19.bölüm

1.2K 85 20
                                    


4 ay sonra

"Gel güzelim, sıra bizde." Diyen Barlas sevdiği kadının sandalyeden kalkmasına yardımcı olurken Asya bir eliyle şiş karnını tutup bir eliyle de Barlas'tan destek alıyordu.

Cinsiyet öğrenmek için gelmişlerdi hastaneye.

Genç kadın Barlas'ın desteği ile sedyeye uzanırken açtığı karnı ile heyecanla bekliyordu.

Doktor süreci uzatmadan hızla koltuğuna yerleşirken sürdüğü jel ile ultrason cihazını karnında gezdirmeye başlamıştı.

Meraklı çift heyecanla beklerken, bebeklerinin kalp çarpıntısı ortama daha da heyecan katıyordu.

"Eveeet, bir adet prenses geliyor yuvanıza. Allah sağlıkla büyütebilmeyi nasip etsin." Diyerek kopardığı peçeteyi Asya'ya uzatırken ikili şaşkınca birbirine bakıyordu.

"Benim evime yeni bir prenses mi geliyor? Hatun bugünü tarihe yaz, bugün benim en mutlu olduğum ikinci günüm." Diyerek alnına dudaklarını bastırırken elleri karnında dolaşıyordu kızını hissetmek istercesine.

"Demekki bizi kıskanan bebeğimiz kızmış, kıskanılan benim hatun hiç öyle bakma. Kızıma ihanet edemem." Diyerek sırıtırken Asya da ufak bir tebessüm etmişti.

Baba kız şimdiden birbirlerine aşıklardı.

Barlas ne zaman Asya'nın karnına dokunsa kızları her zaman karşılık veriyordu babasına.

Ne zaman yakınlaşsalar bir tekme yiyordu genç kadın kıskanç bebeğinden.

Kendini toparlayan çift ayaklanırken, doktordan gerekli bilgileri alarak tekrardan evlerinin yolunu tutmuşlardı.

İkiside heyecanlıydı, kızları olacaktı.

Duran araba ile Barlas inerken karısına da destek olarak inmesine yardım etmişti.

Rıfat Bey kucağında Rüzgar ile heyecanla kapıya çıkarken üzerinde her zamanki siyah takımı vardı.

Baba oğul siyahtan başka renk bilmiyordu.

"Hadi söyleyin bakalım torununun cinsiyetini, zaten hastaneye de götürmedi bu sıpa beni." Diyerek Barlas'a bakıp burun kıvırırken Barlas genç kadını belinden tutarak kendisiyle birlikte içeri çekmişti.

"Karımı ayakta tutma baba, zaten bebeğimizi taşırken yeterince yoruluyor." Diyerek koltuğa geçerken Rıfat Bey de tekli koltuklardan birisine oturmuş ve Rüzgar'ı yere bırakmıştı.

"Bir prensesimiz oluyor." Diyen Barlas yüzündeki tebessüm ile Asya'ya bakarken Rıfat Bey heyecanla ayağa kalkmıştı.

"İkinci prensesim mi geliyor benim?" Diyerek sevinçle ayaklanırken ikili yaşlı adamın heyecanını izleyerek tebessüm ediyorlardı.

Rüzgar Asya'nın büyümüş karnına elini değerken aldığı tepkilerle ufak bir kahkaha atarken herkes dikkatini ona yöneltmişti.

Minik bebek, amcasına selam veriyordu annesinin karnından.

********

3 Ay sonra

"İyi misin güzelim, gidelim mi hastaneye?" Diyen Barlas endişeyle karısına yerden kalkması için destek olurken Asya solgun yüzüyle aynanın önünde bekliyordu.

Genç adam açtığı çeşme ile karısının yüzünü yıkarken, Asya da ağzındaki acı suyun gitmesi için ağzını çalkalıyordu.

"Yok, çok yiyince mideme dokundu sanırım. Daha iyiyim, birazcık uzanayım geçer." Diyerek sevdiğinden destek alırken Barlas genç kızı kucağına alarak çıkmıştı lavabodan.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Beyin Cerrahı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin