Asya'dan;
"Ben önce eve sonra da bir şirkete uğrayayım, en ufak bir şeyde haber edin olur mu?" Diyen Rıfat Bey'i başımız ile onaylarken odadan çıkmıştı seri adımlar ile.
"Ben geliyorum hemen." Diyerek aynı koridorda bulunan kendi odama ilerleyerek dolabımdan birkaç parça kıyafet ve gerekli dosyaları alarak tekrar Rüzgar'ın odasına girdim.
Dosyaları masanın üzerine bırakırken dikkatle beni izleyen Barlas'a elimdeki poşeti göstererek.
"Ben hızlıca bir duşa girip çıkacağım, eve giderek vakit kaybetmek istemiyorum. Bir şey olursa şuradaki kırmızı düğmeye basman yeterli olur." Diyerek beni onaylayan Barlas ile hızlıca duşa girmiştim.
Sıcak su bedenimi rahatlatırken temizlendiğimi hissediyordum. Bir haftadır duşa girmeye fırsat bulamamıştım.
Üzerime siyah eşofmanımı ve siyah cropumu giyerek ıslak saçlarıma havlu sararken kirli eşyalarımı ve şampuanlarımı poşete doldurarak banyodan çıktım.
Barlas'ın kardeşinin üzerindeki bakışları bana dönerken elimdeki poşeti komidinin yanına bırakarak kendimi koltuğa bırakırken yorgun bedenim duşun da etkisiyle mayışmıştı.
"Bir saat uyuyacağım, beni uyandır olur mu? Yarın ameliyatım var ona göz atacağım." Diyerek uzanırken Barlas oturduğu sandalyeden kalkarak koltuğa oturmuş ve elini dizlerine vurmuştu uzanmam için.
"Saçlarım ıslak, yastığa uzanayım dizlerin ıslanmasın." Derken beni umursamamış omuzumdan tutarak başımı dizlerine yaslamıştı.
Elleri saçlarımı bulurken gözlerim çoktan kapanmaya başlamıştı bile.
......
"Asya, uyan artık güzelim, hadi kalk." Diyerek saçlarımı geriye doğru çeken Barlas ile yattığım yerde ona bakarken alnıma ufak bir öpücük kondurmuştu.
"Uyumak istiyorum." Diyerek oflarken koltukaltlarımdan tutarak beni kaldırırken omzuna yaslanarak gözlerimi kapattım.
"Hadi ama mızmız kedi, ameliyat ile ilgili araştırma yapacağım dedin, kalk yüzünü yıka, bir şeyler atıştır sonra başlarsın."
Zorla oturduğum yerden kalkarak lavaboda yüzümü yıkadıktan sonra tekrar koltuğa geçerken Barlas önüme poşette duran döner ve ayranı bırakmıştı.
Koltuğa yan oturarak iştahla yemeğimi yerken Barlas elinde tarak ile arkama oturmuş ve birbirine girmiş olan saçlarımı tarıyordu.
Canımı acıtmadan tarayıp bitirdiği saçlarımı öperek başını omzuma yaslarken sessizce bitirdiğim yemeğin çöplerini poşete doldurarak ağzını bağlamıştım.
Başımı arkaya doğru atarak Barlas'ın omzuna yaslarken omzumdaki başını yan çevirerek burnunu boynuma sürtmüştü.
"Yorgun yorgun çalışmana dayanamıyorum, biraz daha uyu istersen." Diyerek mırıldanırken başımı olumsuz anlamda salladım.
"En azından yarınki ameliyata çalışmam lazım, zor bir ameliyat olacak." Diyerek yattığım yerden doğrulurken masadaki evrakları toplayarak sehpaya bıraktım. Koltuktaki yastıklardan birini de yere koyarken üzerine çökerek dikkatle ameliyat hakkındaki çalışmalarıma başladım.
......
Açılan kapı ile bakışlarım Barlas'ı bulurken elindeki poşet ile koltuğa çökmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyin Cerrahı
Teen FictionHasta olan kardeşini kurtarmak için her yolu deneyen bir mafya... Çocuklara zaafı olan ve onlar için elinden geleni yapan doktor... Mafya & Doktor kurgusu Asya & Barlas çifti KESİT "Bana güzelim diyip durma sürekli." "Hmm ne diyeyim peki...