Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayinn
~~~
"Sevgilim" o kızın söylediği şey kulağımda çınlıyordu. Yaklaşık yarım saat önce eve gelmiştim ve gelir gelmez odama kapanmıştım.
Pijamamı giymiş odamda oturuyordum şuan yatakta. Dizlerimi kendime çekip ellerimi dizlerime bağladım.
Peline gelmesi için kısa bir mesaj yazdığımda 10 dk sonra geleceğini söyledi.
Sustukça birikiyor içimdeki kelimeler, sanki çığlık çığlığa söyleyemediklerim.
Kalbimdeki o sızıyı en derinden hissediyordum. Ona gerçekten o kadar kırılmıştım ki. Hem beni kullanmasına hem de sevgilisini benimle aldatmasına hem kırılmış hem sinirlenmiştim.
Ama benim adım da Linaysa bunun intikamını çok kötü alıcam. Kapının birden açılmasıyla kapıya baktım. Gelen kişi Pelindi. Hızla kapıyı kilitleyip yanıma geldi "kanka noldu bise mi yaptı piç. Yaptıysa söyle dövelim" dediğinde güldüm ben gülünce o da güldü.
~~~
Ona olan biteni anlatıyordum şuan ve dayanamayıp ağlamaya başlamıştım. Aslında böyle güçsüz bir kadın değilim ama ben giraya sırılsıklam aşıktım.
"böyle işte kız sevgilim dedi bende aldım çantamı çıktım" hıçkırdım "Pelin ama ben ona çok güveniyordum ya nasıl yaptı bunu bana"
Pelin beni ilk kez böyle görüyordu ve onun da içinin acıdığını görebiliyordum. "Alış buna güvendiğin insan herkesten fazla acıtır"
Daha çok ağlamaya başladığımda Pelin kollarini açtiginda bende hızla ona sarıldım.
~~~
Pelin beni zorla kaldırmış bara götürecekti şimdi. Kıyafet seçiyorduk. Ben fazla mutsuz gözükünce oda dağıtmaya gidelim dedi.
Pelin bir kıyafeti üzerime tutup elime tutuşturdu. Siyah mini bir elbiseyi lavaboya gidip giyindim.
Pelin çoktan hazırlanmisti hızla evden çıkıp arabaya bindigimizde gidiyorduk.
~~~
Bara gelmiştik ve bir locada oturuyorduk. Deli gibi içerken birinin bana baktığını hissettim. Karşıma baktığımda gördügum kişiyle şok oldum. Karşı locada Giray ve bir arkadaşı oturmuş bize bakıyorlardi.
Ama sadece iki kişi değiller yanlarında Girayın SEVGİLİSİ de vardı.
Masadakilerin hepsi bana bakıyordu ben ise inatla Girayın gözüne bakmıyordum. Girayın bana baktığını Pelin görmüş o söylemişti ben ona bakmıyorum diye.
Girayin yanındaki kız girayin kucağına oturduğunda bir hışımla kalkıp sahneye çıktım. Dans ederken biri beni belimden kavradı ve kendine çekti.
Hayır tabi ki bu kişi Giray değil, tanımadığım birisi. Giraya göz ucuyla baktığımda ayakta bize baktığını gördüm.
Karşımdaki çocuğun boyuna ellerimi doladigimda çocuğun kulağına yükselip konuştum. "seni öpücem ama bu sadece bu kadar olucak dünya ahiret gardesimsin" dedigimde cocuk gülüp "dünya ahiret bacımsın sende zaten. Çocukla aranızda noldugunu anladım ve yardım etmek için geldim"
Bu dediğiyle beraber gözlerine baktığımda gözlerinde yalan yoktu. Dudağına yapistigimda göz ucuyla giraya baktım. Yerinde yoktu. Ve bir ses duyduk.
Yangın alarmı sesiydi bu
~~~
Umarım bölümü begenmissinizdirİçime sinmedi ama olsun aceleyle yazdım sırf birine söz verdim diye attım yoksa bugün çok yoğundum
Oy ve yorum atmayı unutmayinn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin arkadaşı
Teen FictionSiz:seni bir arkadaş bir dostum gibi sevdim Giray abi:Lina hayırdır abim? Siz:sen oturmuş bana aşktan dem vuruyorsun Giray abi:haydaa ne oluyor kızım ne aşkı Giray abi:sarhoş musun?