Informații Omegaverse de la Scriitor

205 5 0
                                    

Semnificația și caracteristicile Omegaverse:

Populația din lumea Omegaverse este împărțită în :

sexul primar si secundar.

Genul primar este împărțit în masculin și feminin, în timp ce genul secundar este alfa, beta și omega, cunoscut și sub denumirea de A/B/O. Este un sistem ierarhic de grupuri similar haitelor de lupi.

Alpha este liderul, beta este membrul obișnuit, iar omega este cel slab care este întotdeauna hărțuit de lider.

Caracteristicile sexului secundar:

Alfa (अलफ़ा):

Fiind în vârful lanțului trofic, sunt puțini la număr, puternici și pot impregna omega. Alfa este foarte sensibil la mirosul (feromon) de omega în timpul împerecherii
ciclu (ciclu de căldură). Un mecanism de blocare în timpul sexului, numit Nodul, apare atunci când există multă implicare emoțională. Un alfa poate mușca gâtul unui omega pentru a crea o legătură. Un omega care a fost muscat va fi marcat si nu va mai putea emana un miros care sa atraga alti alfa. Un alfa care a mușcat gâtul unui omega mai poate mușca gâtul altui omega.

Beta (フレレ):

În comparație cu oamenii normali în general, nu au niciun efect asupra mirosului atât al alfa, cât și al omega.

Omega (オッカー):

Cel mai misterios și complex gen dintre toate. Ei sunt de obicei considerați cea mai de jos clasă din societate, dar recent există scriitori care încearcă să-i împingă pe omega să fie lider. Ei pot controla și manipula alfa cu parfumul lor. Omega este special datorită mirosului său. Ei sunt sexul care poate mirosi, iar fiecare omega are propriul miros unic. Mirosul emis de un omega are o perioadă de timp intens de parfum numită „ciclu de căldură”. Acest miros va stimula și atrage alfa să facă sex cu ei. Durata ciclului de împerechere este între 3 și 7 zile, în funcție de autor. Masculii Omega care fac sex cu alfa pot rămâne însărcinați, iar întreținerea sexuală în timpul ciclului de împerechere crește șansa de a rămâne însărcinată.

*În timpul ciclului de împerechere (în roman este întotdeauna denumit „în timpul căldurii”) omega/alfa va elibera feromoni care nu pot fi controlați. Așadar, de aceea anumite romane/manga vor face ca personajele alfa/omega să fie mereu nevoite să ia medicamente și în timpul ciclului de căldură, sunt mereu izolate într-o cameră pentru că sunt stimulate de o mare dorință de sex.

Lucruri de știut: A/B/O este o lume foarte deschisă a ficțiunii. Se spune că aceste personaje sunt scrise pentru a fi o dramă tristă sau o poveste drăguță. Uneori, se adaugă și alte trucuri.

Doctorul meu 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum