3 Ay sonra"Ben çıkıyorum güzelim, kendini en ufak bir kötü hissetmede arıyorsun beni, yoksa bozuşuruz bak. "
"Tamam dedim ya Barlas, hadi bebeğim bak işe geç kalacaksın."
"Tamam güzelim, telefonun yanında olsun, aradığım an açacaksın." Diyerek evden çıkarken genç kadın hâlsizlik ile kapatmıştı gözlerini.
İki gündür evden çıkamıyordu, kendini çok hâlsiz hissediyordu.
Bulanan midesi ile tekrardan lavaboya koşarken içindeki her şeyi boşaltmıştı.
Yere çökerek baygınca otururken iyi olmadığını hissedebiliyordu.
Duvardan destek alarak zorla ayağa kalkarken tutunarak salona gelmiş ve yere diz çökmüştü.
Telefonunu eline alarak Barlas'ı ararken saniyeler içinde açılan telefon ile Barlas'ın endişeli sesi kulaklarında yankılanmıştı.
"Güzelim bir sıkıntı mı var?" Diyerek endişeyle konuşurken karşı taraftan uzun süre ses gelmemesi ile korkuyla tekrar seslenmişti.
"Asya, lütfen cevap ver güzelim."
"B-barlas b-ben iyi d-deği-" Derken tamamlayamadığı cümlesi ve düşen telefon ile geriye doğru düşerken kulağına murıltı şeklinde Barlas'ın bağırış sesleri geliyordu.
*****
Genç adam korkuyla açık kapıdan içeriye girerken sedyede gördüğü kadın ile titrek bir nefes almıştı.
Korumaları arayarak Asya'ya bakmalarını istemiş, korumalarda baygın buldukları genç kadın ile hızla ambulansı aramıştı.
Ambulans gelmiş, görevliler sevdiği kadını sedyeye yatırmış götürüyordu.
Hızla yanlarına ilerleyerek baygın olan kadının ellerini sıkıca tutarken ilerleyen sedye ile birlikte ambulansa binmişti.
Korkuyla titrek nefesler alırken ilerleyen aracın bir ân önce hastaneye ulaşmasını istiyordu.
Dakikalar birbirini kovalarken sonunda duran ambulans ile aceleyle müşade odasına götürülen sevdiğinin arkasından bakmakla yetinmişti genç adam.
Birdenbire hastalanmıştı Asya, hiçbir şeyi yoktu son iki gündür sürekli yediklerini çıkarıp hâlsizlik içinde kıvranıyordu. Barlas kaç kere götürmeye çalıştıysa da genç kadın izin vermemiş, kendisinin de doktor olduğunu, sadece üşüttüğünü söyleyerek durdurmuştu.
Barlas şimdiye kadar beklediği için pişmandı, keşke ilk hastalandığı gün getirseydim hastaneye, diyerek kendisine kızıyordu.
"Gerekli testleri yaptık, eşinizin yanına geçebilirsiniz. Sonuçlar çıkınca doktor bey bilgi verecektir." Diyerek koridorda ilerlerken Barlas da direkt odaya girmişti.
Asya hafif aralık olan gözleri ile Barlas'a bakarken oldukça hâlsiz görünüyordu.
"Güzelim, iyi misin biraz daha, nasıl hissediyorsun kendini?" Diyen Barlas endişeyle sevdiğinin saçını okşarken Asya ufak bir tebessüm etmişti iyi olduğuna inandırmak istercesine.
"İyiyim hayatım, neden böyle oldum anlayamadım, birden gözümün önü karardı, sonrası yok zaten." Diyerek mırıldanırken Barlas yanaklarına ufak buseler kondurmuştu.
"Uyu sen güzelim, sonuçlar çıkınca doktorlar gelecek." Diyerek ayaklanırken odadan çıkarak babasına olayları kısa bir özet geçerek tekrardan odaya dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyin Cerrahı
Teen FictionHasta olan kardeşini kurtarmak için her yolu deneyen bir mafya... Çocuklara zaafı olan ve onlar için elinden geleni yapan doktor... Mafya & Doktor kurgusu Asya & Barlas çifti KESİT "Bana güzelim diyip durma sürekli." "Hmm ne diyeyim peki...