🕯️
Karanlıkta kaybolmamak için mumlarınızı her daim yanınızda bulundurun.
6. BÖLÜM: GÖĞÜS KAFESİMDEKİ KIRIKLAR RUHUMA BATIYOR. II
🎵 Камин - JONY. ( slowed. )
Üç gün önce.
Deniz yazdığı mektubu bitirdiğinde derin bir nefes alarak arkasına yaslandı. Gözleri mektubun her bir satırında dolaşıyordu. Bu kez mektupta bir farklılık yapmıştı. Bir şiir eklemişti. Üçüncü şahsın şiirini.
Bu şiir onu o kadar anlatıyordu ki, bir nebze de olsun bu şiiri ekleyerek onu anlamasını istemiştin. Leya onu anlasın istedi.
Dudaklarından çıkan derin nefesi soğuk havada buharlaştı. Sigara paketini çıkarıp dudaklarının arasına bir sigara sıkıştırdı. Çakmağını sigarasının ucuna yaklaştırıp ateşlediği anda içine zehirli dumandan derin bir nefes çekti.
Leya geldi yine aklına. Sigaradan ne denli nefret ediyordu, oysa Deniz sigaranın tiryakisiydi.
Sigara içtiği zamanlar eğer Leya'nın yanına gidecekse üstüne sinen bu kokuyla fazla uğraşırdı. Parfümünü hiç düşünmeden üstüne bocalardı. Böyle yapa yapa iki haftada iki 100ml'imlik parfümünü bitirmişti. Fakat Leya için değerdi.
Kızın Deniz'in kokusundan nefret etmemesi gerekiyordu. Leya'ya güzel kokmalıydı. Nefret ettiği kokuyu almamalıydı Deniz'den.
Yüzünü sıvazlayarak düşüncelerinden arınmaya çalıştı Deniz. "Ne yapacağım ben seninle?" diye fısıldadı. Dudaklarının hareketiyle eş zamanlı sigara dumanı da havaya karıştı.
Leya, Sarp'a aşıkken yine de Leya için çabalıyordu. Deniz, üçüncü adamdı. Diğer adamdı.
Ama yine de aşkı için çabalıyordu.
Sarp doğru kişi değildi Leya için, piç kurusunun tekiydi. Düşüncelerine sinirle güldü Deniz. "Seni o piç kurusunun eline bırakamam." diye fısıldadı bu kez.
Sarp'ın ağacın arkasından gizlice onu izlediğinin farkında olmadan ayağa kalktı. Merdivenlere mektubu koyup sigara paketini ve telefonunu mektubun üzerine bıraktı.
Kimsecikler olmadığından bahçede biraz uzaklaşmak istedi. Ayağa kalktı. Beş adım ilerledi. Merdivene sırtını döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖĞÜS KAFESİ ZİNDANI
General Fiction❝Bir mum yak küçük kız, eğer karanlıkta kalırsan karanlık olursun. Ya ateşe sığınacaksın ya da karanlığa. Ya ateşinle onları küle çevireceksin ya da karanlığında onları boğacaksın. Seç birini, zamanın doluyor küçüğüm.❞ ...