Asya erkenden kalkmış soluğu kuaförde almıştı, dış çekim de yapacakları için erkenden hazır olması gerekiyordu.Barlas da Asya'yı bırakmış damat tıraşı olarak eve geçmişti duş almak ve takım elbisesini giymek için.
Kuaförler Asya'ya istediği saç modelini yaparak duvağını takarlarken gelinliğini giymesinden de yardımcı olmuşlardı.
Sırtındaki bağları bağlarlarken çalan telefonunu uzatan genç kıza teşekkür ederek almıştı Asya.
"Güzelim geldim ben, bekliyorum."
"Tamam, hayatım çok az bir işimiz kaldı, hemen geleceğim."
"Acele etme güzelim, bekliyorum ben." Diyerek arabaya yaslanırken üzerindeki takım elbise ile oldukça yakışıklı duruyordu. Kurdelelerle süslenmiş gelin arabasının kaputuna otururken bakışları kuaförün kapısında dikiliydi.
Asya ile gelinlikleri seçmişlerdi ama Asya içine sinmediğini söyleyerek kendi başına başka bir mağazadan başka gelinlik almıştı.
Barlas ne kadar görmek istese de göstermemiş ve süpriz diyerek saklamıştı.
Barlas merakla beklerken Asya gelinliğinin ön kısmını elleriyle toplayarak kendisi için açılan kapıyla dışarıya adım atmıştı.
Barlas ile gözgöze gelirken ikiside derin anlamlar ile birbirini süzerken Barlas hayvanca sevdiğine bakıyordu. Çok güzel olmuştu Aaya.
(Umarım içinden birisi zevkinize uyuyordur canlarım😇)
Asya ilk kez beyaz gömlekle gördüğü sevdiğine hayranlıkla bakarken ikilinin adımları birbirini bulmuştu.
Barlas "Ç-çok güzel olmuşsun güzelim benim." Diyerek beline sarılırken Asya da elini sevdiğinin omuzlarına dolamıştı.
"Sende çok yakışıklısın hayatım." Demiş ve Barlas'ın yönlendirmesi ile zar zor arabaya binmişti.
İkili dış çekimin olacağı mekana ilerlerken arada dikiz aynasından heyecanla birbirlerine bakış atıyorlardı.
Barlas geldikleri mekan ile hızla Asya'nın inmesine yarrım etmek için yanına ilerlerken genç kadın üzerindeki gelinlikten dolayı zar zor inmişti arabadan. El ele ilerleyen çift fotoğraf stüdyosuna giriş yaparken düğün saatine kadar yüzlerce poz vererek çekimi tamamlamış ve daha fazla misafirleri bekletmemek için düğün salonuna sürmüşlerdi arabayı.
Korumalar, Asya'yı hastaneden tanıyan herkes, şirket ortakları ile düğün salonu dolmuş herkes merakla genç çifti bekliyordu.
Asya ve Barlas görevlinin duyurusu ile kol kola salona girerlerken uğultular kopmuş, alkışlar kulakları çınlatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyin Cerrahı
Teen FictionHasta olan kardeşini kurtarmak için her yolu deneyen bir mafya... Çocuklara zaafı olan ve onlar için elinden geleni yapan doktor... Mafya & Doktor kurgusu Asya & Barlas çifti KESİT "Bana güzelim diyip durma sürekli." "Hmm ne diyeyim peki...