23

10.9K 403 21
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayinn

Seviliyorsunuzz💕

~~~

Sabah abimin bağrışlari ve kafama yastık firlatmasiyla uyanmıştım. Bugün düğün günüydü. Ve çok işimiz vardı.

Asil sorun ise daha elbiseyi secmemistik pelinle. Yani bugünkü plan avm ye gidip bana elbise bulmakti.

Şuan ne mi yapıyordum? Duştan çıkmış üstümde bornozla maske yapıyordum. Pınarla olanlardan sonra hiç karşılaşmamış, konuşmamistik. Düğünde karşılasacagimizi biliyorduk Pelin de bende.

Düğünde çok yüksek ihtimalle pinar sadece bize laf atmakla kalmayacak giraya yürüyecekti.

Tabii ben magaramda mutluydum. Yani pınarı sevgilimin yanına bile yaklastirmayacaktim.

Yüzümdeki maske kuruduğunda yataktan kalkıp banyoya ilerledim ve maskeyi çıkartıp saçımdaki havluyu açtım.

Yüzümü duruladiktan sonra fön makinesini açıp saçımı kurutmaya başladım. Saçım bir süre sonra kuruduktan sonra odama gidip kıyafet seçmeye başladım. Zaten elbise deneyeceğim için rahat bir tişört ve tayt giyindim.

(gözlük ve toka hariç saçı açık)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(gözlük ve toka hariç saçı açık)

Biraz da rimel ve gloss sürdüğümde hazırdım.

~~~

"kankaa bunu sana alim mii" Nerde miydik avmde pelinle elbise bakıyorduk. Gösterdiği şeye baktığımda cırtlak koyu pembe üstünde renkli pullar olan bir elbiseydi. Tabii ki dalga geçiyordu ne zaman mağazaya girsek bunu yapardık. Her kötü kıyafeti sana alim mi derdik.

"al pelom al" dediğimde ikimizde gülmüştük. Pelin bu sefer çok güzel bir elbiseyi eline alıp üstüme tuttuğunda aynaya baktım. "Linamm çok yakıştı dene bunu" dediğinde "tamam ver"

 "Linamm çok yakıştı dene bunu" dediğinde "tamam ver"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dediğim gibi beni kabinlere goturdu. Siyah bir elbiseydi.
Bunu alıp eve gitmiştik. Pelinin elbisesi zaten hazırdı. Ona sevgilisi aras almıştı. Eve geldiğimde elbisemi giyip makyajımı yapmıştım.

~~~

Düğüne gelmiştik ve geldiğimizden beri girayla bakışıyorduk. Aynı masadaydik annem ve babam da ceren ablanın düğünü var diye 1 günlük gelmişlerdi. Masada fazla kişiydik. Annem, babam, abim, ben, Ayşe teyze, murat amca, melis abla ve Giray.

Pelinler de başka bir masadaydı. Düğün başladığı zaman abim, ben, melis abla, Giray başka bir masaya geçecektik. Pelinler de o masaya gelecekti tabii.

Abimin boğazını temizlemesiyle herkes ona döndü. Abim girayla bana bakıp annemle babamı gösterdiğinde ne demek istediğini anlamıştık. Girayla sessiz bakismamizdan sonra aynı anda "biz sevgiliyiz" dedik.

Annemle babam bize 'zaten belliydi olacağınız'  bakışları atıp tebrik ettiler.

~~~

Düğün başladığında gençler olarak bizim grup için ayrılan masaya oturduk. Nikah kıyıldıginda ilk önce gelin ve damat olacak şekilde herkes dansa kalktı.

Abim melis ablayı, aras pelini, Bora abi ise sevgilisi duyguyu dansa kaldırdı. Duygu çok saygılı ve samimi bir kızdı ve Pelin de bende duyguyla yakındık.

Giray "güzelim benimle dans ed-" derken masaya pinar geldi. Pınar "girayyy tabii ki seninle dans ederimm" dediğinde sinirle kaşlarımı çattım.

"ben o soruyu sana değil sevgilime sordum  pinar. Linam sevgilim, güzelim benimle dans eder misin?" dediğinde ikimizde tebessüm ediyorduk.

"tabii ki ederim sevgilim" o son kısmı bastırarak ve pınara bakarak söylemiştim. Giray ayağa kalkıp elini uzattiginda, elini tutup ayağa kalktım.

Dans pistine gittiğimizde tüm gözler bize döndü. Evet mahalleye henüz söylememiştik. Aysun teyze "aammannn bunlar sevgili mi olmuşlar bide abi diyordu Lina püh gençlik ölmus ölmus" dediğinde girayla birbirimize bakıp güldük.

Giray Aysun teyzeye bakarak cevap verdi "aşk işte Aysun teyze insana neler neler yaptırıyor" dediğinde tekrar bana baktı. Gözleri parlıyordu bana bakarken.

"çok güzelsin, o kadar güzelsin ki gözlerimi senden alamıyorum" dediğinde gülümseyip "öyle yakışıklısın ki gözlerimi senden alamıyorum"

"Lina" ciddi bir şekilde söylemişti bunu. Bende hemen ciddiyetimi takinip cevap verdim. "efendim" dediğimde bakışları dudaklarıma düştü. "bana biraz daha öyle bakmaya devam edersen düğünu umursamadan seni öyle bir öperim ki aklın gider"

Ona pic smile atıp "öpsene" dediğimde kahverengi gözleri koyulaştı. "yapma yanarız" dediğinde bakislarimi dudaklarına indirip "yanalım" dedim. Aslında her ne kadar onu öpmek, daha fazlasını yapmak istesem de şuan onun sağlığı daha önemliydi.

Ne demek mi istedim? Aslında hepsi planımın bir parçası eğer yaralandiysa zaten bir şekilde belli edecekti öpüşürken.

Dans müziği bittiğinde Giray beni elimden çekerek masaya goturdu. Herkes masadaydı. "biz bir su alıp geliyoruz" dediğinde masadaki herkes onayladı.

Giray elimi bırakmadan beni arabaya kadar goturdu. Bir an gerçekten su almaya gideceğimizi bile düşündüm. İkimizde arabaya bindigimizde Giray sürücü koltuğunda ben ise yolcu koltuğundaydim.

Giray arabayı bir deniz kenarına park ettiğinde dayanamayıp konuştum "neden buraya geldik" dediğimde bana bakip konuştu "yanalım dememiş miydin?" dediği an dudağıma yapıştı.

Üst dudağımı sertçe emerken dudağımı isirmasiyla inledim. İnlememle birlikte beni kucağına almaya çalıştığında yardım edip kucağına oturdum.

Ben ona sürtünürken o benim boynumu emmeye başlamıştı. Boynumu isirmasiyla birlikte ellerimi omzuna sert bir şekilde bastırdığımda canın acıdığını belli eden bir ses çıkartmışti.

Yaralanmıştı.

~~~
713 kelime iyi bence

Biraz beklettim ama uzun yazdım bu sefer.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayinn

Abimin arkadaşı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin