⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠⚠️⚠️⚠️
Modelul rochiței lui Phi DeeUnii copii au dificultăți în a fi atenți în timp ce mănâncă și bineînțeles că mă refer la Yak. Când luam cina cu familia, bărbatul îmi dădea mereu un cot la braț și mă întreba în mod repetat dacă sunt plin.
Cu siguranță își dorește costumul roșu, dar cred că dacă îl obține prea ușor, s-ar putea să nu merite nimic. Așa că m-am jucat din greu pentru a câștiga puțin,În loc să mă duc acasă la duș și să mă pregătesc de culcare după cină, am fost de acord să joc cărți cu părinții lui Yak acasă. Yak mi-a zâmbit rece, dar nu m-a certat și nu a spus nimic. Dar, când joc cărți, îi simt ochii ucigași asupra mea aproape tot timpul.
M-a cam enervat privirea ascuțită a lui Yak, dar cred că atunci când încercăm să enervăm pe cineva, ar trebui să mergem cât mai departe.
M-am prefăcut că nu observ că încerca să mă îndemne. Am vorbit în timp ce jucam cărți. Era aproape ora 22 când Oye a căscat, a luat banii în fața lui și a spus că se va opri. Atunci se termină jocul de cărți.
Desigur, Oye a crescut cu 200%, în timp ce eu am rămas fără bani. Chiar a trebuit să împrumut bani pentru a mai investi.
Adevăratul motiv pentru care nu vreau să mă opresc este pentru că vreau să-mi recuperez banii. În loc să încerc să-l înfurie pe Yak.După ce jocul de cărți s-a terminat, fiecare va merge pe drumurile lor separate. Părinții lui se pregăteau de culcare. Le-am spus noapte bună și apoi m-am dus cu Yak înapoi la noi acasă. Oye și Cherry au mers în fața noastră și păreau să se ceartă pentru ceva.
Aerul rece al nopții mă face să simt frig. Yak a întins mâna și m-a luat de mână, apoi și-a băgat-o în pulover în timp ce mergeam. Tocmai mi-am dat seama că l-am înțeles greșit. Nu vrea să mă vadă într-un costum.
- Să mergem la ceainăria cu lapte.
-Huh?
- Dacă nu mergem la ceainăria cu lapte, contează ca venim degeaba la casa lui Nong , a explicat el în timp ce mă conducea să merg pe jos.
Oye, iar Cherry a dispărut treptat din vedere. Doar eu și Yak am rămas în fața casei.
Nu a spus mare lucru. Și-a scos papucii în fața casei, a dispărut înăuntru pentru a lua cheile motocicletei, apoi a ieșit din nou.
- Vrei să-l omori pe Phi? Mă duci acum cu o motocicletă la o ceainărie cu lapte. E atât de frig încât îmi tremură buzele.
- Phi Dee va sta în spatele lui Nong, lui Phi nu va ii va fi frig.
- Nu-mi oferi acel zâmbet viclean.
Yak își ridică colțul gurii într-un zâmbet.
Mi-am îngustat ochii la el și am oftat. Știa deja că îl voi urma.
CITEȘTI
Doctorul meu 💙
Romance🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept 💙 Nottakorn ~~...