Genç kadın akşama kadar oyunlar oynayıp eğlenmiş, Rüzgar ile birlikte vakit geçirmişti.Rüzgar uyuyakaldığı zaman da mutfağa girerek en sevdiği pastadan ve tavuk sote yanına da pilav yapmıştı. Büyük ihtimalle görevliler haftada bir kez temizlik için geliyor onun dışında da yemeği bakıcı hazırlıyor veya dışarıda yiyorlardı.
Boş zamanı olunca bugün, kendisi yemek yapmak istemişti.
Rüzgar'ın mırıldanmaları ile pişmiş olan pilavın altını kapatmış daha sonra salona adımlamış ve yerde oyuncakları ile oynayan Rüzgar'ı kucağına alarak koltuğa uzanmıştı.
Televizyondan da güzel bir çizgi film açarak Rüzgar'ın dikkatini oraya çekmiş ve kendisi de yanına uzanarak birlikte kucak kucağa izlemeye başlamışlardı.
.......
Rıfat Bey ve Barlas anahtarları ile eve girerken gereğinden fazla olan sessizlik ile birbirlerine bakmış ve salona adımlamışlardı. Rüzgar bu saatlerde uyanık olur ve sesleri tüm evi doldururdu normalde.
Salonda gördükleri manzara ile sessizce birbirlerine bakış atarlarken yüzlerindeki gülümsemeye engel olamıyorlardı bir türlü.
(Pozisyon gözünüzde canlansın diye koydum 🤗temsilidir)
Rüzgar Asya'nın göğsüne sinmiş elleriyle sıkıca tişörtünü tutarak uyuyordu. Asya ise sıkıca düşme ihtimaline karşı sarmıştı küçük adamı.
Rıfat Bey oğlunu ilk defa bu kadar huzurlu görürken birkaç resmini çekmekten geri duramamıştı.
"Biraz uyusunlar biz de o zamana kadar yemek sipariş ederiz." Diyen Rıfat Bey son kez yüzündeki gülümseme ile salondan çıkarken Barlas da arkasından çıkmıştı.
İkili mutfağa girerek masaya yönelirken aldıkları koku ve sıcaklık ile şaşkınca tüpün üzerindeki tencereleri açarak yemeklere bakmış ve şaşkınca tekrar birbirlerine dönmüşlerdi.
"Ooo doktor hanım döktürmüş maşallah, bugün karnımız ziyafet çekecek." diyerek gülümserken çekmeceden aldığı çatalla tadına bakmayı da ihmal etmemişti.
"Oh tadı da çok iyi baksana oğlum, ne dikiliyorsun orada?" Diyerek başka bir çatal daha çıkararak bir parça et alarak oğluna da uzatırken Barlas da tadına bakmıştı.
"Bir an önce uyandırıp yemek yesek çok iyi olur. Çünkü gerçekten kendimi daha fazla tutamayacağım. Hadi üzerimize rahat bir şeyler giyelim de bir an önce yemeğimizi yiyelim." Diyen Rıfat Bey sabırsızca mutfaktan çıkarken Barlas da babasını onaylayarak odasına çıkmış ve siyah bir tişört ile siyah bir eşofman giymişti.
Aşağıya indiğinde etrafta göremediği babası ile birazdan geleceğini düşünerek salona geçerek sessizce uyuyan ikilinin yanında diz çökmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyin Cerrahı
Teen FictionHasta olan kardeşini kurtarmak için her yolu deneyen bir mafya... Çocuklara zaafı olan ve onlar için elinden geleni yapan doktor... Mafya & Doktor kurgusu Asya & Barlas çifti KESİT "Bana güzelim diyip durma sürekli." "Hmm ne diyeyim peki...