ghenă de gunoi, iasă un bărbat pe la vreo 30-35 de ani, cu un băiat, foarte tânăr cu el. Îl trăgea de părul alb al său și-l împinse în ghena fix din apropierea ușii, primise băiatul o lovitură direct în stomac find înjurat de bărbatul furios și ofticat, cel mai probabil si beat sau drogat. Din vorbele zise de el era vorba că îl mușcase de......știți voi ce.
Băiatul nu avea cum să riposteze doar îndura cu lacrimi în ochi, observasem ceva, băiatul nu avea nimic pe el în afară de o bluză de trening albastră închis si era doar în boxeri verzi, în rest nu avea nimic pe el. Nu durează mult căci apar 2 bărbați la costum, unul negru, unul roșu. Încremenisem și rămasem șocat, puțin traumatiza, la ce se întâmplase. Barbatul în costum roșu scoase un pistol și-l împușcă pe bărbatul ofticat, direct în cap.
Cade lat fără suflare, băiatul cu părul alb find șocat dar totuși puteai citii de pe expresia feței sale că nu este prima dată când se întâmplă asta . Cel cu costum negru luând cadavrul iar cel roșu ajutând pe băiat să se ridice, privii acesta în jur eu ascunzându-mă, corpul îmi era panjcat dar mintea calmă. Credeam că au plecat dar de fapt mă așteptau să plec, păi omul în costumul roșu elegant căci băiatul care părea mai mic ca mine era surprins de prezența mea. Mă privește atent și cu neîncredere.-Șefu', s-a rezolvat, acum putem merge la- nu își terminase propoziția uitându-se la situația ciudată
-Ce cauți aici? Și cine ești? Se adresă pe un ton agresiv dar păstrându-și calmul
-Ce se întâmplă aici?! Spuse confuz omul în costum negru, iar eu nu puteam să-mi iau privirea de la mafiotul care stă în fața mea și tânărul care stă în partea dreaptă lipit de spatele domnului în costum roșu
-Lasă-l să plece....hai să merem' . Se auzi vocea slăbită a băiatului cu păr alb la care bărbatul răspunde: Nu, ai răbdare Eric!
-Cum te cheamă? Răspund sec. Kit, Kit Gray. Stă pe gânduri omul în costum negru.
-E de al nostru, domnule Trandafir. Răspunse acesta explicându-i că am fost un traficant de succes pentru ei o vreme.
-Bine, fie cum vor ei 2, se referă la Eric parcă îl chema și la omul în costum negru. Șterge-o și uită tot ce ai văzut. Am rămas încremenit pentru o secundă dar am luat-o la sănătoasa și nu m-am oprit până nu am ajuns în fața blocului meu.
CITEȘTI
Singur în lumea mare(yaoi)
General FictionUrmăriți povestea unui biet adolescent care trăiește cu bunica sa și ar face orice pentru sora și fratele săi mai mici. Vedeți de poate ține piept lumii largi care nu pare a fi blândă și înțelegătoare.