9

19.9K 622 145
                                    

Ben ise yaşadığım şoku atlatamamistim. 6 sene boyunca görmediğim görmek istemedigim kişi şuan karşımızda durmuş bana bakıyordu.

~~~

Gelen kişi eski sevgilim egeydi. Lise 11 de sevgili olup ayrılmıştık. Beni en yakın arkadaşım dediğim kızla edayla aldatmıştı. İkisindende hesap sorduktan sonra onları hayatımdan çıkartmıştim.

Şimdi ise ege karşımdaydı. "hayır" diye ona cevap verdiğimde gözlerinden çok sinirlendiği anlaşılıyordu ama bende çok sinirliydim.

Birden yanıma gelip bileğimi sıktığında abimle Girayın müdahale etmesine müsaade etmeden egeye tokat attım. Sağ elimle atamamistim çünkü tutuyordu ama yine de sert bir tokat atmıştım.

Refleks olarak bilegimdeki eliyle birlikte yanağını tuttu. Tam bu sefer yumruk atacaktım ki belimden tutulup uzaklaştırdım. Kim yaptı diye baktığımda Giray olduğunu gördüm eli hala belimdeydi.

Kulağıma eğilip "o güzel ellerini bunun için yorma, daha sonra benimleyken başka bir şeyler için yorabilirsin" diyip göz kırpıp uzaklaşmışti yanaklarımın kızardığını hissediyordum.
Biz bir mahallede yaşıyorduk ve şuan tüm mahalle yanımızda toplanmıştı.

Benim ardımdan Giray ve abimde egeye vurmaya başladı. İstemeye istemeye onlari ayırdığımda yanımıza Pelin pınar ve Bora abi de yanımıza gelmişti.

Mahalleli herkesin iyi olduğunu anladığında dağıldı. Ancak ayaklı gazete Aysun teyze şuan mahalledeki tüm teyzeleri toplamış olayı çekiştiriyordu.

Bu arada Pelin ile ben mahalleden tanışıyoruz eda olayından sonra en yakın arkadaşım o oldu. Çocukluk arkadaşımdı.

Bora abi ise pelinin abisi. Abim ve giray'la çok yakınlar. Pınar 2 sene önce gelmişti. Geldiğinde tanışıp arkadaş olmuştuk.

Ben ve pelinde olduğu gibi abim Giray ve Bora abide çocukluk arkadaşıydı. Girayın dudağı patlamıştı.

Hepimiz bizim eve gelmiştik pınar hariç. Pınarın annesi çağırdığı için gitmek zorunda kalmıştı.

Melis abla annesi, yani benim gelecekteki kayinvalidem Ayşe teyze ile konuşuyordu. Çünkü ayaklı gazete Aysun teyze tüm mahalleye dedikoduyu salmisti bile.

Girayı mutfağa getirip pansuman yapmaya başlicaktim şimdi. Abime de salonda Pelin pansuman yapıyordu. Bora abi iyiydi oda salonda oturuyordu.

Girayın karşısındaki sandalyeye oturup yara dudağında olduğu icin iyice yaklaştım ona. Nefeslerimiz birbirine değiyordu.

Ben dudağına pansuman yaparken konuştu "iyi misin?" dedi "iyiyim ama sen iyi gözükmüyorsun" dediğimde aklıma gelen şey ile sırıttım.

"saçma bir kavga için o güzel damarlı ellerini yormak yerine benimle başka şeyler için yorabilirsin" dediğimde ne dediğimi anlamıştı.

O da sırıtmaya başladığında işim bitmişti malzemeleri yanımdaki masaya koyar koymaz "büyük bir zevkle" diyip belimden kavradığı gibi kucağına oturttu.

İlk hamleyi o yapıp beni öpmeye başladığında bende karşılık verdim. Tutkulu bir şekilde öpüşürken alt dudağımı ısırdığında zevkle inledim.

Kapı kapalıydı ve mutfak ses geçirmezdi. Sebebi ise altın günlerinde kızlarla burda yaptığımız dedikodunun icerden duyulmamasi içindi.

Elleri belimden yavaş yavaş kalçama indiğinde dudaklarımız ayrılmıştı. Boynumu emmeye başladığında bir yandan kalçalarımı sıkıyordu. İnlerken bir yandan da başını yana doğru egmistim ona yer açmak için.

Altımda sertliğini hissediyordum. Birden durdu ona anlamaz bir şekilde baktığımda konuşmaya başladı "Lina eğer şimdi durmazsak beni kimse durduramaz ne sen ne abin ne de başkası". Dediğinde "durma o zaman" dedim.

Bana gülümseyip tekrar konuştu "yavrum bak seni şuan deliler gibi istiyorum ama eğer şuan durmazsak ilişkimiz muhtemelen sadece bundan ibaret olucak. Anla beni geleceğimizi de düşünmek zorundayım. Ben seninle sadece seks üzerine kurulu bir ilişki yasamak istemiyorum gerçekten birbirimizi sevdiğimiz bir ilişki yaşamak istiyorum. Ve bunun da biraz zamanı var. "

Bu dediğine çok içten bir şekilde gülümsedim. Bizi ve geleceği düşündüğü için durması o kadar hoş gelmişti ki gözüme. Ona sıkıca sarılıp yanağına bir öpücük kondurdum.

" hadi o zaman içeri gidelim" dediğimde tamam diyip ayagi kalktı. Bende kucağından indiğimde kapıyı açıp içeri geçtik.

~~~
Oy vermeyi unutmayın

Giray hakkında düşünceleriniz neler?

Abimin arkadaşı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin