10|Cine ești tu?

13 3 3
                                    

  Ceva nu mă lasă să dorm....gândul că tușa Karuna mai ține legătură cu mama,adică sunt surori dar tot mă deranjează.Și chestia despre Chiwa....e ciudată rău.Mai trebuie să aflu cine-i tata și le știu pe toate.Nu cred,n-ai cum să le știi pe toate dar nici nu vreau.Mi-e sete.
  Cobor jos pe scări în liniște auzind niște discuții purtate nu în șoaptă dar tăcute cu pauză între ele.Privesc cu colțul ochiului drept vorbăria mătușii încercând să-și păstreze calmul.Săraca,încerca să nu plângă.

-După 5 ani încă îi plângi moartea?zise Chiwa cu brațele împreunate având o mutră supărată

-Da,tu măcari te auzi ce spui.....criminalule!rosti furioasă mătușa Karina întorsă cu fața în cealaltă parte privind spre peretele din camera de zi,ultimul cuvănt îl supără pe Chiwa

-O-i fi eu "nebun" dar măcar nu mi-e dor de cineva care ne abuza.în acel moment Chiwa merse în camera sa bănuiesc iar tușa se așeză pe canapea și-ncepu a plânge

  Vai.....știam că unchiul Mino era mai rece și distant da' a fi măgar nu știam.Privesc încă odată pe tușii apoi merg înapoi la culcare.Mimimimimimi.Adorm cu gândul dacă unchiul Mino e așa oare cum e fratele lu' "tata",Anno.Îi om de afaceri și sper să nu fie și el de-ampulea.În fine,cad într-un somn nu prea adânc find că aud din nou un zgomot,măcar am putut dormii încă o oră(este ora 5,fusese 4).

  Cobor jos din nou ca să-mi pot face treburile,cât timp sunt la budă aud niște sunete.Plânsul mătușii.Ar trebuii să verific.Ies din baie și direct în bucătărie mă duc,acolo se auzea plânsul.Intru,spre mirarea mea o văd pe tușa' stând lângă blatul din bucătărie,privea fotografia familiei sale,o poză înrămată ce stă în bucătărie înainte cu o lună de moartea unchiului Mino.Tristețea de pe fața ei dispare la vederea mea care-s aflat în tocul ușii,își șterse lacrimile și salută încercând să acopere faptul că ochii sunt roșii.

-Kit!Ce-i cu tine treaz la ora asta?zise zâmbitoare ca de obicei,acum știu că mereu a fost un zâmbet fals

-Nu am putut dormii.Dar tu mătușică?!zic mergând spre aceasta

-La fel....

-Ce poză frumoasă!spun și-mi îndrept degetul arătător spre fotografie

-Uite ce mici sunt fetele!zic privind fetele de 5 ani din poză

-Da....Drăguțele de ele

-Vai ce scund era Chiwa la 15 ani.expresia sa se schimbă de la "o ce fete frumoase am" la "vreau să-mi duc fiul la nebuni dar mi-e frică"

-Păi.După s-onălțat ca un munte!prefăcătoria ta nu mai merge la mine

-Ce facem astăzi?schimb subiectul văzând că privea la unchiul Mino iar expresia de pe față nu-mi indică ceva bun

-Dacă doresc și frații tăi putem să mergem la casa de lângă lac!?

-Da!Normal c-o să vrea.o asigur apoi întreb dacă pot s-o ajut cu pregătitul micului dejun,și-o fac

  Mai vorbisem cu ea una alta dar se încheie discuția când apare Chiwa în peisaj.Salută așezându-se pe un scaun,este foarte calm pentru cineva care-și dorește să practice incest.....eu zic că-i o fațadă,n-are cum să fie adevărat.În fine,este ora 7,da povestitul lungește munca și mă așez alături de tușii la masă de asemenea.Mâncam și discutam dar conversațiile lor obișnuite sunt mult mai ciudate după ce aflii puțin din ce se pretrece cu adevărat.O glumă,o bârfă dar nu puteam să-mi abțin ochii de a se uita pe furiși la cicatricile de pe brațul lui Chiwa.
 
  Era îmbrăcat într-un maiou alb și pantaloni scurți negrii deci știind asta puteam să-i văd urmele pe încheieturi,niște modele aflate pe o mână și pe cealaltă.O linie dreaptă verticală pe încheietură iar pe o parte și pe alta,o linie verticală curbată în jos cu un punct la începutul dosului palmei.

Singur în lumea mare(yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum