4. Mektup

128 13 0
                                    

🕯️

Ay gözlüm,

Lütfen duyduklarım doğru olmasın. Senin kalbini başkasının hızlandırdığını duymak... Emin ol, o kadar acı veriyor ki bana. Fakat ben hâlâ anlayamıyorum. Duyduklarımın doğru olup olmadığını öğrenmek istiyorum fakat bunu çevremdekilere sormaya cesaret edemiyorum. Bunun doğruluğunu duymaya cesaret edemiyorum. Bir başkasına kapıldığını duymayı istemiyorum. Bir başkasının seni heyecanlandırdığını duymak istemiyorum. Söyle bana Leya, o biliyor mu sevdiklerini ya da sevmediklerini? Seni iyi tanıyor mu? Mesela kırmızı karanfil sevdiğini biliyor mu? Ama sevgiye vurgu yaptığı için değil aynı zamanda kalp ve hayal kırıklığını temsil ettiği için sevdiğini biliyor mu? Yaralısın Leya, yaralı olduğunu biliyor mu? Yaralarını sarabileceğini düşünüyor musun? Peki ya, Güzel ve Çirkin'i kırk kere de izlesen bıkmayacağını, çok sevdiğini biliyor mu? Ya da acı bibere alerjin olduğunu sırf bu yüzden birçok kez hastanelik olduğunu biliyor mu? Yemeğinin acı biber barındırdığını bilse o tabağı değiştirmek için hamle yapacak biri mi? Sana gözü gibi bakabilir mi o kişi Leya? Seni her türlü zarardan koruyabilir mi bu zarar kendiyse bile?

X.

🕯️

Sevgili X,

Bu mektuba nasıl başlamam gerektiğini bilemedim. Bu nedenle böyle başlıyorum. Beni nasıl bu kadar iyi tanıdığını bilmiyorum, sevdiklerimi sevmediklerimi nasıl bilebilirsin kimse bilmezken? En önemlisi de seni üzmek istemiyorum fakat boşa umut ettiğini söylemek isterim. Mektubunda da söylediğin gibi ilgimi çeken biri var evet. Bunu çevremden değil de benden duymanı isterim. Çünkü saf duygularla güzel seviyorsun beni mektuplardan anlaşıldığı gibi. Fakat beni yanlış anlamanı istemem. Mektupların... gerçekten o kadar güzeller ki. Beni mutlu ediyorlar, yalnız değilmişim gibi hissettiriyorlar fakat bu sana umut veriyorsa kendini düşünmen gerektiğini ve yazmayı kesmen gerektiğini söylemek düşer bana. Bu ilgin ve sevgin için teşekkür ederim.

Leya.

(buruşuk top haline getirilmiş ve çöpün kenarına atılmış bir mektup.)

GÖĞÜS KAFESİ ZİNDANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin