⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠
-Ce trebuie să se întâmple cu un copil obraznic? Te voi lovi.
-Oh, phi Ye, ai vorbit vreodată cu amabilitate cu Ri?
-Deci cât timp ai de gând să ne urmărești pe noi doi?
-Nu folosi cuvântul te urmăresc eu doar va urmez mergem în aceeași directie.Cât despre Yo, el ramase putin in urmă .
-Nu-l asculta prea mult. Vino aici, mergi lângă mine.
Yeo a ridicat o sprânceana. Tocmai și-a oprit picioarele după ce a mers, ajungând în mijlocul aleii, iar cei doi oameni care se certau în fața lui au încetat să-i acorde atentie. Yeo sa întors să-i privesc cu suspiciune.
Un omuleț pe nume Cherry l-a întrebat pe Yeoyak.
-Ce se întâmplă, tip chipeş?
-Vreau să beau Cola. Se pare că toata lumea a plecat acasă, Tu și cu Ri de ce nu ați plecat inca?. Mă voi întoarce la capătul aleii să cumpăr niște cola
-Atunci îți iau geanta. O voi lua și o voi pune deoparte pentru tine mai întâi.
Yoyak nu a negat. El doar dădu din cap și ii dădu geanta. Yoyak are un umăr gros cu mușchii ca un atlet, formând o formă bombată. Tatuajele de pe antebrațe s-au combinat cu chipul lui frumos care dădea semne de traumă iar fata lumina slabă părea înspăimântătoare.
-Mușchi foarte mari. Chang și-a pus degetul pe mușchii tari ai lui Yeo Yak și a fost lovit tare în mână pentru a înceta să se lipească de brațul lui YeoYak.
-O, te lovesc cu toată puterea,
-Încetează să mă mai tratezi ca pe un copil.
-Despre ce vorbești? Aceasta este răspunsul mamei mele.
-Cum poți să-i spui asta copilului tău?
Cherry îşi strânse buzele.
Yeo Yak a clătinat din cap la cearta dintre cei doi oameni din fața lui, iar dupa ce și-a luat geanta, niciunul dintre ei nu i-a dat nicio atenție. Doar... continuă să meargă înainte în timp ce se ceartau.
Yoyak a făcut apoi ceea ce plănuise să facă. Merge înapoi spre intrarea pe alee. Mâna sa strecurat în buzunarul pantalonilor scurti si scoate telefonul sa răspundă la apel. Dinți albi frumoși, buze care mușcă, ochi ascuțiți, privind cerul la 1:30 a.m. Se gândește sa trimită un mesaj. Ce mesaj să-i dau persoanei de care îmi place? A scris că i-a fost dor de el într-o singură propoziție. Apoi apăsa pe ștergere pentru că nu îndrăznește să-si dezvălui sentimentele... Lumina de la luminile străzilor strălucește pe fața sa. Frumos și privind spre cer primeste picături de rouă reci pe fața lui Yeo Yak, erau răni clare. Există o rană deasupra sprâncenei drepte...crăpături și cusături ,pometul stâng era umflat de sânge, învinețit la colțuri, iar la gura îi picura sânge. A existat o crăpătură lungă și vizibilă pe puntea podului, iar corpul corpului suferise nenumărate răni.
Nu e ca și cum gangsterii ar avea lupte peste tot. Dar pentru că era boxer, astăzi a avut o luptă mare, așa că nu a putut evita să nu se rănească. Cu toate acestea, durerea a meritat pentru că a câștigat prin knockout în turul doi.
-Ce putem face astăzi....
În cele din urmă, mesajul pe care l-a trimis iubitului său a fost doar o poveste despre viața lui de zi cu zi. Yeoyak încă mergea încet, așteptând un răspuns. Doar că după ce persoana care a primit mesajul l-a deschis și l-a citit a trimis înapoi doar un autocolant stupid.
CITEȘTI
Doctorul meu 💙
Romance🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept 💙 Nottakorn ~~...