15

15.3K 856 125
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayinn

B

elki ne alaka diyebilirsiniz ama ben bu bölümü yazarken aklıma bir şarkı geldi.

sezen aksu~geri dön

~~~

"Giray"

Karşımda aşık olduğum ama bir o kadar da kırgın olduğum adam vardı. Şuan o yaşadığımız kötü şeyler olmasaydı üstüne atlayabilirdim.

"Lina artık konuşalım çünkü ben bu kadar uzun süre sensizliğe dayanamıyorum" dediğinde bende artık onu çok özlediğim için başımı sallayarak onayladım.

Ama tabii ki onu süründürücektim. İçeri geçtiğinde kapıyı kapatıp bende salona geçtim.

Yan yana ikili koltukta oturduğumuzda konuşmaya başladı.

"Derin benim sevgilim değil hiç bir zaman da olmadı. Liseden beri takıntılı bana. Ama ben 12. Sinifken o babasının işinden dolayı yurt dışına gitmek zorunda kaldı. Gittiğinde ondan kurtulduğumu sanmıştım ama öyle olmadı. Sürekli mesaj atıyordu engellediğimde ise yeni hat alıyordu. Şimdi de buraya gelip benim evimi bulmuş. Seni görünce de muhtemelen kıskandi çünkü dudağındaki ruj dağılmışti ve dudağın biraz şişmişti. "

Olayları açıklandığında gözlerine baktım yalan yoktu. Sesinde de hiç yalan sezmemistim. Ama barda o derin denen kızın kucağına çıkmasinin intikamını alacaktım tabii ki.

" peki neden o gün barda senin kucağına oturduğunda bir şey yapmadın? "

" aslında yaptim ama sen hemen kalkıp dans etmeye başladığın için görmedin. O an hemen onu kucağımdan itip ayağa kalktım yanına gelmek için ama yanına başkası gelmişti çoktan." birden bakışları buruk bir şekilde bakmaya başladı ve devam etti "ve sen o çocukla öpüşmeye başladın bende son çare alarmı çaldırdım"

"zaten devamını biliyorsun askeriyeden aradılar" dediğinde başımı salladım. Sessizce hiç bir şey demeden birbirimize bakarken Giray konuştu "bi şey demicek misin?" dediğinde yanına yaklaşıp özlemle kollarımı boynuna doladım. Oda ellerini belime yerlestirdiginde sessizce birbirimizin kokusunu içimize çekiyorduk.

Bu sefer konuşan ben oldum "çok korktum sana bir şey olacak diye. Bir daha böyle Bir şey olursa açıklamani bile dinlemem" dediğimde "zaten bir daha böyle bir şey olursa şerefsizim. Tekrar seni kaybedemem. Seni kaybedeceğime ölmeyi tercih ederim."

Biz bu sekilde sarılmaya devam ederken abim ve melis ablanın sesini duyduk "ooo çok şükür barismissiniz" dedi abim. Ben abimin giray'la bu kadar yakın olduğumuz için kızmasını beklerken abimin bu halimize mutlu olması beni sevindirmisti.

Çünkü eğer olurda bir gün sevgili olursak kizacaga benzemiyordu. Bu arada abim ve melis ablanın da arasında bir şeyler vardı ama ikiside anlatmiyor.

Girayla uzaklastiktan sonra Giray, abim ve melis abla ile sarıldı.

~~~
Ertesi gün

Siz:   girayyy napiyosunn

Giray:   spordayım yavrum sen

Siz:  oturuyorum bendee

Siz:  bir foto gelir mii

Giray:  sen iste yeter ki güzelim

Giray:

Siz:  off kaslara bakk ama görmeden inanmam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz:  off kaslara bakk ama görmeden inanmam

Giray:  görmeyi bırak istediğin kadar dokunabilirsinde yavrum ;)

Siz:  ya benim ocakta çocuğum kalmış da ben bir ona bakim

Giray:  jduahcka kaç bakalım kaç daha nereye kadar kaçacaksın
            (bu mesaj gönderilmedi)

Giray:  bak bari

~~~
Arkadaşlar size bir kaç şey söylemek istiyorum yazdığım her bölümü en az 150 kisi okuyor ama oy verenler sadece 10 kişi falan ve bu çok kırıcı.

Ayriyeten Oy verip yorum yapanlara çok teşekkür ederim

Ve son olarak onur yani lina'nin abisi Girayın linaya aşık olduğunu biliyor ve aynı şekilde kardeşinin de giraya aşık olduğunu biliyor bu yüzden sevgili olduklarında falan kızmayacak. Ben bu kitabi eğlenmeniz için yazıyorum o yüzden elimden geldiğince az üzüntü olucak kitapta.

Abimin arkadaşı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin