Perspectiva lui Yak.E ciudat. Adică, Dr. Wandee, care mi-a cusut noua rană de asemenea, a spus o mulțime de lucruri pe care nu le-am înțeles și mă gândesc și astăzi, au trecut trei zile.
M-am gândit de multe ori la asta înainte să-mi dau seama că m-a iertat și nu era supărat pe mine pentru ceea ce am făcut.
Dar faptul că mi-a spus să ies să mănânc cu el și ca mă plătește în fiecare lună, nu îndrăznesc să ghicesc la ce se gândea. Nu a crezut că vreau să fac sex ca să-l înșel de bani, nu-i așa?
Nu sunt un trișor. Am bani.
-Arăți stresat de zile întregi. Phi Ye mi-a spus ....Nu a îndrăznit să te întrebe el însăși, de teamă că ai fi crezut că îl bolborosești
— Uh... e în regulă.
Persoana care m-a întrebat a fost Cherry. Și de îndată ce m-am trezit după ce mă gândeam la Dr. Wandee, am întâlnit privirea lui Oye privindu-mă de deasupra ringului de box.
Ochii lui Oye nu ascunseră nici cea mai mică îndoială. Am negat, dar Cherry a clătinat din cap înainte de a se întoarce la Phi Ye și a șoptit
Cei doi au vorbit nu prea tare, poate pentru că situația de la sala de box noaptea era aglomerată de multă lume și nu era potrivită pentru o conversație privată.
Anterior, Ye antrena mai mulți boxeri, în timp ce Cherry stătea și promova programul, explicând cursul de instruire noilor clienți. Când a venit timpul să mă odihnesc, Ye mi-a trimis un mesaj și ambele perechi de ochi m-au privit suspicios. Exersam singur în liniște, așa că a trebuit să mă opresc din exersare și să merg spre ei doi.
-Phi Ye nu te crede. Phi Ye a spus că fața ta arată de parcă ești bolnav
-Te rog spune-i lui Phi Ye că sunt bine.
-Ce e în neregulă cu voi doi? Puteți vorbi unul cu celălalt? Sunteți unul lângă celălalt, a spus Cherry în timp ce își încrucișa brațele și își dădu ochii peste cap în semn de dezaprobare către Phi Ye care mă privea cu o expresie enervată.
Așa e, de ce nu vorbesc eu însumi cu Ye? M-am întors să mă uit la fratele meu în timp ce spun cu o voce plată.
-Sunt bine. Doar puțin îngrijorat.
— Îngrijorat de ce?
— Cineva m-a înțeles greșit.
— Ce ai înțeles greșit?
-Nu este mare lucru. Poate nu o voi mai vedea pe acea persoană. Nu-ți face griji. O să... uit de asta.
-Bine, nu mai antrenăm. Hai să mâncăm.
-Dacă este cazul Phi Ye, vrei să mănânci și tu?
-Phi Ye va lua cina cu Ri. Puștiule, azi mănânci singur.
Cherry și-a sprijinit capul pe umărul lui Ye. De fapt, el este cu doi ani mai mare decât mine, dar nu mă lasă să ii spun „Phi” și adesea îi place să-mi spună „nak (copil) pentru că Ye este ca tatăl meu. Când a început să se întâlnească cu Ye, m-a tachinat ca fiind fratele mai mic numindu-mă copil. De fapt, după ce s-au devenit pereche, el încă îmi spunea „copil”.
-Poți să mănânci puțin?
-Doar continuă Phi. Acum sunt adult. Nu-ți face griji pentru mine.
CITEȘTI
Doctorul meu 💙
Romance🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept 💙 Nottakorn ~~...