8, Endişenin Tohumları.

84 11 3
                                    

🕯️

Karanlıkta kaybolmamak için mumlarınızı her daim yanınızda bulundurun.

Karanlıkta kaybolmamak için mumlarınızı her daim yanınızda bulundurun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


8. BÖLÜM: ENDİŞENİN TOHUMLARI.


🎵 Ocean Eyes - Billie Eilish

Bakışlarım mektuptan ayrılırken Deniz'e döndüm. "Deniz," diyeceğim vakit Safir ve Kaan yanımıza gelmişti.

"Leya, seninle konuşmam gerekiyor." diyen Safir'e bakmadan Deniz'i izlemeye devam ettim.

"Deniz'e bir şey sormalıyım Safir, zil çaldığında sınıfta konuşursun benimle." dediğimde derin iç çekişini duydum.

"Deniz bu mektup-"

"Leya," diyen Safir'e baktığımda itiraz istemeyen bir bakışla bakıyordu bana. "Sonra konuşuruz dedim ya Safir."

"Bence biz gelmekte hata yaptık, baksana özel konuşuyor gibiler." dedi Kaan. Safir imalı bir şekilde sırıttı.

"Özel konuşuyorlar bence de." dediğinde kaşlarım çatıldı.

"Yahu ne bu bakışlar?" dedim ikisine de bakarken.

"Hiiç," dedi Kaan.

"Bunları yalnız bırakalım en iyisi. Leya! Çıkışta bendesin." dedi Safir ciddi ciddi. Anlaşılan bizim konuşma okul sonrasına ertelenmişti. Başımla onayladığımda ikisi de bizi yalnız bıraktı.

Tekrar Deniz'e döndüğümde o zaten beni izliyordu. "Bir şey ima ediyorlar sanki." dediğimde yüzünde bir gülümseme oluştu.

"Değil mi, sanki?" Gözlerim kısıldı. "Ee, sen ne soracaktın?"

Mektubu sen mi yazdın diye direkt sorarsan batırırsın, bence biraz daha bekleyelim. dedi mantık.

Leya ve mantık mal mısınız? Deniz hiç aşkla uğraşacak bir çocuk gibi durmuyor. O mükemmel olduğunun farkında bence. dedi kalp, ağzının suları aka aka.

Yine mi konuşmaya başladınız?! diye carladım ana iç ses olarak. İkisi de sesimle sus pus kesilirken düşüncelerimden sıyrılarak Deniz'e baktım.

"Yok ya önemli bir şey sormayacaktım zaten." dediğimde gözlerini kıstı. Cam gibi mavi gözleri dikkatlice yüzümü inceledi bir süre. En sonunda da "Pekâlâ, dediğin gibi olsun." dedi.

Gözlerim gözlerinden ayrılmazken kilitlenmiş gibi onu izliyordum. O da gözlerini çekmiyordu. Göz kırpmama yarışındaydık sanki.

GÖĞÜS KAFESİ ZİNDANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin