20

11.5K 412 38
                                    

Arkadaşlar kitaba gösterdiginiz ilgi için teşekkürlerrr💗

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayinn
 


3391 km ye gittim çok güzeldiii siz gittiniz mii

~~~

Giray:   Lina *** kafeye gelir misin çok önemli konuşmamız lazım

Siz:   noldu bir şey mi oldu

Giray:   yavrum sen gel konuşuruz

Siz:  tamam 10 dk ya oradayım

Giray:  tamam güzelim

~~~

Girayla olan konuşmadan çıktıktan sonra hızla üstümü giydim. Üstüme beyaz bir crop onun üstüne de beyaz hırka giymiştim. Altıma ise siyah kargo pantolon giydim.

"abii ben çıkıyorum Giray abiyle buluscam" dediğimde abim yanıma gelip "demek soylicek sana da" dediğinde soylicegi şeyi abimin bilmesine şaşırmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"abii ben çıkıyorum Giray abiyle buluscam" dediğimde abim yanıma gelip "demek soylicek sana da" dediğinde soylicegi şeyi abimin bilmesine şaşırmıştım.

"bak Lina üzülme tamam mı ben her zaman senin yanındayım. Aynı şekilde Giray da mümkün olduğu kadar yanında."

Acaba bir daha görüşmeyelim falan mı dicek. Ya beni sevmiyorsa. Ya benden soguduysa.

"tamam abi ben çıkıyorum" dediğimde kapıyı açıp çıkmıştım abim arkamdan kapıyı kapattığında eş zamanlı olarak asansör gelmişti ve ben asansöre binmistim.

Aynadan kendime baktığımda kendimi beğeniyle süzdüm. Saçlarım açıkti ve üstümdeki kombin mükemmeldi.

~~~

Girayin dediği kafeye girdiğimde Giray ayağa kalkıp el salladı. Üstüne baktığımda Asker üniformasi vardı. Askeriyeden gelmiştir diye pek takmadan yanına gittim. Girayın boynuna sarıldığımda oda aynı şekilde belime sarılmıştı.

Ayrılıp masaya oturduğumuzda Giray ciddi halini takinip konuşmaya başladı. "Lina benim sevgilim olur musun" dediginde şokla ona baktım. Kalbimin atışının biraz dinmesini beklerken tekrar konuştu.

"Lina bak kendini zorunda hissetme sonuçta ben bir askerim ve yarınım belli değil. Göreve gidicem sürekli olarak ve sen benden haber alamayacaksin. Bekleyemicegini söylersen anlarim dediğim gibi kendini zorunda hissetme"

"Giray ben seni bir ömür bile beklerim evet göreve gittiğinde endişelenicem, üzülücem ama bu senin mesleğin ve ben senin işini yapmana asla karşı çıkmam." dediğimde dudaklarında büyük bir gülüş belirdi.

Çok geçmeden o gülüş soldugunda kaşlarımi çattım.

"Güzelim bunu keşke daha önce sorsaydım çünkü sevgililigimizin ilk gününde gitmek istemezdim . Göreve çağrıldım gidiyorum." demişti. Gözlerimden yaşlar akmaya başladığında Giray masaya doğru eğilip göz yaşlarımı sildi. O sildikçe akıyordu.

Ayağa kalkıp yanıma geldi. Yere çöktügunde ellerini yanağıma koydu ve "lütfen ağlama söz veriyorum, sana geri dönücem" dediğinde başımı tamam anlamında salladım ve ona sarıldım.

Biz sarılırken telefonu çalmaya başladı. Masadan telefonunu aldığında ikimizde telefona baktık. Arayan kişi komutaniydi.

Bana bakarak ayağa kalkıp telefonu açtığında aynı şekilde bende ayağa kalktım "tamam komutanım hemen geliyorum" dediğinde gözlerimden tekrar yaşlar akmaya başladı.

Telefonu kapattığında bana sarıldı. "güzelim seni eve bırakıp göreve gidicem. Yokluğumda lütfen üzülme. Abine emanetsin söyledim zaten ona."

"tamam"

~~~

Eve gelmiştim aşağıda hepimiz, tüm mahalle girayi uğurluyorduk. Ayşe teyze ve melis abla çok kötü bir şekilde ağlıyordu. Ve ben onları gördükçe daha da kotulesiyordum.

En sonunda Giray arabaya binip gittiğinde hepimiz evlere dağılmıştık. Odama girdiğimde yatağıma oturdum.

Giray gitmişti ve ben ona ağlamayacağıma söz vermiştim ve sözümü tutup Ağlamadım.

Giray gitmişti.

Ağlamadım o gece ama şehrin tüm ışıkları sönmüştü.

~~~
Bölüm nasıldı sizcee lütfen bol bol yorum yapar mısınızz

Birde Oy verir misinizz

Abimin arkadaşı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin