Rüzgar tamamen iyileşmiş şekilde hastaneden çıkmış üzerinden tam bir hafta geçmişti.Henüz bandajı duruyordu ama dikişlerinde herhangi bir sorun yoktu.
Yarası kapanmaya başlamıştı bile...
.....
Genç kadın sevdiği adamın kolları arasında filmini izlerken ikiside sessizliğe gömülmüştü.
Barlas göğsünde yatan Asya'nın saçları arasına öpücükler kondururken bakışları arada filme de değiyordu.
"Ben bugün çok yoruldum, uyusak mı artık?" Diyerek söylenen Asya ile Barlas da onu onaylarken ikili televizyonu kapatmış ve ayaklanmıştı.
"İyi geceler güzelim, sabah beni de uyandır seni bırakıp şirkete geçmem lazım işler çok birikmiş." Diyerek mırıldanırken kendisini onaylayan genç kadının dudaklarına derin bir öpücük kondurarak kendi odasına geçmişti.
Asya da odasına girerek sabah için alarmını kurarken yorgun bedeni kısa sürede uykuya dalmıştı bile.
.......
Genç kadınlar eldivenlerini çıkartarak çöpe atarken ameliyathanenin önünde bekleyen hasta yakınlarına yaklaştı hüzünle.
Kalabalık aile hızla doktorların etrafına doluşurken umutla cevap bekliyorlardı.
"Hastamız geldiğinde çok kan kaybetmişti, başına çok fazla darbe aldığı için beyin kanaması geçirmiş, üstüne üstlük de kalbinden iki kere bıçaklanmış."
"Kalp cerrahımız Aliye Hanım ve ben elimizden geleni yaptık ama maalesef hastayı kaybettik, başınız sağ olsun." Diyerek yanlarından ayrılmayı, onları acıları ile başbaşa bırakmayı planlarken kolundan tutulması ile neye uğradığını şaşırmıştı.
"Ben size dedim, kadından doktor mu olur, adam gibi doktora götürelim dedim, alın işte öldürdü attılar abimin cesedini önümüze." Diyerek bağırırken Asya öfkeyle karşısındaki adama döndü.
"Ben babamın hayrına mı okudum altı yılı beyefendi, bende biliyorum ne yapmam gerektiğini, hastaya nasıl müdahale edileceğini. Şimdi o elinizi kolumdan çekin, acınız var diye bir şey demek istemiyorum zorlamayın beni." Diyerek kolunu sertçe çekerken bu sefer saçlarından tutulması işe neye uğradığını şaşırmış elleri saçlarını bulmuştu.
Diğer kardeşler de küçük kardeşlerinin gazına gelmiş şekilde doktorların üzerine yürürken boğazından tutularak sırtı duvara sertçe çarpılan Asya neye uğradığına şaşırmıştı.
Boğazını sıkan eller ile nefesi kesilirken diğer doktor da adamların elinde çırpınmaya çalışıyordu.
Güvenlik görevlileri hızla müdahale ederek adamları kollarından tutmaya çalışırken dört güvenlik sekiz adamı durduramıyordu.
Bir kaç erkek doktor da olaya müdahale ederken meslektaşlarını kurtarmaya çalışıyordu.
Bağırışların koptuğu koridor sonunda sessizliğe bürünürken adamlar gelen polislere teslim edilmiş nefessiz kalan iki kadın doktor acil müşaade altına alınmıştı.
Asya kollarındaki morluklar, kaşındaki patlak ve boynundaki kızarıklık ile kurtulurken diğer doktor da ondan farklı değildi.
"Uzun süre nefessiz kalmışlar, oksijen maskesini getirin, tanıdıklarına haber verin." Diyen doktor hemşirelere emirler yağdırırken ortalık birbirine girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyin Cerrahı
Teen FictionHasta olan kardeşini kurtarmak için her yolu deneyen bir mafya... Çocuklara zaafı olan ve onlar için elinden geleni yapan doktor... Mafya & Doktor kurgusu Asya & Barlas çifti KESİT "Bana güzelim diyip durma sürekli." "Hmm ne diyeyim peki...