Laronii care zboară în foc vor deveni mai târziu termite!
Am mormăit zicala „Laron zboară în foc de sute de ori, de zece mii de ori, poate chiar de milioane de ori în timp ce stătea întins confortabil pe canapea la casa lui Phadet Suk."
M-am gandit la laron pentru ca e iarna, dar stim cu totii ca anotimpurile in Thailanda sunt foarte haotice. Chiar dacă era iarnă, ploua așa că erau o mulțime de molii.
Chiar dacă eram în casă, cu ușile și ferestrele închise și aerul condiționat pornit să se răcească, tot puteam vedea insecte vechi de o zi pe tot terenul de antrenament de afară. Zboară sus, apoi cad jos cu aripile plecate.
Le-am privit o vreme. De fapt, m-am gândit doar de câteva ori ca moliile să devină termite. Nu de o sută, de zece mii sau de un milion de ori. Mă jucam doar ca să pară ceva.
Am închis ochii pentru că mă dor ochii. Când l-am deschis din nou, mi-am scos telefonul cu cablul de încărcare atașat și l-am adus în fața mea. Încă mă uit la serialul pe care l-am lăsat în urmă. A fost foarte distractiv și aproape am terminat primul sezon.
Am terminat cursul cu Yak acum câteva ore. Poate pentru că l - am tachinat despre ținuta de servitoare, așa că a spus că va lua cina în camera mea diseară și va dormi acolo. Voiam să mă întorc în camera mea de îndată ce se terminase cursul, dar Yak a trebuit să exerseze mai mult.
L-am urmărit până m-am plictisit. Am observat și am memorat totul despre el în afara hainelor lui . Arătarea lui bună a devenit foarte familiară așa că am ajuns să am soțul meu sud-coreean pe telefon.
Am omis unele părți când erau răufăcători și m-am concentrat doar pe fața lui Oppa. Sunt singur de multă vreme din cauza oppa din acea serie. Ca să nu mai vorbim de idolii din fiecare fandom.
Dar înainte să pot citi următorul text thailandez, a intrat un bărbat mare, cu aspect fioros. M-am uitat la el. Yak foarte transpirat. Soțul meu din Coreea de Sud a fost exclus pentru că nu a putut fi atins asa ca m-am trezit și l-am întrebat pe Yak:
-Ai terminat?
-Da. Vreau să fac mai întâi un duș. Phi Dee așteaptă aici sau vrei să mergem sus împreună?
-Voi aștepta aici. Telefonul meu se încarcă.
I-am arătat telefonul meu care se încarcă și el a dat din cap înțelegând. Când nici alți spioni nu se uitau, Yak și-a scos cămașa îmbibată de sudoare. Pielea îi era strânsă și presată, iar mușchii îi erau strânși pentru că tocmai terminase de antrenament. I-am urmărit privirea, simțindu-mă sexy și excitat. Yak părea să știe, așa că și-a aruncat hainele în mine.
-Scoală-te.
— Ce să trezesc?
— Fața ta, Phi Dee.
-Nu vreau!
A clătinat ușor din cap, neîncrezător, când a urcat scările. Neștiind ce să facă în continuare, mă ridic și mă întind leneș. i-am împachetat lucrurile în timp ce Yo Yak mergea.
Și-a întins corpul în stânga și în dreapta. Cămașa care mi-a fost aruncată acum o clipă, miroase bine.Este un amestec de sudoare și parfum... Miros de Yak..... miros de bărbat sexy.
-Phi Dee, unde este Yak?
Cherry deschise ușa glisantă și o închise repede, probabil de teamă că pisica nu va intra înăuntru. Am coborât hainele pe care le ridicasem aproape de fața mea, încercând să nu fiu observat...Poate că Cherry nu m-a văzut adulmecând în secret hainele lui Yak. Mi-am adunat gândurile și am repetat întrebarea înainte de a răspunde.
CITEȘTI
Doctorul meu 💙
Romance🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept 💙 Nottakorn ~~...