Oy vermeyi unutmayınn
~~~Girayin yazdığı yorumdan sonra sırıtıp evden çıkacaktım ki aklıma bahane olan keki almadığım geldi.
Hızlıca mutfağa gidip keki aldıktan sonra spor ayakkabımı giydim. Evet spor ayakkabı giydim çünkü ne uğraşıcam topuklu ayakkabıyla.
Pelin yaklaşık 10 dk önce gitmişti. "anne, baba ben çıkıyorum" dediğimde babam " kızım nereye bu saatte? Saat 21.05 farkında mısın?"
"Giray abiyle, melis ablaya kek götürcem hem melis ablayla otururuz biraz" (katiyen yalan melis abla şuan evde bile yok) dediğimde babam onaylayıp geri televizyona döndü.
Anahtarı ne olur ne olmaz diye alıp kapıyı açıp çıktım. Evlerimizin arasında 5 dk kadar bir mesafe vardı.
~~~
Giraylarin kapısına geldiğimde tam da tahmin ettiğim gibi ayaklı gazete Aysun teyze konuştu "kız Lina napiyorsun sen orda abinde yok" dediğine beklemeden cevap verdim "kek getirdim Aysun teyze görmüyor musun? Hem benim buraya gelmem için abime ihtiyacım yok Giray abi benimde çocukluk arkadaşım"
Bu dediğime Aysun teyze "aman dilde papuç kadar" diyip içeri girdiğinde tekrar karşıma baktım ama gördüğüm şeyle şok oldum.
Giray kapıya yaşlanmış ellerini birbirine bağlamış beni izliyordu sırıtarak. Üstünde siyah vücut kaslarını belli eden bir tişört vardı altında ise siyah bir eşofman. Kollarına baktığımda kollarını bağladığı için acayip şekilde belli olan pazılarina bakıp derince yutkundum.
Son olarak gözlerine baktığımda onun da gözlerinin ilk önce mini eteğimin açık bıraktığı bacaklarımda, daha sonra göğüs dekoltemde durdu. Aynı benim gibi oda derince yutkunup bakışlarını en sonunda gözlerime çıkarttı. Normalde de siyah olan gözleri öyle bir koyulasmisti ki şaşırmadan edemedim.
Kapıdan çekilip eliyle içeriyi gösterdiğinde girdim. Girdiğim gibi kapıyı kapatti. Ben daha ne olduğunu anlayamadan belimden sert bir şekilde kavrayıp kapıya yasladı.
Elimdeki keki boşta olan eliyle alıp yandaki masa gibi olan şeye koydu. "Lina çok güzelsin, aklımın alamayacağı kadar hemde" dediğinde güldüm ve yanağına küçük bir öpücük kondurdum.
Oda geriye çekilip "film izleyelim mi?" diye sorduğunda "olurr" dedim.
~~~
Yaptığım patlamış mısırları büyük bir kaseye koyup, başka bir kaseye de getirdiğim ıslak keklerden koydum.
Girayin yanına gittiğimde filmi seçmişti çoktan. Yanına oturduğumda filmi başlattı. Açtığı film korku filmiydi. Ama ben tabii ki patlamış mısır bittikten sonra rahat durmayacaktim.
~~~
Popcorn ve kek bitmişti. Giraya baktığımda filmi izliyordu. Kalktığım an bana noldu der gibi bakmaya başladı. Çantamı alıp "ben bir lavaboya gidip geliyorum" dediğimde onaylayıp filmi durdurdu.
Üst kata çıkıp lavaboya girdim. Kapıyı da kapattıktan sonra çantamı açıp rujumu tazeledim.
Aşağı inip hiç bir şey olmicakmis gibi koltuğa oturdum. Giray tam eline kumandayı almış filmi başlatacakken cilveli bir sesle konuştum.
"Girayy ben çok sıkıldım başka şeyler mi yapsak" dedigimde sırıtıp "ne yapmak istersin yavrum" dediğinde kucağına oturdum.
Oda bu hamlemi bekliyormuş gibi hızla beni öpmeye başladı. Şehvetle öpüşmeye devam ederken dudaklarını ayırdı ve boynuma baktı ardından gözlerime izin ister gibi baktı.
Hızla başımı salladigmda başımı geriye yatırıp ona yer açtım. O benim boynumu emerken ben onun kucağında sürtünuyordum. Altımdaki sertliğini hissediyordum ve bu beni daha da fenalastiriyordu.
Tam cropumun izin verdiği kadarıyla göğüsume gecicekti ki kapı çaldı. Birbirimize baktık ardından ben istemeye istemeye kucağından kalktım.
Giray "güzelim burda bekle ben bakıp geliyim" dediğinde tamam diyip oturmaya başladım. Ama daha sonra bu güzel animizin katili kim diye merak ettiğim için koltuktan bir hışımla kalktım.
Kapıya gittiğimde bir kız giraya sarılıyordu. Hayır bu melis abla değildi. Kaşlarımı cattigimda kız Giraydan ayrılip konuştu "aşkım bu kız kim?" Bir dakika aşkım derken? Girayın konuşmasına izin vermeden ben konuştum "asıl sen kimsin"
Kızın yüzünü bir gülümseme sardi ve gözlerimin içine bakarak konuştu.
"Sevgilisiyim"
~~~
Oy vermeyi unutmayın sınır 10 oyYorum da yapar mısınız
Arkadaşlar kusura bakmayın biraz geç geldi bölüm çünkü son zamanlarda çok yoğunum ama geç de olsa atmaya çalışıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin arkadaşı
Teen FictionSiz:seni bir arkadaş bir dostum gibi sevdim Giray abi:Lina hayırdır abim? Siz:sen oturmuş bana aşktan dem vuruyorsun Giray abi:haydaa ne oluyor kızım ne aşkı Giray abi:sarhoş musun?