Cred că te vei îmbolnăvi dacă vei răci.
- Fierbinte!
- Cherry, nu fi încăpățânat.
Vocea profundă venea de la silueta înaltă care tocmai aruncase cămașa peste capul persoanei mai mici. Fața drăguță a făcut bofă, dar în cele din urmă a acceptat să poarte haina mare.
Cherry și-a îngustat ochii la iubitul lui Oye. Erau pe punctul de a lupta, dar au auzit zgomotul unui motor de motocicletă. Persoana mai mică a tras de brațul proprietarului sălii de box și a dat din cap să se uite la Yoyak de pe balconul de la etajul doi al casei.
Astăzi, Yoyak a venit târziu acasă din cauza practicării sportive din campus. Oye și-a mijit ochii înainte de a respira adânc când l-a văzut pe fratele său mai mic încă necoborât de pe motocicletă. Nu și-a scos casca. Tocmai și-a scos telefonul mobil subțire din buzunar și a început să scrie ceva.
-Ai Yak!
Oye și-a strigat tare fratele. Persoana care încă purta uniforma de student a ridicat privirea și sticla căștii i s-a ridicat.
-Ce?
- Dar Phi Dee?
-El va veni.
Yoyak și-a ridicat telefonul în aer, arătând că tocmai vorbise cu Phi Dee și a spus că Dee va veni, în urma invitației lui Oye și Cherry de ieri.
- Unde mâncăm?
- În spatele casei. Am pregătit masa.
Yoyak nu a mai spus nimic. Pur și simplu și-a coborât privirea în loc să se uite la balconul casei. Și-a scos casca și a pus-o pe partea din față a motocicletei, apoi a coborât din motocicletă și a stat lângă el.
Sălile de box se închid mai târziu în zilele lucrătoare decât sâmbăta și duminica. În jurul orei 21.30, luminile din zona de antrenament erau încă aprinse, dar încă nu a fost antrenament. Este deschis doar lucrătorilor de birou care vin să facă mișcare seara.
Yoyak rămase nemișcat în același loc, fără să se miște. Până acum, Oye și Cherry trebuie să fi coborât de la etajul doi al casei și pregătesc mâncare în bucătărie.
De fapt, ar fi trebuit să-și împacheteze lucrurile, să-și schimbe hainele sau să facă orice ar fi trebuit să facă, dar din moment ce tocmai vorbise cu Dr. Wandee și Wandee i-au spus că va ajunge acolo în mai puțin de cinci minute, așa că a decis să stea aici și să aștepte.
Brațele încrucișate ale elevului sunt deschise și îndoite din nou. Poate pentru că Yoyak era plictisit și nu avea ce face. Și-a întins gâtul să caute mașina neagră, împăturind și desfăcând de mai multe ori mânecile cămășii. În cele din urmă, farurile mașinii i-au strălucit în ochi.
Yoyak își miji ochii când mașina se opri .Dr Wandee a deschis ușa mașinii și a ieșit cu un zâmbet.I s-a desprins cravata când a coborât din mașină. Munca grea pe care a depus-o toată ziua îl epuizase, dar totuși îi zâmbi omului lipsit de emoții înainte de a râde când își amintea despre ce tocmai vorbiseră.
-De ce râzi, Phi Dee?
-Tu, de ce îți plac atât de mult băuturile răcoritoare?
- Deci mi-ai cumpărat-o?
- Da, am cumpărat câteva. Sunt în spatele mașinii.
-Cât costã?
-Te tratez. Te rog ia-le, repede!
CITEȘTI
Doctorul meu 💙
Romance🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept 💙 Nottakorn ~~...