6

22.7K 762 259
                                    

Giray'la yaşadığımız olayın ardından 3 gün geçmişti ve biz bu 3 gün içinde hiç konuşmamıştık.

Abim Girayı ve melis ablayı çağırmıştı ve gelmelerine yaklaşık bir buçuk saat kalmıştı. Aniden yataktan kalkıp dolabıma ilerledim. Başka birileri gelecek olsa tişört ve şortla idare ederdim ama konu sevdiğim adam ve ablası ise biraz özenmem gerekiyordu.

Dolabımdan beyaz bir kazak ve kot pantolon çıkartıp giyindim.

Rimel de sürdüğümde hazırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rimel de sürdüğümde hazırdım. İçeri gidip anneme yemek yapmasında yardım etmeye başladım. Annem "kızım Giray abinler geldiğinde babanla biz yemeğe çıkıcaz siz idare edersiniz yavrum. Sakın evi de batırma." onaylayıp yardım etmeye devam ettim.

~~~

Anneme yardımım bittikten bir süre sonra babamla çıktılar ve şimdi Giraylar gelicekti. Heyecanlıyım çünkü bu restoranda bana dokunmasının ardından ilk konuşmamız olucaktı.

Ben düşüncelere dalmışken abimin" Lina kapıya bakar mısın abicim" sesiyle hızlıca tamam diyip ayağa kalktım. Son kez aynada kendime bakıp kapıyı açtım. Girayı görmeyi beklerken sadece melis ablayı gördüğümde gözlerim girayi aradı.

Melis ablayla sarıldıktan  sonra  melis abla sanki anlamış gibi konuştu "Giray arabayı park ediyor gelir şimdi" sırıtıp içeri girdi.

Melis abla içeri girdikten hemen sonra Giray geldi. Kalbim heyecanla atarken birbirimize bakıyorduk. Bakışları bir süre gözlerimde durduktan sonra üzerimi süzdü  ve bakışları göğüs hizamda durdu.

Sertçe yutkunduktan sonra bakışları tekrar gözlerime çıktı. "Sanada merhaba güzelim" diyip cevabımı beklemeden içeri girdi.

Bende hızla kapıyı kapatıp içeri geçtiğimde sofraya oturmuş yemek için beni bekliyorlardı.

Yine restoranda ki gibi abim ile melisa abla yan yana oturmuştu ve bende mecburen Girayın yanına oturacaktım.

Yerime oturduğumda hepimiz yemeye başlamıştık ara sıra Girayın bakışlarını üstümde hissediyordum. Bir yandan yemek yiyip bir yandan masadaki sohbeti dinlerken melisa ablanın çok yakında nisanlanacağını öğrendim.

Sohbet bu şekilde ilerlerken yine birden bacağımda bir el hissettim. Giraya baktığımda yemeğini yediğini ve sohbete dahil olduğunu gördüm ama bir eli benim bacağımda hareket ediyordu.

Eli bacağımın iç taraflarına doğru giderken yerimden kalktım. Bu sefer kimse garipsememişti çünkü yemeğimi bitirmiştim. Herkese afiyet olsun diyip odama gitmek için üst kata çıktım.

Yaklaşık bir 5 dakika sonra Giray odama girdi. Ne olduğunu anlamak için ayağa kalktığımda Giray hızla beni belimden kavrayıp duvara yasladı.

"Bana ne yaptın bilmiyorum ama sen o akımı bana yaptığından beri aklım sende. Söyle ne yaptın bana bende biliyim." tam cevap verecektim ki dudağımın üstünde dudağını hissettim.

Beni öpmüştü.

~~~
Umarım hikaye güzel gidiyordur
Oy vermeyi unutmayinn

Abimin arkadaşı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin