Capitolul 20(Finalul 💙)

367 12 16
                                    

- Nu ne-am văzut de mult timp, Nong Yak.

-Rahat.

- Felicitări pentru Campionatul Mondial

- Mulțumesc.

- Dr. Dee va fi fără serviciu în curând. Dr. Dee este foarte norocos să aibă un iubit atât de grozav

Mi-am plecat ușor capul pentru a recunoaște conversația. Din păcate, nu ii  știu numele femeii. Poate îi recunosc fața pentru că il aștept mereu pe Phi Dee la spital. Dar poate că nu există suficient spațiu în creierul meu pentru a-mi aminti numele tuturor.

Au trecut câteva săptămâni de la Campionatele Mondiale. Phi Dee s-a întors la muncă de aproximativ o săptămână. Când am ajuns acasă, eram ocupat cu aparițiile publice și cu pregătirea unui cadou special pentru Phi Dee. Așa că nu am apucat să  il văd pe Phi Dee des.

Astăzi este prima zi a lunii în care vin să-l aștept pe Phi Dee la serviciu. A spus că nu este supărat pe mine, dar s-ar putea să fie puțin încordat. Pot spune din răspunsurile lui de genul „Nu știu... nu știu ce să mănânc la cină. " Se înfurie ușor, dar, din fericire, Phi Dee este genul care nu este greu de convins.

Mi-am folosit mâna pentru a ridica bărbia când l-am văzut pe Phi Dee mergând spre mine. A purtat o geantă pe umăr și și-a scos limba spre mine.

— Aștepți de mult?

- Am venit de curand.

-Phi a decis ce vrea Phi să mănânce

- Ce ar trebui să mâncăm?

-Mâncare vietnameză. Phi și tu ar trebui să mâncăm legume.

M-am ridicat de pe canapea și am întins mâna la geanta lui Phi Dee pe care să o pun pe umăr. Când i-am pus brațele în jurul gâtului, el a protestat, dar doar ușor. Când m-am întins să-l țin  Phi Dee a zâmbit.

Ți-am spus că este ușor de convins. Nu cred că mai e supărat pe mine.

- Deci, cât de departe a împachetat Phi lucrurile pentru a se muta la mine acasă?

- E gata de mult timp. Dar nu ai venit să mă iei. Phi va fi mireasa abandonată.

— Nu  îl părăsesc pe Phi. Am clătinat din cap și am zâmbit în timp ce mă îndreptam spre mașină.

Am venit să îl ajut pe Phi Dee să iasă din apartamentul  lui astăzi. Mi-a promis că va rămâne cu mine.

— Ți-am pregătit o surpriză.

- Atunci hai să mâncăm repede. Sunt foarte încântat să văd surpriza lui Phi ,am spus cu o voce calmă.

Astăzi, Phi Dee mi-a deschis ușa mașinii pentru a intra. S-a oferit chiar să conducă pentru mine pentru că nu știam unde este restaurantul. Nu am petrecut mult timp pentru cină. Mai târziu, unele dintre bunurile lui Phi Dee din apartamentul lui au fost plasate în spatele mașinii, gata să fie mutate în noua casă.

L-am dus mai întâi pe Phi Dee la sala lui Phadet Suk. Dar când a vrut să scoată lucrurile din mașină, am clătinat din cap să-l opresc. Phi Dee a ridicat din sprâncene surprins, apoi m-a întrebat de ce.I-am zâmbit și i-am închis ochii deși afară era întuneric.

- Ce faci când închizi ochii Phi?

- Phi Dee îți amintești că ești singurul care știe să  ma surprindă?

- Ceva surprize? Acum Phi este entuziasmat.

— Sper că lui Phi îi va plăcea.

— Mi-e frică să nu mă împiedic.

Doctorul meu 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum