Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayinn 💗
Arkadaşlar bu arada ne kadar yorum gelirse o kadar sıralamada yükseliyoruz. Sizden ricam lütfen her biriniz en az 5 yorum yapın
~~~
Yaralanmıştı
Dolu gözlerimle ona bakarken oda bana bakıyordu. Nasıl diyeceksiniz ama özür diler gibi bakıyordu.
Peki bunu bana neden söylememişti? Bunu öğrenmeyi hak etmiyor muydum?
Sert bir sesle "gömleğini çıkart" dediğimde tam ısrar edecekti ki ona olan bakışlarımla susup gömleğini çıkartmaya başladı.
Gömleğini üstünden çıkardığında sağ omzuna baktım vücudunda oyalanmadan. Sağ omuzu sariliydi. Ve en kötüsu ise sargıda yeni olmuş olan kan lekeleri vardı.
"bunu bana neden söylemedin?" dediğimde akmamak için direnen göz yaşlarım tek tek akmaya başladı.
Ellerini yanaklarıma koyup akan göz yaşlarımı silerken konuşmaya başladı "güzelim yapma böyle lütfen beni de üzüyorsun."
Sinirle konuşmaya başladım "Giray son kez soruyorum bunu bana neden söylemedin? Böyle bir şeyi söylemeyecek kadar mı değerim yoktu senin gözünde" elimde olmadan bağırarak söyledim bunları.
"üzülmenden korktum ulan gözümün önünde aglamandan korktum. Ben daha görevdeyken bile benim için ağlayan kadın kim bilir yaralandigimi öğrendiğinde ne kadar ağlardi. Bak şuan bile ağlıyorsun. Görmüyor musun senin için deli olduğumu. Sen ağlayınca benim içim gidiyor ulan. "
Bunu hafif bir sinirle ve sitemle söylemişti. Beni bu kadar düşünmesi için mutlu olurken omzuna kaydı bakışlarım.
" acıyor mu? " sadece bunu soyleyebilmistim. Sanki lâl olmuştu dilim." yokluğun kadar degil" dediğinde onun boynuna kollarımı tekrardan dolayıp omuzuna gelmeyecek, canı acımayacak şekilde sımsıkı sarıldım ona.
Oda bir elini belime koyup diğer eliyle ise saçlarımı okuyordu."beni hiç tanımadığım birine dönüştüruyorsun. Hani o gün sana bakarak Toprak yağmura şarkısını söylemiştim ya tıpkı orda dediği gibi" cümlesini devam ettirecekken ben tamamladım.
"bir kadın gelir değiştirir seni" dediğimde oda devamını getirdi "alıştığın o sert kararlı şeklini" bu sefer aynı anda söylemeye başladık "yüz binlerce yıldır böyledir gider. Suyun kumsala vurması gibi"
Birbirimize bakarken Girayın gözleri dudaklarıma düştü. Hızla dudaklarıma yapıştiginda özlemle öpüşmeye başladık. Evet bir kaç dakika öncede öpüşüyorduk ama o an sanki aramızda geçilmez bir duvar vardı.
Şimdi ise o duvar yıkılmıştı ve biz özlemle öpüşüyorduk.
~~~
Şuan nerede miydim? Eve gelmiştik saat gece 2 olmuştu çoktan. Arabada olan konuşmamızdan sonra girayla beraber düğüne geri dönmüştük.
Abimle beraber annem ve babamla vedalastiktan sonra mahalledeki gençler olarak başka bir yerde kutlamıştık. Ceren abla ile cenk abi ise eğlenceden 1 saat erken ayrılıp balayına yola çıkmışlardı.
Yatağımda uzanırken kapanmamasi icin direttigim gözlerime daha fazla dayanamayıp gözlerimi kapattım ve uyudum.
~~~
Biraz geç geldi kusura bakmayın aklıma bir şey gelmedi bu sebepten ötürü bölüm atamadım.
Arkadaşlar bu arada ne kadar yorum gelirse o kadar sıralamada yükseliyoruz. Sizden ricam lütfen her biriniz en az 5 yorum yapın
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayinn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin arkadaşı
أدب المراهقينSiz:seni bir arkadaş bir dostum gibi sevdim Giray abi:Lina hayırdır abim? Siz:sen oturmuş bana aşktan dem vuruyorsun Giray abi:haydaa ne oluyor kızım ne aşkı Giray abi:sarhoş musun?