Finali bir sonraki bölüm yapmaya karar verdimm.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayinn~~~
Giray : yavrum saat 20.00 de hazır ol seni alicam
Giray kişisini Amore mio olarak kaydettiniz
(sevgilim)Siz : tamam ama nereye gidicez ona göre hazırlanim
Amore mio : şık giyin gidince öğrenirsin nere olduğunu :)
Siz : tamamm
Amore mio : ha bu arada sakın yemek yeme güzelim beraber yicezz
Mesajını beğenip sohbetten çıkıp saate baktığımda saatin öğlen 2 olduğunu gördüm. Hızla üstüme rahat bir şeyler giydim.
Ne mi yapacaktım? Alış verişe gidecektim. Hayır bu sefer peloyla değil tek gidicem çünkü pelom balayındaydi. Ahh size söylemeyi unuttum, Pelin ve aras 1 hafta önce evlendiler. Onlardan 1 ay önce ise abimle melis abla evlenmişti. Evet bizden önce abimle melis ablam canım yengem evlendi.
Evin kapısını aceleyle açıp spor ayakkabılarımı giydim. Eskiden olsa annemle babamın yanaklarını öpüp öyle giderdim...
~~~
Avm de tek tek mağaza dolaşmistim ama hiç bana göre bir elbise bulamamıştım yaklaşık 1 saattir. En sonunda başka bir mağazaya girdiğimde beyaz şık bir elbise alıp avmden ayrılmıştım. Normalde olsa yemekte yerdim ama Giray yeme birlikte yiyeceğiz dediği için yemeden eve gelmiştim.
~~~
Saat 19.00 olduğunda hizla banyoya gidip 13 dakikalık kısa bir duş aldım. Duştan çıktıktan sonra üstüme bornozumu geçirip fön makinesini açtım. Yüzüme maske sürüp fön makinesiyle saçımı kurutmaya başladım ilk önce.
Saçım 7 dakika içinde kuruduğunda bu sefer saçıma şekil vermeye başladım. 20 dakika da saçımı su dalgası yapıp maskeyi çıkartmıştım.
Saate baktığımda 19.40 olduğunu gördüm. En sonunda odama girip beyaz elbisemi giydim. Makyaj masa oturup hafif, yok denecek kadar bir makyaj yaptığımda artık hazırdım.
~~~
Amore mio : hazırsan çık güzelim geldim ben
Siz : geliyorumm
Siz:
(saçlarını da bu şekilde yaptı bu arada)
Amore mio : seni yerim lan
Evden çıktığım an Girayın arabasını gördüm. Hizla ön yolcu kapısını açıp oturduğumda elinde bir papatya buketi olduğunu gördüm. Giray hosgledin diyip yanağımı öptüğünde bende aynı şekilde yanağını öptüm.
Giray buketi bana uzattiginda mutlulukla gülümseyip buketi aldım. Arabanın izin verdiği kadar ona sarılıp cekildigimde yolculuk başlamisti.
~~~
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayinn
Bölüm sonuu final diğer bölümde olacak büyük ihtimalle. 2 bölüm halinde yapmak istedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin arkadaşı
Teen FictionSiz:seni bir arkadaş bir dostum gibi sevdim Giray abi:Lina hayırdır abim? Siz:sen oturmuş bana aşktan dem vuruyorsun Giray abi:haydaa ne oluyor kızım ne aşkı Giray abi:sarhoş musun?