Cine ar fi crezut că tânărul meu iubit va arăta asa de bine? De asemenea, am mormăit în gât în timp ce îl priveam pe Yak ieșind din vestiarul sportivului. M-am așezat în tribune unde am putut vedea întreg ringul de box. Lângă mine este Cherry, iar Oye este atașat de Yoyak.
Fratele lui Phadet Suk și-a trimis fratele mai mic pe ring fără a uita să-și dea jos halatul de culoare aurie cu siglele sponsorilor pe ea. Yak a rămas nemișcat, spre deosebire de adversarul său, care exersa să-și miște picioarele ici și colo până când a simțit amețeală. Există un ecran care arată o imagine a întregului teren dintr-un unghi deasupra capului. Acum camera îl împușcă pe Yak, apoi îl împușcă pe adversarul pe nume William Liam.
- Acesta este al paisprezecelea meci al lui Yak, Phi Dee. A câștigat prin knockout in al doisprezece meci
— Se pricepe să bată oamenii până la moarte, nu?
- Da, Yak a spus că s-a săturat să lupte până la sfârșitul rundei. Mai devreme, Phi Ye a spus că jocul cu picioarele lui Liam nu a fost foarte bun. Yak ar trebui să poată câștiga primele runde, dar nu știu dacă va face. Daca Yak reuseste sa o faca, va primi milioane de bani.
Am dat din cap. Sunt câteva dintre cuvintele lui Cherry pe care le înțeleg și altele pe care nu le înțeleg. Pe scurt, dacă câștigi prin knockout, vei primi bani....
-Bărbatul pe nume Liam este mai mare decât Yak. Dacă Yak nu lovește, copilul lui Phi va fi grav rănit.
- Shiaa....Mason se uită și el. Oamenii țipă.
Cherry m-a înghiontat și am observat că ochii lui nu mai erau ațintiți spre centrul terenului. Arătă spre omul mare care tocmai intrase și s-a așezat pe banca spectatorilor. El a făcut cu mâna. și a zâmbit larg oamenilor din jurul lui. Camera s-a mișcat pentru a-i filma fața pentru ca eu să văd clar.
- Mason a devenit campion mondial de trei ori, Phi Dee. Yak a spus că cel mai mult vrea să lupte cu Mason. Dar el
trebuie să-l învingă pe Liam mai întâi-Mason este mai mare decât Liam. De ce copilul lui Phi trebuie să se lupte cu oameni mari?
— Phi vorbește despre un mic Yak
— E mai slab decât ei doi. Am expirat pe gură, pierzându-mi interesul pentru Mason, în timp ce camera s-a mutat înapoi în centrul inelului. Boxerii se înfruntă.
Arena de box de aici este foarte diferită de Thailanda din cauza comentariului lin care se simte ca o formalitate. Acum MC-ul prezintă sponsorul principal. Am ignorat zgomotul din jur.. Ochii mei erau concentrați doar asupra lui Yoyak. L-am văzut începând să se miște încet, dar constant. Arată mai mult defensiv decât ofensiv.
A primit spioni până a sunat clopoțelul din prima rundă. Cherry îmi explica din când în când cine are avantajul, cine boxează bine sau nu si apoi, când a început runda a doua, pumnul lui Yoyak l-a lovit pe Liam în secțiunea mediană.
Trupul uriaș al lui Liam a căzut. Transpirația lui Yoyak i-a înmuiat părul. El stătea acolo, respirând greu, privindu-l pe medicul de lângă ring care examina rănile lui Liam. Ye a sărit în ring pentru a-i scoate gura lui Yak, după ce arbitrul i-a ridicat mâna la cap.
Am bătut din palme fericit când l-am văzut pe Yoyak câștigând. De asemenea, cred că e chipeș, deși a deschis gura cât mai larg pentru a primi apa pe care i-a dat-o Ye.
-Hai, Phi Dee. Să mergem să-l vedem pe Yoyak
-Da, m-am ridicat și l-am urmat pe Cherry. Ochii mei nu s-au oprit să se uite la ecran. A fost o zarvă pentru o vreme.
Boxerii se îmbrățișează prietenesc cu trupurile lor transpirate.Vreau și eu să-l îmbrățișez pe Yoyak... o îmbrățișare ca și Liam!
CITEȘTI
Doctorul meu 💙
Romance🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept 💙 Nottakorn ~~...