Capitolul special 2🔥: Omegaverse

243 6 0
                                    

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠

Ai acea privire de vis de James Dean în ochi și am buza aceea roșie, chestia clasică care îți place Și când ne prăbușim, ne întoarcem de fiecare dată, pentru că nu ne demodăm niciodată, nu ne demodăm niciodată ( Cântecul „Style” de Taylor Swift)

În această zi fierbinte, părul castaniu deschis era pieptănat. Degetele lui subțiri simțeau că părul îi era ușor umed de transpirație.

S-a uitat îndelung la magazinul de tatuaje. Magazinul se numește „Salak Tattoo”.

Nu a mai pus piciorul aici de vreo trei ani. Proprietarul ochilor mari clipi. Într-o duminică după-amiază, magazinul de tatuaje era destul de ocupat. Ridică mâna să se uite la ora de la încheietura mâinii. În trei minute era programarea lui.

În alte trei minute, un nou tatuaj va fii prezent într-o anumită locație sub hainele lui.

A deschis ușa și s-a auzit sunetul de bun venit al artistului tatuator. Mirosea... un miros familiar.

- Bine ai venit... Phi Dee?

Proprietarul magazinului de tatuaje a ridicat o sprânceană, și-a oprit mâna care era ocupată cu echipamentul și s-a întors să se uite la intrus.

La început, a părut șocat, dar a fost doar o clipă până s-a înțepenit și a devenit indiferent.

- Înapoi?

-Da.

- Poți să ieși mai întâi? Am un client.

-Clientul de la patru este Phi. Phi a rezervat pe numele lui Emmy.

Clientul sunat pe Phi Dee spuse ezitant, cercetând în tăcere schimbările din jurul ei.

-Magazinele s-au schimbat foarte mult, iar Yak s-a schimbat mult

-Dacă ai rezervat, deci... ce model vrei să-ți tatuezi?

-Floare Fluture Crin. Ți-am trimis desenul pe Line.

-Bine, mă voi uita mai întâi, a mers artistul tatuator să se așeze în spatele biroului, a luat iPad-ul și a deschis desenul de tatuaj trimis de client. Cotul ochiului s-a întors spre clientul care stătea pe scaun, care părea stânjenit și nervos.

De fapt, și Phi Dee arată foarte diferit.

-De ce vrei să-ți tatuezi acest model? întrebă el, începând să deseneze imaginea în modele și culori unice.

Salak Tattoo este renumit pentru caracteristicile sale ascuțite și unice. De aceea, linia de clienți este acum plină și niciun loc nu este gol.

-Unii oameni spun că Phi miroase ca o floare de crin fluture”

-Asta e corect.

Pentru că Yoyak este un alfa, așa că mirosul clientului omega a fost evident din momentul în care a intrat în magazinul de tatuaje.

-Unde vrei să-ți faci un tatuaj?

- Pe coloana vertebrală

- Stanga sau dreapta?

-Stânga.

— De ce nu corect?

-Nu vreau să mă suprapun cu alții

-Vrei să-l colorezi imediat sau să te întorci să-l colorezi mai târziu?

— Slotul este plin, nu?

-Hm, dacă Phi...

Artistul tatuator s-a oprit pentru o clipă, oftând adânc, fără să știe dacă clientul vrea să se întoarcă sau nu. Deși Phi Dee își poate găsi timp liber, artistul tatuator nu este sigur dacă va veni.

Doctorul meu 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum