2 hafta sonra..."Güzelim biraz daha mı izin kullansaydın, bak boynunda tam geçmemiş." Diyerek söylenen Barlas ile genç kadın onu umursamadan kollarından kurtulmuş ve çantasını alarak odadan çıkarken mutfağa gelmişti bile.
"İyiyim ben Barlas, evde otur otur sıkıldım. Hastane kokusunu özledim ya ben."
"Yavrum istediğin koku olsun hemen getireyim sana iyodoformu, çek içine." Diyerek beline sarılırken Asya tekrar ayrılmış "Saçmalama Barlas, merak etme iyiyim ben, kahvaltımızı yapalım işe geç kalacağız ikimizde." Diyerek yemeğini yiyen Rüzgar'ın yanağına öpücük kondurmuş ve yanındaki boş sandalyeye oturmuştu.
"Ooo günaydın paşalarım, günaydın gelinim." Diyen Rıfat Bey de baş köşeye otururken Barlas genç kadının karşısına oturmuştu.
"Günaydın Rıfat Amca."
"Günaydın baba."
"Diyorum ki çok geçmeden kendi aramızda sözünüzü keselim, hayır işi uzatmaya gelmez." Diyen Rıfat Bey genç kızın gelini olmasını, oğluyla birlikte ömür mutlu olmasını her şeyden çok istiyordu.
"Rıfat Amca, iyi olurdu tabiki ama birer yüzük alıp taksak yeterli olur, beni isteyebileceğiniz hiç kimsem yok. Düğünüme çağırabileceğim de birisi yok." Diyerek mırıldanırken Rıfat Bey hüzünle gelinine bakmıştı.
"Bizimde üçümüz dışında kimsemiz yok kızım, babam ve annem rahmetli oldu, ben zaten evin tek çocuğuydum. Rahmetli eşim de yetimhanede büyüdü. Bizim de kimsemiz yok. Siz çıkışta Barlas ile yüzüklerinizi alıp gelin gerisini ben hallederim." Demiş ve yemeğini yemeye devam etmişti.
.....
"Ben çıkıyorum oğlum, sen Asya'yı bırak sonra gelirsin."
"Tamamdır baba, geç kalmam bende." Diyerek babasını uğurlayan Barlas gömleğinin üzerine siyah ceketini de giyerken aynanın önünde kendini son kez süzmüştü.
"Gayet yakışıklısın hayatım." Diyen Asya kollarını sevgilisine dolarken Barlas genç kadının belini kavrayarak başını boynuna gömmüştü.
"Böyle kal sevgilim fotoğraf çekeceğim." Diyen Asya heyecanla telefonunu cebinden çıkartırken Barlas yerinden hareket etmemişti bile.
"Bir ömür böyle kalabilirim yavrum."
"Baksana çok güzel çıkmışız." Diyerek resmi incelerken Barlas da baktı fotoğrafa.
"Çok güzel çıkmışız güzelim."
"Tamam hadi çıkalım, geç kalacağım yoksa." Diyerek ceketini ve atkısını da alırken Barlas kısa bir an kadının kıyafetlerine göz atmıştı.
"Güzelim kış günü niye etek giydin sen, hasta mı olmak istiyorsun?"
"Arabayla gideceğiz zaten hayatım, hemde bugün ameliyatlarım var üniforma giyeceğim için giyip çıkartması kolay olsun diye etek giyindim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyin Cerrahı
Teen FictionHasta olan kardeşini kurtarmak için her yolu deneyen bir mafya... Çocuklara zaafı olan ve onlar için elinden geleni yapan doktor... Mafya & Doktor kurgusu Asya & Barlas çifti KESİT "Bana güzelim diyip durma sürekli." "Hmm ne diyeyim peki...