Capitolul 11🔥🔞⚠️

388 15 7
                                    

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠

Sasaki Miroshi a câștigat prin knockout în primul tur.

Mi-am lins buzele uscate și am apăsat pe pauză pe reluarea meciului de box de pe iPad, apoi l-am așezat pe masa de sticlă din fața mea. Mintea mi-a fost zdrobită când l-am văzut pe Yak din echipa albastră învinsă prin knockout în primul tur. M-a enervat să-l văd pe Sasaki aruncând pumni din nou și din nou. De ce nu a ripostat Yak?

Nu prea îmi place boxul, dar când mă gândesc la Yak, îmi place să mă uit la reluări ale luptelor lui. Știu că este un luptător dur și un luptător agresiv, dar de data asta a fost ciudat. Nu este că nu poate lupta, ci mai mult că nu luptă deloc.
E bolnav Yak? Sau este... traumatizat de Taemrak?

M-am gândit mult, lăsându-mi gândurile să curgă liber.Așa e de luni de zile, tot ce mă pot gândi când nu am ce face este tipul ăla mare.Cine  spune că timpul va îmbunătăți lucrurile? Este o minciună. Chiar dacă mi-am luat două săptămâni libere pentru a explora orașul incas pierdut din Peru, timpul nu vindecă nimic.

Mi-e dor de Yak... Mi-e foarte dor de el.

Probabil că a fost grav accidentat în acel meci. M-am gândit dacă ar trebui să merg la el, dar înainte să mă pot hotărî, ușa camerei mele s-a deschis.Am ridicat din sprâncene întrebător. Persoana care a intrat și a rupt tăcerea a fost o asistentă pe care o cunoșteam bine.

— Există un caz urgent?

-Nu, cineva este aici să-l vadă pe doctorul Dee. Am văzut că doctorul Dee terminase munca de mult, dar încă nu părăsise camera. Așa că am venit să văd dacă există ceva.

— Membrii familiei pacientului?

— Nu, a spus că este fratele lui Nong Yak.

-Oh, bine. O să ies mai târziu.

Mi-am suprimat sunetul din gât, prefăcându-mă că nu sunt surprins că Oye venise să mă vadă, dar mâinile mele mi-au prins lucrurile personale și mi le-au aruncat în geantă, împreună cu o curiozitate copleșitoare de ce venise Oye să mă vadă.

Nu după mult timp, l-am cunoscut pe proprietarul Gym-ului, Phadet Suk. Aspectul lui dur nu se potrivea cu atmosfera din spital. Mi-am plecat capul în fața lui o dată când mă îndreptam spre el și i-am zâmbit blând lui Cherry când am observat că venise cu Oye.

-Ce este?

Am întrebat mai întâi în timp ce priveam înainte și înapoi între Oye și Cherry. Oye se ridică de pe scaun.

-Am venit aici să vorbesc despre Ai’Yak

-Credem că situația nu este bună

-Ce  este cu Yak? am intrebat nelinistit ingrijorat

De fapt, eram îngrijorat pentru că am văzut videoclipul cu el fiind eliminat. Oye s-a uitat la mine și a tras aer în piept.

-Problema  lui este  inima

-El încă nu a încetat să-l iubească pe Taemrak? El este rănit din nou?

Am dat o respirație blândă  pentru că din nou Taemrak, nu? Doar auzind numele lui mă face să mă simt ca un gunoi. Antipatia mea este amestecată cu gelozia. M-am tot întrebat ce era atât de grozav la el încât a avut o asemenea influență asupra inimii lui Yak.Nu îmi ascund sentimentele. Mi-am arătat furia strângând din dinți.

— De ce ai menționat Taemrak? Oye s-a uitat la mine, apoi s-a întors către Cherry, care a ridicat din umeri.

-Hm... Din cauza lui Taemrak, nu? Ceea ce îi tulbură inima lui Yak.

Doctorul meu 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum