(Bölüm Müziği: Model-Sen Ona Aşıksın)👈🏻
^NİSAN^
Nasıl oluyor da ben bunu yapabiliyorum? Hem de Sinan'ın karşısında. Nefret ettiğimi sandığım o harika adam- Bakın yine harika adam dedim. Ağzımdan kaçtı. O gün bazı şeylerin ağzımdan kaçtığı gibi...**3 GÜN ÖNCE**
Nisan Sinan'ın üstünden kalktı. Nisan:
-Ayla lütfen susar mısın artık?
-Ne dedim ki?
-Ne demedin ki? Kafamı karıştıracak her şeyi dedin.
-Kafanı, hangi konuda karıştırdım?..
Nisan Sinan'a baktı. Nisan:
-Sen biliyorsun zaten.
-Herkes bilmiyor ama.
-Herkesin bilmesine gerek yok zaten! Sadece şu lanet olası çeneni kapa!
Üçü de aynı anda:
-Nisan!
-Ya ne Nisan? Nisan'ın aklı başında mı ki? Nisan nefret ettiğini sandığı adama aşık olduğunu öğrendi şu an! Nisan nasıl sakin olsun? Hala Nisan sus, Nisan yeter artık, Nisan sen boşver! Nisan eşek başı mı?!
Ayla Berzan'ı kolundan kaptı ve hemen oradan ayrıldı. Sinan ise o an Nisan'ın söylediklerinin etkisiyle ona doğru şaşkın şaşkın bakıyordu.
Nisan alt dudağını ısırdı. "Ne dedim ya ben?!" Diye içinden kendine kızdı. Sinan Nisan'a doğru yaklaştı.
-Az önce dedin sen?
-Ne dedim? Dedi Nisan titrek bir sesle.
-Nisan!
Nisan kahkaha atmaya başladı. Çılgınlar gibi gülüyordu.
-Ayy çok alemsin Sinan ya! Onu senin için söylediğimi mi düşündün?
Ve tekrar gülmeye başladı.
-Nisan saçma sapan konuşma.
-Saçma sapan? Ben mi saçma sapan konuşuyorum?
-Evet. Saçma sapan ve çok konuşuyorsun. Allah seni alacak olana sabır versin.
-Allah Allah! Sanane beni alacak olandan? Ayrıca sen mi benim çok konuşup konuşmadığıma karar vereceksin ya? Sen kim oluyorsun?
-100 kişiye sorduk hepsi Nisan Hoca dedi...
-Hahaaha çok komik ya! O kadar komikti ki gülmekten yerlere yattım.
-Nisan, ciddi konuş biraz.
-Ciddi mi? Kusura bakma ama benim seninle ciddi konuşmam için bir sebebim yok.
-Az önce o söylediğin şey neydi peki?
-Senin için söylenmemiş bir şeydi. Rahat bir nefes alabilirsin.
-Çok sevindim ya. Hatta şu an gidip kendime bir bira ısmarlayacağım.
-Afiyet olsun.
Dedi Nisan alaylı bir sesle ve oradan uzaklaştı. Sinan ise Nisan'ın arkasından:
-Benden kurtulamayacaksın Nisan Hanım...
~Bölüm Sonu~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Sevince Güzel
RomanceTüm Hakları Saklıdır © Herkesin bir hayat hikayesi vardır. İşte bu da Nisan ve Sinan'ın hikayesi... Duygu Yetiş (Nisan) Serhat Teoman (Sinan) Açelya Topaloğlu (Sima) Rojda Demirer (Ayla) Tamer Tıraşoğlu (Berzan) Sertan Erkaçan (Abidin) Elvin Levi...