Corpul meu se zvârcolește leneș ca o pisică care vrea să doarmă pe patul mare din dormitorul lui Yoyak. Apoi m-am ridicat și m-am așezat sprijinit de capul patului.
Am dormit în camera lui de câteva nopți. Ne comportăm ca și cum am fi atașați unul de celălalt, probabil pentru că Yak pleacă pentru o lună. El trebuie să zboare în Spania pentru meciul de la campionatul mondial.Am căscat larg după ce m-am ridicat din pat. M-am uitat la cele două valize așezate lângă perete. Viața noastră este ca un roman, nu? Când ne iubim prea mult, scriitorii ne agresează și ne sfâșie. Dar dacă este într-adevăr un roman, până la urmă viețile noastre vor avea un final fericit, nu?Asa ca lasa sa fie. Suntem separați. Yak tocmai va pleca o lună.
Mi-am scos telefonul și am verificat ora. Există de fapt un ceas mare atârnat pe peretele camerei lui Yak, dar amândoi îl vedem rar. Preferăm să verificăm ora de pe telefoanele noastre pentru că este mai ușor. În această dimineață, din nou, Yak s-a trezit înaintea mea. Făcea un duș și pentru că am auzit zgomotul apei picurând pe podea, de aceea m-am trezit.
Yak este o persoană care face o baie lungă. Încă o dată am căscat larg. Corpul i s-a acoperit cu picături de apă, a deschis ușa băii și a ieșit.De parcă ar fi știut că mă voi plânge din nou, Yak a ridicat repede capătul prosopului pentru a-și șterge părul ud. .Apa a picurat pe poteca pe lângă care a trecut așa că, bărbatul s-a retras să stea pe covorul mic pentru ca podeaua camerei să nu se ude din nou.
- Așadar, Phi Dee își va lua toată ziua liberă sau îl va lăsa pe Nong la prânz?
- Trebuie să fie toată ziua. Vei fi plecat o lună, iar Phi vrea să-ți vadă fața toată ziua și toată noaptea ,i-am răspuns când am întins mâna să-i periez părul de pe față și să-mi găsesc o pereche de pantaloni scurți pe care să-i port. Băiatul mi-a dat jos pantalonii încă de dimineață.
După ce am făcut sex, am vrut să-mi pun pijamaua, dar băiatul mi-a șoptit că nu trebuie să port haine. Vrea doar să stea întins acolo și să se joace cu fundul meu.
Crede-mă, va muri de epuizare...- Vreau să pierd primul joc, ca să mă pot întoarce mai devreme la Phi Dee
- Dacă Ye te aude spunând asta, cu siguranță va fi o lovitură
- Glumesc. Cine ar face asta cu adevărat? La urma urmei, voi face tot posibilul. Atunci Phi Dee se poate lăuda la Phi Kao că ai un iubit campion mondial.
-Mulțumesc, dar Phi este sigur că Phi nu se laudă doar cu Ai'Kao.
- Mulțumesc.
Mi-a imitat vocea și jur că a fost atât de enervant încât am vrut să-l lovesc puternic în spate.Este un băiat obraznic. E mare uriaș, dar îmi place să-i pun un filtru ca să arate ca un bob de mazăre.
-Nu copia cuvântul Phi
-Mulțumesc.
— Vorbește din nou și vei avea probleme.
— Mulțumesc... bine.
A continuat să mă provoace, fără să se teamă deloc. De asemenea, mi-a zâmbit cu o față provocatoare. Purtam deja pantaloni scurți, așa că m-am ridicat din pat, am alergat spre el și am sărit înapoi. L-am îmbrățișat de gât și i-am mușcat urechea.
-Phi Dee, nu-i mușca urechea lui Nong.
— Ai.
Am râs de bărbatul care și-a folosit rapid mâinile pentru a-și acoperi urechile. L-a frecat pentru a calma durerea, apoi s-a întors să mă privească cu o privire ascuțită. Apoi l-am sărutat pe obraz pentru a îl liniști.
CITEȘTI
Doctorul meu 💙
Romance🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept 💙 Nottakorn ~~...