Profitul lui Wandee
Nu eram atât de bolnav încât să leșin, dar eram aproape.. M-am simțit slăbit și amețit, așa că când s-a oprit Yak, nu m-am întors în casă și nici nu am părăsit camera lui.
Dorm într-un pat mic care se potrivește pentru o persoană. Port haine de Yak iar când zgomotul din jurul meu s-a stins, m-am uitat înapoi.Nu se aude sunete de antrenament, nicio lovitură adesea zgomotoasă. Mi-am ridicat mâna să mă frec la ochi după ce m-am trezit. Trebuie să fie foarte târziu acum.
Yak nu era în cameră când m-am trezit, dar am auzit oameni vorbind la parter. El trebuie să fie jos, m-am gândit în sinea mea și m-am ridicat încet din pat.Corpul meu este slăbit și mă doare...mă doare și capul și corpul: cred că pot avea o ușoară febră și nu este bine să mă trezesc prea devreme.
Wow...! Aproape că am căzut, dar am reușit să mă țin de pat și în același timp, Yak deschise ușa.
-Esti treaz?
— Da, cred că am febră.
-Odihnește-te acum. Nu te grăbi să te ridici. Ți-e foame? Am terci de porc.
-Voi mânca. Cât este ceasul?
-9:00.
-Atunci nu am nevoie de terci. E târziu. Mă duc acasă acum. I-am spus după ce am știut ora.
Yak se întoarse și ridică o sprânceană.
— Poţi să mergi acasă?
-Eu nu sunt sigur.
-Rămâi aici ai febră ,o să am eu grijă de tine. Te poți duce acasă dimineața.
Nu m-a întrebat, pentru că ceea ce a făcut Yak, eu îl numesc un ordin. Picioarele lui lungi au mers drept spre pat și m-a împins să mă întind. Apoi a ieșit din nou.
Nu știu dacă are grijă de toți partenerii săi așa, dar îmi place foarte mult felul în care spune că va avea grijă de mine. Deci... nu am ripostat când Yak mi-a cerut să dorm în camera lui de acasă.
M-am întins și m-am ghemuit într-o pătură groasă, într-o cameră în care aerul condiționat funcționa în tăcere.E destul de frig. Cred că o să-i spun lui Yak să-mi ridice puțin AC-ul când se întoarce.
După ce a așteptat nu prea mult, a apărut o siluetă înaltă. Purta doar pantaloni de trening albastru închis. Spatele lui are multe zgârieturi de la unghii. În mână avea un castron cu terci aburind. O aromă plăcută a umplut camera. Dacă inițial nu îmi era foame acum a început să-mi fie foame.
-Cherry a făcut asta pentru tine.
— Cherry și Oye știu că sunt aici? Ești supărat?
— Ce m-a înfuriat?
— Hm... am venit să dorm la tine acasă.
M-am ridicat, sprijinindu-mă cu spatele de capul patului. Yak a mers drept spre mine înainte de a se așeza, făcând patul să se lase.
-Nu a fost mare lucru. Tocmai am primit puțin ajutor de la Ye când a aflat că mă culc cu un client ,asa ca m-a întrebat dacă Phi este dispus să se culce cu mine iar cand i-am răspuns ca da Ye a spus că asta e treaba ta.
-Când vorbești cu cumnatul tău, te numește „Nong”?
— Da. ....De când eram mic, Mae mi-a spus să fac asta oamenilor mai în vârstă decât mine.
CITEȘTI
Doctorul meu 💙
Romance🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept 💙 Nottakorn ~~...