Capitolul 2

857 23 23
                                    

Perspectiva lui Wandee

Trebuie să fi murit, pentru că când a sunat soneria, nu am avut puterea să mă mișc.

Omul care m-a însoțit toată noaptea a plecat. Eram încă conștient înainte să plece așa că am știut că mă curățase și mă schimbase în haine curate. M-a acoperit cu o pătură și de asemenea a  setat o  temperatura corespunzătoare în cameră. Mă întreb cum poate fi atât de bun. Nu se potrivește cu aspectul aspru și cu ochii reci. M-am uitat la chipul lui pentru ultima oară în timp ce mă îmbrățișa.

Era frumos într-un mod diavolesc. Era frumos într-un mod periculos.

Era frumos într-un fel care mi-a frânt inima.

Asta e tot ce pot spune despre acel bărbat.

Trebuie să fi fost o situație stupidă care s-a întâmplat când eram pe jumătate conștient și pe jumătate nerușinat, astfel încât, când mi-am dat seama, nu îmi  pot lua atenția de la bărbatul străin. Sunt curios pentru că e foarte bun, atâta tot.

Am clătinat din cap pentru a-mi scutura mahmureala, deschizându-mi pleoapele care s-au închis strâns și a încercat să uite. Apoi, mi-am folosit mâinile tremurătoare pentru a scoate pătura de pe corp. Am simțit durere pe tot corpul când am încercat să mă ridic. Orificiul din spate încă se simțea amorțit, de parcă ar fi fost încă ceva blocat în el.

Picioarele mi-au tremurat când le-am folosit ca să mă ridic și să mă așez pe marginea patului. Nu pot descrie ceea ce simt acum. Am simțit durere, dar un alt gând care mi-a trecut prin minte părea să aibă mai multă influență decât atât.

Mi-a plăcut foarte mult scena de dragoste aseară. Iubesc pasiunea pe care o aprinde în mine. Îmi place violența cu  care  intră în mine... Am douăzeci și nouă de ani și tocmai mi-am dat seama că îmi place sexul fără preludiu și sexul dur.

Hei, este mai bine decât descoperirea lui Einstein a lui E=mc²? Am râs în hohote, apoi a trebuit să-mi acopăr gura când mi-am dat seama că eram răgușit, uscat și dureros.

Am zâmbit vesel, fără semne de regret. De fapt, mă simt fericit. Viața mea plictisitoare începea în sfârșit să aibă sens.

Acest gen de sex este cel mai bun.

După ce m-am gândit la asta, m-am întors să închid ceasul deșteptător. M-am ridicat Dar unde o  să-l mai întâlnesc?

Am clipit rapid din ochi când credeam ca  atmosfera veselă de la  început  a început să devină mai serioasă. Apoi m-am lăsat încet pe spate și m-am așezat pe loc, tăcând  la alarma care a sunat din nou. Pentru că sunt genul de persoană căreia îi place să se trezească târziu, trebuie să setez alarma să sune la fiecare cinci minute.

De data asta am oprit-o după ce m-am trezit complet. Ceasul  m-a făcut să nu mă mai gândesc pentru o clipă la acel  tânăr. Cu grijă, m-am trezit din nou, șchiopătând spre bucătărie pentru a începe o nouă dimineață.

Viața lui Wandee s-a schimbat. Poate începe prin a înlocui laptele sănătos de migdale dimineața cu o băutură energizantă pentru un plus de energie.

Perspectiva lui Yak

-Mi-am aruncat frânghia  din mâini înainte în timp ce respir adânc de epuizare. Astăzi mă simt mai obosit decât de obicei pentru că nu am dormit  mult. De fapt, sexul este obositor, dar trebuie să respect programul de dimineața. Am dormit doar vreo trei ore, apoi trebuie sa mă trezesc si sa urmez rutina zilnică

Doctorul meu 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum